ik ben zelf ook benieuwt, ik snap er echt niets meer van.
bij me eerste urinetest bij de dokter was een klein streepje te zien die echt amar net te zien was at is twee weken geleden, na drie dagen deed ik zelf een test en daarop was het streepje duidelijker te zin dan bij de dokter, twee dagen later deed ik weer zelf een test en daaro pweer een duidelijker streepje, de volgende naar de dokter gegaan met mijn ochtendurine de dokter deed een test en daaro pwas weer een vaag streepje te zien, toen heeft de dokter naar de gynacologe gebelt omte vragen wat hiermee moest, toen adviseerde de gynacologe een boedtest een de dokter dus dat heb ik gisteren gedaan, smiddags was de uitslag al, en de gynacologe had tegen de dokter gezegt dat ik absolute niet zwanger ben… maar de dokter vond mij wel een heel apart geval dus moet over twee weken terug komen en als ik dan nog niet angesteld ben mag ik voor een echo gaan. ik kan echt niet meer wachten, de zenuwen en spaning gieren echt door me lichaam.
me vriend en ik hadden allebij onze ouders het al verteld om dat het eigenlijk al duidelijk was dat ik zwanger zou zijn, nou allebij de ouders van de schrik bekomen vertelde we ze weer over mijn mystrieuze bloedtest,
ik zal julli zeker op de hoogte houden!
xxxx.