Volgens mij niemand iets gehoord. Kan haast niet anders dan dat ze bevallen is. Hopen dat alles goed is.
Groetekes, Sje
Volgens mij niemand iets gehoord. Kan haast niet anders dan dat ze bevallen is. Hopen dat alles goed is.
Groetekes, Sje
ja denk ook wel dat ze al een kleine spruit heeft… anders is ze altijd best actief op dit forum… hopelijk komt het door de drukte etc.
Laten we het daar maar even op houden mini-boy dat geeft iedereen rust.
Groetjes,
Michèle
heey michele ananas eten was ik aan verslaafd haha vandaar dat ie 1dag na uitgerekende datum is geboren maar makkelijk was het niet hoor
heb zelfs tijdens mijn bevalling ananas zitten eten daarna was het meteen weg
Ananas zelf eten heeft geen zin. Het gaat om het hart van de ananas. Dus wat er in het gat gezeten heeft. Daar zit kinine in en kinine kan evt. de weeën op gang brengen. Dat hart van de ananas is ontzettend smerig. Als je echt wilt proberen een bevalling op gang te brengen kun je ook kinine-houdende dranken drinken: bitterlemon en tonic.
Als het überhaupt al helpt, want volgens mij blijft het altijd nog gewoon het beste om gewoon lekker af te wachten wanneer die kleine mop er klaar voor is.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 23 Jan 2009 16:15:32
Ja, en je kunt wel seks hebben, maar je moet er wel een orgasme bij krijgen. Als je dat niet krijgt, heeft seks hebben geen zin. Het gaat om dat orgasme omdat daarbij de baarmoeder samentrekt! En die samentrekkingen zouden volgens de verhalen ook voor op gang komen van de bevalling kunnen zorgen.
Groetekes, Sje
Da’s waar, laten we dat belangrijke detail niet vergeten Sje. Maar seks op zich toch ook dacht ik? Dacht dat daardoor de baarmoedermond weker werd…nou ja, hoe dan ook: ik ben al bevallen en hoef het gelukkig niet uit te proberen…
hoi hoi
ik wou all1 maar sex me hele zwangerschap.zelf avond voordat milou geboren is.
en uiteindelijk avond voor dat milou kwam ook nog sex gehad toen ist snachts begonne en ik was precies 39 weken toen ze eruit wou.
en indd het maakt je baarmoeder weker had de vk tegen mij gezegt dat k maar vaak gemeenschap moest hebben
Liefs
Het wekker worden komt door de sperma. Daar zit een stof in die het werk doet, de vrouw hoeft niet eens een orgasme te krijgen. Sterker nog voor merendeel van de vrouwen is het onmogelijk om tijdens penetratie een orgasme te krijgen. Dus het is dan eindelijk een keer een mannenklus
Groetjes,
Michèle
Je hoeft ook tijdens de penetratie geen orgasme te krijgen. Dat kan toch ook op andere manieren?!
Groetekes, Sje
ja maar dat veroorzaakt niet dat het op gang komt dat orgasme, dat doet het sperma. Geloof me mijn gynocoloog heeft het me heel duidelijk uitgelegd. Zo hoefde ik misschien niet ingeleid te worden hoopte ze…
Groetjes,
Michèle