Bevallen van de tweede

huh???

Groetjes,

Michèle

Je weet toch wel wat netvlies is?

Groetekes, Sje

Ha ha ha oh visualisering… Moet je ook niet doen Sje

Groetjes,

Michèle

Nee, maar dat gaat bij mij automatisch!

Groetekes, Sje

Hmm heb je dat met alles??

Groetjes,

Michèle

GELUKKIG NIET!!!

Groetekes, Sje

Hoi Dames

Nee Nee Nee ik ben nog niet bevallen!!
Vandaag is wel mijn dag!! Dus we zullen zien maar denk het niet hoor.

Eigenlijk is alles nog vrij rustig hier. En waggel ik nog rustig in het rond.

We hebben het nog wel even over de naam gehad en ik vind hem leuk maar sta er geloof ik nog niet achter voor 100% dat is dus wel weer minder. Heeft iemand nog leuke sugesties?? Als mijn vriend hem zegt vind ik hem leuk, maar heb er zelf nog moeite mee om hem te zeggen. Ik vind hem wel mooi maar ja weet het niet

Groetjes Spruit

oooooh jammer zeg we dachten echt dat het zo ver was, nou als je even terug leest weet je wat er zou kunnen helpen

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

Tjonge meissie, wat was je al die tijd?! Je moet je wel aan je meldplicht te houden he?!

Groetekes, Sje

Hoi

Ja als het geboren is horen jullie het zeker. En heb het net even met mijn vriend over de naam gehad en Ja we weten het zeker!! Hahah, moet ook wel nu he haha.

Hou jullie op de hoogte.

Groetjes Spruit

Ja, weet je het echt zeker wat de naam betreft? Ik zou nog een poos doortwijfelen hoor!
Succes met de laatste loodjes, meissie!

Groetekes, Sje

Maar waar was je nou?? Enne wel zeker weten, je kan niet meer wisselen als het vastligt

Succes met de laatste loodjes.

Groetjes,

Michèle

Jawel, je mag binnen 3 dagen nog naam wijzigen geloof ik.

Groetekes, Sje

Hoe voel je je spruit
En als je begint succes meid en we hopen dat je een heel gezond wondertje op de wereld mag brengen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Oh ik dacht dat het binnen drie dagen aangegeven moest zijn maar wist niet dat wijzigen dan nog kon. Ach vroeger was het binnen tien dagen en ik weet wel dat mijn moeder terug kon om mijn achternaam te laten wijzigen, mijn vader had de verkeerde opgegeven.

Groetjes,

Michèle

haha ik moest voor mijn man het op een briefje schriven hij was bang dat ie het verkeerd zou door geven
nick jacobus van eykelenburg

nick naar nico mijn man
jacobus naar nico zijn vader
vond het wel leuk om het heel ouderwets misschien te vernoemen
meisjes naam waren we niet over eens haha dus maar goed dat het tog een jongetje is geworden

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hoi

Nou nog niks hier hoor. Het is nog rustig. Morgen naar de gyn misschien kan die wat voor mij betekenen???!!! Wie weet. Ga er niet van uit maar hoop het stiekem wel. We zien wel.

Groetjes Spruit

gelukkig … je ben er weer… maar nog met dikke toeter … we dachten toch echt dat je van je spruit lag te genieten en ons was vergeten…!?

Oei namen… als het aan mij ligt moet ik nog wel 10 kindjes ter wereld brengen om alle namen die ik leuk vind te gaan inzetten

SUCCES

Succes vandaag bij de gynagoloog
Hoop dat hij inderdaad iets voor je kan betekenen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

en spruit hoe was het bij de gyn??? Heeft ze nog wat voor je kunnen betekenen??

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker