Bonkies!

Ik ben compleet hoor met de Bonkies! Voor iedereen die nog hoop had om kerst bij ons te vieren de komende jaren, helaas! Rainbow heeft de eer om zowel kerst als oud en nieuw bij ons te vieren tot ergens in 2034!

Met haar onderhandelingsvaardigheden heeft ze een fantastische deal gesloten met 2 bedelende bonkie-fans bij de Hema!!! Haha!

Rainbow, dank vast! Je bent niet alleen mijn nieuwe beste vriendin, ik laat je morgen meteen noemen in mijn testament! Wat je gaat krijgen als ik kom te overlijden is nog een verrassing (neenee, niet de dubbele bonkies die we hier nu nog over hebben, dat zou de doorzichtig zijn! Haha!).

Groetekes, Sje

Sje, ik zit hier alweer te huilen. Heb je net ook je mail gelezen en ik ben zooo blij dat je de veldbedden tevoorschijn haalt! En dat Eef ook nog een plaatsje krijgt! Wauwie! Ik heb wel voor TD moeten vechten, maar dat had ik uiteraard wel voor jou en je meiden over. Die kinderen bij de HEMA, die stonden te bedelen, waren echt heeeeel erg. Ze hingen gewoon tegen je aan en over de kassa heen, om te kijken voor hoeveel je gekocht had en hoeveel Bonkies je dan kreeg. Niet te geloven, zo brutaal! Maar goed, ik heb TD gescoord and that’s all that counts!

Sje, ik heb de Bonkie gewoon in een envelop ‘gepleurt’, zonder briefje er nog bij deze keer. Hahaha, maar had nog 10 minuten voor 18.00 uur en wilde 'm toch graag nog wegdoen, zodat 'ie morgen in Tilburg ligt! Ik had geen tijd meer om een briefje toe te voegen, maar ach!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat een tranen van blijdschap elke keer bij jou! In mijn volgende bedankkaartje stuur ik een papieren zakdoekje mee!

Ik kan je wel digitale zakdoekjes sturen maar die absorberen zo belabberd!

Groetekes, Sje

Tja, dat wordt geen kerst bij ons vieren voor jou! Sorry!

Maar mochten onze meiden ooit nog ergens fanatiek voor sparen dan krijg je nieuwe kansen!!!

@Rainbow, T.D. is goed aangekomen hier en hij heeft het prima naar zijn zin! Leuk, weer zo’n stuiterend kind in huis omdat ze een felbegeerde Bonkie toegestuurd krijgt!

“Mama, ga je nou wel terug mailen dat niemand meer iets hoeft te sturen?”.

Groetekes, Sje