He niet achter blijven he Mini-boy. wij hebben het ook gedaan met de Nutrix en nog wel voor het slapen gaan. Ze moeten er toch een keer aan geloven… 1-1 is bij ons ook de datum.
Groetjes,
Michèle
He niet achter blijven he Mini-boy. wij hebben het ook gedaan met de Nutrix en nog wel voor het slapen gaan. Ze moeten er toch een keer aan geloven… 1-1 is bij ons ook de datum.
Groetjes,
Michèle
Met pap breng je niets in de war hoor, gewoon de eerste fles lekker aanvullen ermee en eten maar! Als jij je echter beter voelt bij eerst groente, lekker doen. Maar die pap is het werk niet hoor, echt! Stelde hier niets voor.
Groetjes!
Goedzo Mriek, morele ondersteuning… Enne als die eigewijze drol van mij het allemaal pikt moet het voor Juriaan ook geen probleem zijn
Pap is per slot van net dikke melk
Groetjes,
Michèle
Precies, ik vond pap niets anders dan melk behalve dan dat het dikker was. Ben nieuwsgierig hoe het bij Jurian bevalt. Als het net zo gaat als bij Morgan en Erik komt dat vast goed!
Hé, klinkt goed: Morgan en Erik (een beetje buitenlands en oerhollands, leuker kan niet toch?).
Ha ha ha Morgan heet voluit zelfs Morgana. Dus kun je nagaan, echt heel oud engels en oer hollands. Over intergratie gesproken…
Groetjes,
Michèle
Hihi, dat is inderdaad nog eens integratie. Ik zeg: ik kom binnenkort even een daggie den haag doen!
Erik aan Morgan koppelen natuurlijk, wat heb ik anders in den haag te zoeken? Geef mij m’n durpie maar…
Ha ha ha en Sem dan?? Moet ze die maar aan de kant schuiven???
Enne welk durpie was dat ook alweer??? Je weet wel dat De Haag nog steeds het grootste dorp ter wereld is???
Groetjes,
Michèle
Tja, is het niet iets van allochtonen om meerdere echtgenoten te hebben???
Ik weet 't, niets kan tippen aan den haag. Maar het durpie Rolde in Drenthe is ook mooi. Haha.
Oh, even over het vuurwerk. Hier is nu af en toe iemand in de straat achter ons met vuurpijlen en knallers in de weer en Erik is er dus al twee keer wakker van geworden. Dat belooft wat als het om 12 uur losbarst straks. Zucht, dat wordt een nachtje met weinig slaap stel ik me maar op in. Hoe is het bij jullie wat dat betreft nu?
Ha ha ha ja maar alleen haar naam is buitelands…
Hier zijn ze wel flink aan het knallen, maar morgan was er niet wakker van geworden. Nou moet ik zeggen als we hier alles dichthebben is het best geluidsdicht. Morgan zelf ligt nu even in de box naar haar mobiel te luisteren en kijken. Ze is best wakker, maar ja wat wil je ze heeft lang geslapen. Maar ik ken haar. Binnen 15 a 20 min is ze moe en gaat ze naar bed toe. En dan zal ze best even boos zijn, maar das haar probleem dan. En om 12 uur zien we het allemaal wel, Ze krijgt zo ie zo een fles nog dus die kan dan wel en dan kijken we daarna wel verder. Anders morgen maar even bijslapen en vroeg naar bed.
Groetjes,
Michèle
vind het leuk om het zelf allemaal op mijn gemakkie te doen (vooral als het niet zoveel voorstelt…) maar dan doe ik het zondag moet verder nl werken… en na zondag ook 2 dagen… dus dan is hij weer bij de oppas of bij papa… daarom zondag ga ik het zelf doen… altijd spannend maar ook leuk iets nieuws! enne … verandering van spijs doet eten … dus … hoop dat meneer de fles onderhand zat is…
toch snap je het niet … meneer krijgt niks meer dan 4 flessen voeding … volgens cb zou hij meer moeten krijgen … maar meneer is stevig… wordt soms vergeleken met michelinpoppetje maar wat zal dat wordt als hij nog meer krijgt…??? zoals fruit pap etc??? groeien kinderen dan ook extra snel en meer??
Het lijkt me van niet. Ik denk dat ze eruit halen wat ze nodig hebben op dat moment aan voedingsstoffen en dat de rest wordt afgescheiden door het lichaam. Hmm…of klinkt dat erg debiel? Hoe dan ook, heb hier niet de ervaring dat het sneller gaat ofzo. Er gaat natuurlijk ook weer flesvoeding af naarmate er meer vaste voeding bij komt, dus dat heft elkaar wel weer op denk ik.
Volgende maand maar eens beginnen met brood hier, dan is Erik zeven maanden. Weer iets nieuws!
Groente en fruit maken niet dik. Integendeel. En ja Mriek je haalt de voedingsstoffen die nodig zijn eruit en gebruik je. Dus dat is vrij veel bij dat.
Groetjes,
Michèle
en marieke… brood al geprobeerd… lijkt me mega eng… zo bang dat ze stik neiging vertonen SUCCES
Nee mini-boy, nog niet geprobeerd. Als 'ie straks zeven maanden is, zal ik 'm eerst eens een korstje geven om op te sabbelen (nog geen tandjes vooralsnog). En als dat lekker gaat, maar eens een stukje brood proberen. Stel dat dat goed gaat, wat kan het snel gaan dan hè? Een maand geleden zat 'ie nog op vijf flessen en nu op vier met groente. Straks misschien op drie als de laatste fles eraf is (hopelijk binnen een week) en met brood erbij naar twee. Ongelooflijk. Ik had nooit kunnen denken dat 'ie naar minder dan zeven voedingen zou gaan…haha.
Groetjes!
Ach voor je het weet klaagt ie dat ie dat niet eten wil maar iets anders en komen ze met hun eerste meissie thuis
Groetjes,
Michèle
Haha! En papa zal dan zeggen: “Goed zo Erik, pakken wat je pakken kan!”
Dusss… gelukkig ben ik er ook nog als tegenwicht zeg maar…
Ha ha ha zal pappa dat echt zeggen?? Ha ha ha hier roept pappa niet voor je 30 bent en oh wee als het een nietsnut is
Groetjes,
Michèle