Bonkies!

deze actie ken ik niet helaas had graag een lounge set gehad wat moet je erbij betalen dan ?

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Dit is een Allibert Loungeset… incl kussens… voor € 99.95… moet je 50 zegels sparen dan heb je 2 stoelen + een tafel… Maar wij willen ook het bankje er bij en daar moet je 20zegels voor bij sparen en € 69.95 bij betalen…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

o dat vind ik nog best meevallen aangezien ze toch al gouw rond de 1000 kosten maar heb geen verstand van merken
maar ja heb net een nieuwe tuinset voor 200 gekocht met 6 stoelen
maar zo´n loungebank is echt onwijs mooi

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Mijn lounge hoekje is gemetselt en dan de kussens van ons vorige bankstel erin. Heerlijk en goedkoper kan haast niet.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Zal ik de titel veranderen in Bankies?

Groetekes, Sje

Jammer dat die aktie niet hier is. Ik had graag een loungeset gehad. Ben toevallig aan het rondneuzen maar vind ze zo duur.

Groetjes Bianca

Ja, maf eigenlijk want ik zag dat het maar 1 regio van C1000 is waar ze die aktie hebben ?

@Sje, ik kan het lekker zelf ook veranderen in bankies. Maar ja bonkies en bankies, haast hetzelfde toch ? Dus laat ik het maar staan.
Maar echt he, het verbaasd me zo enorm hoe lelijk die dingen kijken, ik zou er haast agressief van worden zo kijken die dingen. Nu weet ik van de poppendokter hier dat een pop een uitdrukkingsloos gezichtje moet hebben omdat het met alle emoties van het kind mee moet kunnen gaan. Heeft een kind verdriet moet zo`n popje dan ook niet blij kijken nee want dat klopt niet. Maar dit lijkt wel een oude (voor mij logische ) regel als ik eens rondkijk naar al dat agressief kijkend spul.

haha ik weet niet beter dan dat je b.v. grote knikkers bonk noemt of reuzen bonk, maar van bonkies had ik nog niet eerder gehoord.
maarre sje als ik bij de hema kom dan zal ik ze aannemen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@Asje, je hebt gelijk hoor, ze kijken lelijk. Hoewel die ene meisjes-bonkie die Rainbow zo lief toe gaat sturen, dat is dan nog de vriendelijkste knikker van allemaal!

@MamaVanRico, dank voor het meesparen als je bij de Hema komt!

Groetekes, Sje

Ik schrok ook van de gezichtjes van de bonkies, ik vind het zo niet-hema! Maar als ik ze krijg zal ik ze bewaren Sje!
Enneh, mijn lounge-set is al besteld en betaald:D Binnenkort dus heerlijk relaxen in de tuin!
Ik word bij onze supermarkt een beetje gestoord van die acties allemaal1 Er staan hordes met kinderen voor de ingang die je bij het binnegaan al vragen of ze straks mijn spaar-dingetje mogen hebben, en bij het verlaten van de winkel vragen ze weer. Het is echt bedelen en soms krijgen ze bijna ruzie! Ik zou dat nooit willen hebben van Joey!

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Dank voor je hulp Anouk!

Die hordes bedelende kinderen bij de supermarkten, verschrikkelijk! Ik doe mijn boodschappen bij de Jumbo dus ik heb er geen last van maar als ik hier langs de AH of de Plus kom en die kinderen bij die dranghekken zie staan, brrrrrrr…

Dat zou voor mij echt een reden zijn om weg te blijven bij een winkel.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 28 May 2010 15:44:07

wahaha wederom ben ik blij met dit kleine dorpje, hier geen dringende kinderen gelukkig.

Asje, geef even een seintje als het huis van je buren te koop komt! Kom ik lekker jouw buurvrouw zijn!

Groetekes, Sje

Tja, het liefst zou ik ook naar een andere winkel gaan, maar dan word het wel een hele lange wandeling!
Ik geef in ieder geval nooit mijn dingetjes aan die kinderen die er om vragen! Dan gooi ik het echt nog liever weg. Zo is toch ook dat hele idee van sparen weg! Wij deden vroeger heel lang over zulke acties om alles compleet te krijgen. Dubbele dingen werden geruild en dan waren we BLIJ dat we weer een stapje verder waren. Die kinderen die nu staan et bedelen hebben binnen 2 weken alles compleet, en dan is de lol er af…

Groetjes Anouk

Als ik toevallig in een andere supermarkt kom waar een spaaractie is, geef ik ook nooit de spulletjes bij de ingang weg. Er is altijd wel iemand in mijn omgeving die ik er blij mee maak.

Weet je wat ik nog het ergste vind, dat die kinderen bij de ingang de verpakkingen van de gadgets gewoon op de grond gooien! Je zult erover uitglijden, mooi dat ik de bedrijfsleider van de winkel aansprakelijk stel en dan ziet-ie dat maar te verhalen op de ouders van de betreffende kinderen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 28 May 2010 15:57:35

Ja klopt, die papiertjes liggen overal rond de supermarkt! Hier stuen ze de kinderen wel weg, maar ze gaan gewoon iets verder op staan, om vervolgens langzaam weer richting de ingang te verplaatsen!

Groetjes Anouk

whahaha doe ik, maar dan is de verwarring helemaal compleet he. Op het forum blijkt al vaal dat men Asje voor Sje aanziet. Hoe mot dat hier dan ?
Maar het is wel leuk wonen hier.

Oe en de hema is redelijk dichtbij in het volgende dorppie.

Ah tof dat er een Hema in de buurt is voor een leuke volgende spaaractie!

Groetekes, Sje

Nou vandaag voor je naar de Hema geweest en weet je wat ik kreeg 10 TUF ballen … gelijk dus de prullenbak in. Sorry meis…