Die Senseopads gaan hier ook als een tierelier. Ik drink bijna nooit koffie, maar mijn vriend aan de lopende band. Op verjaardagen is het helemaal erg en dan moet iedereen keilang op de koffie wachten, want dat doorlopen gaat een stuk minder snel. Ik baal dat wij ons gewone apparaat niet meer hebben, zeker met veel mensen is dat handiger én goedkoper!
@Snoekie, ik haatte de ETOS-luiers eerst ook. Ze waren stug. Maar ze zijn nu verbeterd en ik vind ze heel fijn. Ze zijn soepeler en je kunt ze mooi ‘hoog’ optrekken. Ik vind ze echt prima en heb maar héél soms dat ze doorlekken als Eva echt heel veel geplast heeft. Maar dat hebben wij ook met Pampers Baby Dry. Die vind ik qua pasvorm bij Eva steeds minder mooi zitten, ik weet eigenlijk niet waarom? Een pak is 7,50 én er zit een extra babyzegel op. Zo spaar je, zeker met twee kids, snel voor bv 2,50 korting! Friso is ook nog relatief duur, je zou bv ook Kruidvat-merk kunnen gebruiken? Ik zou bij Jessey voor de zekerheid even Nutrilon en Kruidvat/Friso mengen, ze is pas 8 maanden he. Die pyjamapapjes vindt Joey wel lekker, maar die zijn echt schijtduur en pure verwennerij. Daar zou ik zelf mee stoppen hoor? Of je vader lief aankijken, hij kon ze toch gratis of voor weinig krijgen via zijn werk? En voel je niet schuldig hoor, is echt niet nodig. Je zorgt hartstikke goed voor je kindjes en een dure luier betekent niet dat ze beter verzorgd worden! Zolang ze lekker schone kleertjes aanhebben en lekker in de douche gaan, doet het er toch niet toe wat ze drinken of wat ze aan hebben? Ik kreeg vroeger ALTIJD de kleding van mijn oudere zus en ik heb daar echt nooit ‘last’ van gehad hoor. Ik vond het prima! En mijn moeder kocht altijd ‘nep-cola’, maar ook daar heb ik nooit problemen mee gehad. Wij kregen lekker cola doordeweek en dat kregen lang niet alle kinderen uit de buurt! ![]()
@Liske, een romper van 50,-? Zeker van petit Bateau? Wat abnormaal duur! Hier altijd HEMA en daar ben ik nog steeds erg blij mee! Niemand ziet die dingen onder de kleding toch? Die site, daar moet je niet te lang op kijken nee. Ik ben zwaar fan! Maar dus niet van die dure merken, met jurkjes van meer dan 100,-. Daar begin ik écht niet aan! Ik vond Eva’s Shoesme laarsjes al zo duur! Maar wij zijn ook wel verspillers, ik geef het toe. Zie wat ik hierboven heb geschreven! Er staat hier nu trouwens wel Jumbo light sinas op het aanrecht en eerlijk is eerlijk: het is SLOOTWATER.
Laten we ondanks het bezuinigen, wat altijd goed is en wat ook leuk kan zijn om te doen (ik maak er een sport van om zo goedkoop mogelijk boodschappen te doen) alleen niet vergeten om ook eens iets te kopen wat nutteloos, maar oh zo leuk is! Ik heb net zelf voor 9,95 een hele mooie blauwe landelijke kaars gekocht van Rivera Maison, een heel duur interieurmerk. Maar ik vind het zo gezellig staan in de winter! Af en toe moet je jezelf of je kindjes ook even kietelen. Soms met wat kleins. Zo was Eva op vakantie erg blij met een octopus-achtig glibberding met acht tentakels en kralen eraan: 0,75!
Groetjes Rainbow, trotse mama