10x TUF?! Lekker verdeeld in die doos daar bij jullie Hema!
Groetekes, Sje
ik doe mn best, heb hier een kruidvat om de hoek zitten, maar als ik in de stad kom of bij mn ouders ben en toevallig de hema in moet dan houdt ik ze achter
ohja ik zal mn moeder bellen want die komt misschien wel vaker in de hema. dan vraag ik ofz e ze wil bewaren
Ik geef die bedelaars ook nooit wat! Net als de voetbalplaatjes, die Eva natuurlijk niet spaart, die geef ik aan collega’s met jongens. Ik zag op MP ook al mensen staan die 50 Bonkies te ruil hadden ofzo. Dan denk ik weleens: ‘Hoe kom je daar aan?’ Ik bedoel, ik heb er met hulp 2x3 gespaard, dus ik heb 2 skinnies ook. Dat vind ik wel genoeg. Maar meestal koop ik niet voor honderden euro;s in de maand bij de HEMA. Ja toch?
@Mini Boy: 10x TUF? Niet normaal. Hoe kan dat nou joh? Ik zou een klacht indienen! Zo vindt Sje haar TD nooit!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Haha, ja zo kom ik nooit aan mijn TD!
Ik heb de Bonkies ook voornamelijk met hulp gekregen (van mijn ouders, mijn zus etc.). En ik had laatst een cadeaukaart van 50 euro van de Hema nodig. Dan tikt het ook lekker aan! (Behalve als je 10x TUF krijgt! )
Groetekes, Sje
Ik ken ze helemaal niet … dus dacht misschien is TUF wel heel belangrijk …
Klacht ga ik indienen tegen die oerlelijke dingen… ik plak liever 15% korting stickers
Ik geef ook nooit zoveel uit bij de hema, maar vorig jaar had ik wel geluk met die knuffeltjes! Ik kocht mijn moeder-fiets daar, en had in een keer alle beesten, behalve 1… De roze heb ik niet genomen… SPIJT!!! Die had Jessey nu mooi kunnen hebben… Joey heeft dat oranje varkentje nu altijd in bed, het is echt zijn vaste knuffel waar hij niet meer zonder kan. Ik heb er een op marktplaats bij gekocht voor het geval we zijn popje (zo noemen we hem) kwijt raken. Hoewel die kans erg klein is, het beestje komt zijn slaapkamer nooit uit, haha!
Groetjes Anouk
@ Anouk: Hebben ze bij jullie die C 1000 actie ook met Loungeset?
Wij kunnen de zegels pas vanaf 1 juni inleveren, en in augustus ophalen :S Hopen dat het dan nog MOOOIII weer is
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Ja dat was hier ook eerst de bedoeling, maar het kon toch eerder, ik geloof dat we hem op 10 juni op kunnen halen. Moet je maar even naar de C1000 in glanerbrug rijden, bij enschede
Groetjes Anouk
@Mini-boy, nou een vriendinnetje van de oudste zou een moord hebben gedaan voor een van jouw TUF’s! Haha!
Wij hebben wel een TUF dubbel maar zolang we niet compleet zijn, hou ik die achter als ruilmateriaal tegen een T.D. Dus dat vriendinnetje weet dat we hem evt. voor haar bewaren als ze ons aan een T.D. kan helpen. Dat zal niet makkelijk gaan want ze heeft zelf T.D. ook nog nodig!
Groetekes, Sje
Ik zit hier ondertussen met spanning de post af te wachten. Fototoestel in de aanslag om een filmpje voor Rainbow te kunnen maken van de reactie van de dames als hier DUH in de brievenbus valt. Ik heb ze niks verteld dat Rainbow iets opgestuurd heeft. Geen idee ook of het vandaag al aankomt of maandag.
Groetekes, Sje
Grote blijdschap hier! De post is geweest! Meisjes helemaal blij! Voornamelijk de jongste want die had Duh voor haar verzameling nodig! Dank, dank, dank, Rainbow!
Ik heb een filmpje gemaakt van het uitpakken van de post maar dat is 145MB. Meneer Sje is het mail-proof aan het maken dus ik hoop het je straks te kunnen mailen! Altijd leuk om reactie te zien toch?!
Groetekes, Sje
OOOOO SJE< GEWELDIG! Fijn dat de Bonkie zo goed terecht is gekomen! Ik was bang dat 'ie niet goed door de sorteerautomaat zou komen! Gelukkig is het goed gegaan! Yohoo! Dat filmpje mag je, als het meneer Sje lukt, natuurlijk altijd naar me mailen! GAAF!
Enne…je weet nu mijn adres he, daar mogen de uitnodigingen voor de eerste 75 jaarlijkse kerstdiners naartoe! Ik verheug me al op de kalkoen!
Sje, heb het net gezien en je alweer teruggemaild! SUPERGAAF, die reactie! Het ging zo van: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
! Leuke meiden hebben jij en meneer Sje!
@Rainbow, ja hoor de uitnodiging voor kerst 2010 ligt in elk geval al klaar!
Wie wil er tegen inlevering van een T.D. nog meer kerst bij ons komen vieren?
Groetekes, Sje
Wooow Anouk ik heb er alles voor over om mn loungeset zo snel mogelijk op te halen… Glanerbrug valt wel mee… daar heb ik het bedje van Noah ook weg…
Dat is vanaf hier 40 minuutjes rijden…
Wat leukk trouwens dat je zo dicht bij woont… misschien hebben we elkaar wel eens gezien in Enschedeeeeeeeeeee of in Almeloooooooooo hihihiihih
Oh das inderdaat dichtbij ja Ik was gisteren bij de nacht van Almelooooo, jij ook toevalig? Moet nou ineens blijken dat we naast elkaar hebben gestaan, haha!
Nou als je je loungeset eerder wil kun je in Glanebrrug nu bestellen en betalen, en dan haal je over twee weken op zaterdag de spullen op! Augustus is ook nog zo ver weg… dan is de zomer haast voorbij! Mocht je dat echt van plan zijn, dan zou ik wel even bellen met die C1000. Het is C1000 Lochan aan de Schoolstraat
Groetjes Anouk
Hahaha ben je naar de Nacht van Almeloooooooooooooooo geweest ja?? hahaha nee wij niet… ik vondt de Entree kaartjes nog wel prijzig eerlijk gezegt… toen ik 16/ 17 was kosste het nog iets van 8 Euro nu al 12.50 heb ik begrepen… maar ja we maakten ze ook wel eens na onder de scanner hahahah!!
Nou ja, ik mag mn kaartje met zegels morgen inleveren hier bij de C1000 dus zal meteen wel even vragen of ik hem niet eerder mag ophalen hahaha anders rijdt ik wel naar Glanerbrug!
In de voorverkoop waren de kaartjes (nou ja, zo’n blij armbandje dan) 10 euro. Maar ik mocht het niet missen, want De Kast trad op, en daar ben ik enorme fan van:D Het was de 18e keer dat ik ze zach, en het was weer helemaal geweldig. Ook Wolter Kroes en Thomas berge waren er, en vooral die laatste was ik erg verbaasd over. Ik vind hem normaal maar een arogant kwalletje, maar jeetje wat maakte hij er een feest van zeg!
Groetjes Anouk
Nou het was een heel spectakel dus hahahaha, hou zelf ook niet van Wolter kroes en Thomas Berge… maar vindt het zo zonde geld… alleen Entree voorverkoop dus 10 euro, en dan wil je ook nog wel wat drinken en je gaat er dan niet zomaar even heen voor een uurtje lijkt mij… maar goed… misschien volgend jaar…