Bijna beter maar ogen zijn zo ontstoken!

Ik wilde vandaag lekker even de stad in
ben eerst met Rico naar de diertjes geweest, 1 uur later ging ik naar de stad.
wordt ik opgebeld door rijco dat rico 40 koorts heeft.
helemaal rillerig en aan 1 stuk door brullen.
zo zielig!
hij heeft niks gegeten (logisch ook)
verder kan ik nergens uit opmaken wat hij heeft
het enigste is dat hij constant aan het trillen is, maar dat zal wel aan de koorts liggen.
heb net weer getempt en weer tegen de 40 aan dus pcm werkt niet echt
het schoot ineens omhoog, was even bang dat hij stuipen zou gaan krijgen omdat er vanochtend nog niks was.
arm mannetje
hij ligt nu te slapen
al trillend en wel

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 28 Mar 2010 16:00:33

Oh arme Rico. Geef hem maar een dikke knuffel.

Liefs

Hoi,

Een virusje heb je soms zo te pakken.
Onze oudste had laatst zomaar ineens 39.9, en met 2 dagen was haar temp. weer normaal.
Wij gaven onze dochter Sinasspril 3 maal daags.
Dit hielp goed.
Hier had de dochter weinig eetlust, dus gaven we wat lauw water en crackertjes.

Zou me niet te veel zorgen maken. Geef hem maar een zetpilletje voor hij de nacht in gaat.
Of is hij nu al de nacht in gegaan? Mocht dat zo zijn, dan kun je Rico als hij wakker mocht worden nog even weer temp. en zetpil geven.
Geef hem dan ook nog wat water te drinken.
De temp. is trouwens s avonds hoger dan overdag. Misschien was dit al bekend.
Hij zal ook veel willen slapen, zo rust hij goed uit.
Eten is nu niet zo belangrijk, drinken wel.

Beterschap voor Rico!

Ik ben vroeger trouwens zelf ook eens ziek geweest. Ik ging met mijn zussen de stad in. Niks aan de hand.
Ik kom thuis en zei: voel me niet lekker en had ook hoge koorts.

Groetjes Lisan.

Ach gossie. Pcm geven voor de nacht inderdaad, maar als dat niet werkt morgen misschien even de huisarts bellen als het nog niet beter gaat? Zo wil je ook het weekend niet in lijkt me. Dikke knuffel voor Rico, sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Stuur rico maar hierheen kunnen we samen uitzieken

Groetjes,

Michèle

meiden ik zit even met de handen in mijn haar
zijn temp zakt niet maar stijgt
ik denk dat ik de post even bel want ik kan m zo niet op bed leggen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Bel inderdaad maar even schat, beter… je kent hem wel. Er heerts van alles op het moment en je kunt beter met een gerust hard de nacht in gaan.

Groetjes,

Michèle

sta in de wacht… net getempt:40,6

Gewoon rustig blijven wachten. Is Rijco thuis bij je??

Groetjes,

Michèle

Jeetje, 40,6…dat is wel erg hoog! Hopelijk kunnen ze je helpen bij de huisartsenpost! Beterschap voor je boefje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Nee rijco kan pas om 11 uur hier zijn maar hij kan zn mobiel aan laten staan in dit geval. gelukkig
ze bellen binnen een uur terug het was stervens druk met de telefoontjes zei ze, en zolang rico alert blijft reageren is het niet spoed SPOED zeg maar.
ze belle dus terug ivm hoe en wat
ik heb zn kamerdeur open laten staan (slaapkamer is langs de huiskamer, handig he)
dus dan hoor ik m meteen als er wat is.
ik heb een romper met lange mouwen aangedaan en de hema slaapzak waarvan ik de mouwen eraf heb gehaald. zal wel voldoende zijn nu.
ik dacht eerst: nog een dun shirtje erover heen maar dat is nu echt te warm, hij gloeit van alle kanten.
hij ligt nu rustig in bed wat rond te kijken hij is gewoon te moe om te slapen en te moe om geluid te maken arm schaapje…

sorry meiden reageer zo snel mogelijk weer op jullie topics
wil jullie op de hoogte houden eno ndertussen moet ik nog een hoop in huis doen bah!
maar het weer was ook te mooi vandaag om iets in huis te doen dan nu maar haha. (ooh oh wat een bende is het)

Ach meid, die troep blijft gewoon liggen hoor…ook tot morgen. Als ik jou was zou ik lekker met de beentjes op de bank gaan en TV kijken. Ja toch? Lekker RELAX! Hihi.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Hier ook een klein ziek manneke.
De regel is zowiezo, als paracetamol niet de koorts kan verlagen ALTIJD de ha bellen !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ach arm ventje, ben benieuwd wat de hapost zegt. Veel beterschap en een dikke knuffel van ons.

Gr Patries

ze zeiden dat als koorts langer dan 3 dagen aanhoudt en niet zakt dat ze dan pas echt verder onderzoek gaan doen,

aangezien rico in december een ziekenhuisopname achter de rug had, mocht ie ook nu komen als ik me niet gerust voelde.
Zolang rico alert zou reageren en niet heel veel anders is buiten hangerig zijn om,
zien ze het medisch gezien niet als spoed.
ik kon morgen zijn urine laten nakijken op eventuele ontstekingen.
als zijn temp boven de 41,5 komt moesten we meteen komen.
ook als er iets veranderd in zijn gedrag en/of hij niet meer wil drinken of wat dan ook gewoon terug bellen.
ik mocht ze vanavond terug bellen zoiezo om te laten weten hoe het dan gaat, ook vanwege het feit dat zijn opname in dec. een flinke impact op ons heeft gehad en wij nu toch bezorgd zijn…
zucht…
ik ga even slapen

Ah inge, vind het zo vervelend voor jullie. Mischien zat er al wat te broeden omdat je al zei dat hij weer zo slecht at. Hopelijk slaapt rico een beetje lekker en als je het niet vertrouwd gewoon bellen. Doen hé meid… Rust maar even lekker uit.

Gr Patries

Jeetje wat heftig dat hij zulke hoge koorts heeft. Logisch dat je na alles wat je hebt meegemaakt je er niet lekker bij voelt. Fijn in ieder geval dat je de huisartsenpost gesproken hebt. En als je het niet vertrouwt gewoon weer bellen, daar zijn ze voor.

Heel veel beterschap en ik hoop dat hij snel weer de oude is.

Sterkte en een dikke knuffel van Tim en mij voor Rico.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ach goss het arme manneke

En indd als je het niet vertrouwd, gewoon weer bellen.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

dankjewel lieverds!
wat ik al zei ik reageer morgen weer op andere topics
truste alvast…

Oh het arme ventje
Hopelijk word hij snel weer beter en gaat die koorts omlaag!
Verwen hem maar eens goed

liefs
Tanja

Lilypie Second Birthday tickers