Ja hoe was het?? Al beweging aan het front??
Groetjes,
Michèle
Die spruit houdt het wel spannend voor ons!! kom haar meldplicht niet echt na zeg maar… of zal het een andere oorzaak hebben …
quote:
Die spruit houdt het wel spannend voor ons!! kom haar meldplicht niet echt na zeg maar... of zal het een andere oorzaak hebben...
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090127/Hnj4.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/AbaBp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Hoi Dames
Ik kan niet meer op de gebruikelijke manier reageren, snap niet waarom. Maar hoop dat ik het op deze weg ook kan vertellen. Ik ben BEVALLEN. Op woensdag 28 Januari om 15:04. Van een gezonde dochter Lisanne.
Alle is goed gegaan.
Liefs Spruit
Gefeliciteerd!!
Nu maar lekker genieten van je kleine mop! Lekker verwennen en veel knuffelen! Is alles goed gegaan? Alles ook goed met jou? Mooie naam hoor!
Hoera, gefeliciteerd! Eindelijk! Alle geluk van de wereld toegewenst met Lisanne! En als je foto’s hebt, daar smullen we van, dat weet je he?!
Groetekes, Sje
wauwwwwwwwwwwwwwwwww
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter LISANNE!
Geniet ervan en van de kraamtijd!
Alles goed verlopen verder?
En… ja foto’s zijn welkom van jullie hummeltje!
groetjes Gytha
Superrrrrrrrrrrrrrrrrr… fijn dat het achter de rug is! Leuke naam… maar dat wist je al… …
Met jouw ook alles goed?
Geniet van je hummeltje… !
heej spruit, heel veel geluk met jullie dochter lisanne geniet ervan we wachten met smart op fotos.
hoi spruit
van harte gefeliciteerd met jullie dochter
en geniet van de kraamtijd .hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine
groetjes marielle mama van tanja
Hoi
Alles gaat super hier. Lisanne doet het erg goed.
Ik geef borstvoeding en heb alleen een beetje last van stuwing, niet zo fijn gevoel. Hoop dat dat snel over gaat.
Ze is een mooie meisje met een flinke bos donker haar.
Groetjes Spruit
Fijn joh dat het zo goed gaat! En wat die stuwing betreft: witte-kool-bladeren in je voedings-BH. Klinkt heel suf en het is geen gezicht, maar het helpt wel!
Groetekes, Sje
Gefeliciteerd met jullie kleine meiske, geniet maar heerlijk van dit wonder !
Veel geluk saampies
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Fijn zeg dat het goed gaat.
Tip: Natte witte kool bladeren helpt super bij stuwing, gewoon in je BH stoppen.
Het ziet er niet uit maar werkt perfect! Ik had er veel baat bij!
Genieten he meis!
groetjes Gytha
VAn harte gefeliciteerd met de geboorte van LISANNE
Heel veel geluk en gezondheid
EN foto`s ja daar zijn deze digitantes gek op hoor
Hoi
Nou de stuwing was maar 1 avond gelukkig.
Alles gaat nu super.
Lisanne is heel rustig, ze slaapt drinkt poept en plast.
Heel anders dan mijn zoontje, die huilde veel meer en was meer wakker. Kreeg ook te weinig voeding, mijn borstvoeding kwam niet op gang en nu gaat dat super.
Lisanne slaapt bijna alleen maar, s’avonds wortd ze even wakker. Maar alles gaat goed. Heb alleen nog niet echt een ritme met voeden. Wat me wel makkelijk lijkt, vooral als je weer wat meer gaat doen, maar soms wil ze na 4 uur nog niet drinken. Nou we gaan maar eens kijken of we er wat regelmaat in kunnen krijgen.
Groetjes Spruit
en waar blijven de foto’s …
Fijn dat het zo goed gaat! Heerlijk toch … je kan het beter zo hebben dan andersom (bedoel het makkelijk vergeleken met je zoontje)… Geniet er dan maar extra van…