Bonkies!

Normaal ben ik niet zo te porren voor spaaracties in winkels, maar inmiddels zijn onze dametjes erg fanatiek Bonkies (bij elke 5 euro die je besteedt bij de Hema) aan het sparen!

Ze hebben ieder een serie compleet maar ze missen er allebei nog eentje!

Als je Bonkies hebt liggen en je doet er niks mee of je hebt er bijv. dubbel, dan zijn onze meiden nog heel erg blij met:

• T.D.
  • Duh

Hier staat een hele bak met dubbele Bonkies dus zat te ruilen voor de liefhebbers!

Groetekes, Sje

haha wat zijn bonkies?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Dat zijn knikkers die je alleen bij de hema kan krijgen Inge. Bonkies dus.

Groetjes,

Michèle

@Inge, zie mijn bericht “bij elke 5 euro die je besteedt bij de Hema”.
Dus als je bij de Hema komt, gewoon “ja” zeggen en mogelijk mijn meisjes blij maken!

Groetekes, Sje

mijn jongens hebben afgelopen weekend een hele partij van een vrouw hier uit de straat gekregen.

ik zal is kijken als ik ze kan vinden welke kun hebben.

gr christa

Oh super Christa!

Groetekes, Sje

Hahaha ik ben een spelbedervert want o o o wat vind ik ze verschrikkelijk lelijk. Nu vind ik de Hema zo`n leuke vrolijke winkel, maar maken ze me van die rare poppetjes die allemaal zo boos en agressief kijken. Pfffff daar snap ik niks van.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

@Asje, ik vind er ook weinig aan hoor (want inderdaad, waarom van die lelijk kijkende poppetjes?! Zal wel in Japan gemaakt zijn, daar komen die gekke pokemon-figuren ook vandaan), maar hier zijn ze er op de een of andere manier erg fanatiek in. Is ook de eerste keer dat ze fanatiek iets sparen want ik kom ook nooit bij supermarkten waar ze spaaracties hebben.

Ik kom altijd bij de Jumbo en die hebben gelukkig nooit spaaracties. Maar ja, ik ben wel een Hema-fan, dus dan stromen de Bonkies makkelijk binnen.

Groetekes, Sje

@Sje, ik heb DUH voor jou! Zal ik 'm opsturen? Mail je adres maar even, ok? Ik draag graag bij aan de verzameling. Die TD heb ik helaas niet…

Ik dacht na de beestenactie van vorig jaar (waar ik Purrr de kat spaarde voor Eva): ‘Leuk, weer een actie!’, maar deze vind ik toch niet zo leuk. De bonkies passen ook niet goed in de skinnies. Ze draaien dan rond. Ik heb een groene en een paarse skinnie. Eva vindt die wel leuk, maar zonder Bonkie is er eigenlijk geen bal aan! Ik ben niet van de spaaracties, maar de beesten van de HEMA waren vorig jaar GAAF! Purr is nog steeds een van Eva’s favo knuffels!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh, je bent mijn nieuwe beste vriendin!!! Kom kerst bij ons vieren dit jaar! En volgend jaar ook!!!

Zou super zijn als je hem op wilt sturen. Ik vergoed de verzendkosten wel hoor!
Ik ga je mijn adres mailen. Mail me jouw adres terug zodat ik je de postzegels voor de verzendkosten terug kan sturen.

Voor die hele kleintjes is dit inderdaad niet zo’n geschikte spaaractie met die knikkers. Als ik in de tijd dat onze meiden zo klein waren ergens knikkers kreeg, gaf ik ze ook altijd aan anderen.

Dank vast voor het opsturen! Je bent toppie!

Groetekes, Sje

Hihi… vrienden lokken Sje

Helaas heb ik altijd nee gezegd anders had ik misschien ook kerst bij jou mogen vieren, want heb heel wat ingeslagen laatste tijd met de baby / peuter uitzet. Ik vond ze er zo stom uitzien dat ik dacht daar krijgt Jurian nachtmerries van … laat ik me maar niet meeslepen in deze race. Sorry …

@Rainbow, ik heb je net een mail gestuurd. Laat even weten of je die ontvangen hebt. Ik heb met iemand anders namelijk ook eens problemen gehad met mailen vanaf hier.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 27 May 2010 21:03:00

@Mini-boy, tja dat wordt voor jou inderdaad geen kerst bij ons vieren! Sorry!
Tenzij je nog aan T.D. kunt komen natuurlijk! Dan mag je ook kerst hier komen vieren!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 27 May 2010 21:09:02

@Sje, ik zit hier helemaal in tranen. Wat fijn dat ik eindelijk iemand gevonden heb die me op wil vangen met kerst! En dat ik meteen andere jaren ook mag komen! Snif! Ik heb je mail ontvangen hoor! Misschien heeft mij collega die TD nog? Zal eens vragen! Ik zorg dat Duh naar jullie toe komt! Enne…we kunnen ook nog een nieuwe LCD-TV gebruiken. Die mag je in ruil ook aan mij geven hoor! Vier ik de kerst gewoon bij die TV!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik ga vast recepten voor het kerstdiner uitzoeken! En ik zal eens kijken of ik een envelop kan vinden die groot genoeg is om een LCD-TV in te verzenden! Komt helemaal goed!

En als je collega inderdaad TD heeft, dan krijg je bij die LCD-TV ook nog een Barbie-DVD cadeau! Ben jij een bofferd of niet?!

Meissie, zonder gekheid, nogmaals dank dat je mijn meisjes blij gaat maken! Toppie!

Groetekes, Sje

Hahahaha moet erg lachen om jullie
Ik spaar ze niet
Maar ja mijn boys gaan nu voor de voetbal gogos
Dus als ik een klein boodschapje moet halen roepen ze al mama gogo`s he
Ach ja het zijn toch je kinderen he

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

ik liep gisteren met me jongste zoontje in de c1000 kreeg ik 2 gogo’s in me handen gedrukt van een wild vreemde meneer is was helemaal verbaas had echt zoiets van huh wat over komt me nu. ik heb ze aan de oudste 2 gegeven en die zijn er dolblij mee bij de vorige gogo actie hebben ze ook gespaart alleen vond het wel jammer dat het zosnel voorbij was die actie.

Hier in de dorpswinkel hebben ze de sparkys. Nu voor het voetballen zijn het voetbalsparkies waar je echt een voetbalspel mee kan doen ( balletje wegschieten met sparky en met sparky ook opvangen ). Hier in zon dorpje gebeurd het me heel veel dat ik ze krijg van mensen voor me die ze zelf niet hoeven. Tot grote vreugde van onze kinders die er dol op zijn.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

o ja dat gebeurd hier ook vaak als er een actie is komen de meestal wat oudere mensen vragen of ze het spul aan mijn kids mogen geven… natuurlijk mag dat zo gaat het sparen heel snel maar wij hebben geen c1000 dus die kunnen ze helaas niet sparen en de hema kom ik eigelijk nooit want die is helmaal aan de andere kant van t dorp

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Wij hebben hier een actie van ce C1000 voor een lounge set voor achterthuis… dan moet er nog wel een beetje geld bij, maar dat maakt niet uit… ik had hem nog niet vol, en ineens komt iedereen met zegels aan zetten! heb hem vol, en mag vanaf 1 juni ingeleverd worden…

wij een mooie loungeset (iemand nog zegels nodig???) of is die actie niet bij jullie??

Liefs, Melanie, (mama van Noah)