Hoi,
Lees nu alles even, want heb vandaag gewerkt en kinderen op bed gedaan en opgeruimt.
Nu even ikkebennen.
Om eerst even op de assistentes van de huisartsenpost te reageren:
Het gaat er denk ik overal het zelfde aan toe.
Mijn zus werkt er ook en die zegt dat je pas langs mag komen als de koorts langer dan 3 dagen duurt. En de koorts moet dan 41.0 zijn.
Ik vind dit ook belachelijk, maar ze doen dit om dat sommige mensen om het wissewasje komen en daar is natuurlijk geen tijd voor.
Maar als je echt aan geeft dat je mannetje ziek is moet je kunnen komen vind ik.
De tips die worden gegeven van geef maar een paracetamol of zetpil en laat je kindje maar goed drinken, eten is nu niet zo erg weten we allemaal toch al.
Maar een paracetamol helpt vaak wel, alleen heeft het even zijn tijd nodig.
Alleen bij Rico is het meer dan alleen koorts zoals ik lees.
Goed van jou om door te zetten hoor. Het weekend komt er ook aan en je wilt gewoon het allerbeste voor je kleine mop!
Heel veel beterschap voor Rico en laat hem maar veel slapen. Rico is op dit moment niet lekker en wil het liefst alleen maar slapen.
Hij heeft het echt nodig!
Ik was vorig jaar erg verkouden en had hoge koorts en moest echt flink hoesten, benauwd. Met ademen steeds zo n snerpend geluid. En wilde eigenlijk ook het liefst slapen.
Ze scheepten mij ook af met neem dit maar en dat.
Na die week nog hondsberoerd en flink zeuren ik zei: dit is echt niet goed.
Nou oke, kom dan maar eventjes langs.
Bleek ik na onderzoek al een hele week bronchitis te hebben. Dus 2 week op bed gelegen.
Een week te lang dus!
Ben toen ook flink boos geworden en zei dat ik niet zomaar voor mijn lol had gebeld.
Ik kom er anders nooit!
Grrrrrrr!
Groetjes Lisan.