Bambix vanaf wanneer? en hoe vaak per dag?

Ik wilde ook nooit met WA trouwen maar Maurits zag ik wel zitten in die tijd.

Grappig trouwens, WA werd paar jaar geleden geïnterviewd en toen kwam ter sprake dat Amalia had gezegd dat ze heel graag prinses wilde worden als ze later groot was. Toen wist ze nog niet eens dat ze echt een prinsesje was. Hahaha!

Groetekes, Sje

Oh ja maar maurits is ook leuk. Anita trouwens ook.
Maar ja die etikette en zo en je hebt geen leven.

Ben wel blij dat ze de kinderen zoveel mogelijk kind proberen te laten zijn.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja, inderdaad, wat dat betreft hebben we een vrij gewoon koningshuis dat ze hun kinderen naar gewone scholen laten gaan enzo. Maar dan nog: denk je dat Amalia na school met een vriendinnetje naar huis gaat om daar te spelen? En als dat gebeurt, denk je dan dat dat zonder lijfwachten is? Je moet er toch niet aan denken dat je kind een speelafspraakje heeft met de kroonprinses en dat je er gratis 2 lijfwachten bij krijgt op de koffie?

Als jij Amalia te spelen kreeg, hield je niet je hart vast als ze achter in je tuin op een schommel zat? Omdat je doodsbenauwd bent dat ze van die schommel valt en dat jij geschiedenis geschreven hebt dat de toekomstige koningin beschadigd door het leven moet door spelen in jouw achtertuin?

En daar kan Amalia natuurlijk niks aan doen, die zou ook graag anders zien, maar helemaal van dat strakke beleid afwijken zal nooit gebeuren en da’s zo beroerd eigenlijk, vooral voor het kind.

Groetekes, Sje

Hoezo, off-topic dames???

Zou Amalia toen ze baby was ook Bambix gekregen hebben?

Groetekes, Sje

Ik ken het, in zoverre dat ik een goede vriend heb die diplomaat is geweest en heel nauw met bea heeft samengewerkt. Het is letterlijk leven in een gouden kooi, maar zonder john de mol en terror jaap.

Groetjes,

Michèle

Prins Terror Jaap bedoel je?!

Groetekes, Sje

ha ha ha ja dat ding.

Groetjes,

Michèle

haha die hebben Bambix met een gouden randje te eten gekregen in een flesje met een kroontje bezet met diamanten.
Trouwnens de prinsen die in Belgie rondlopen mogen allang blij zijn dat ze van straat zijn gehaald door toch twee opmerkelijke dames. Ik droomde in ieder geval niet van ze maar wilde dan ook geen prinses worden

Ha ha ha ik wil er ook niet naast wakker worden hoor die van Belgie. Ach achter elke grote man staat en intilligente vrouw

Groetjes,

Michèle

Nee die van Belgie zijn saai, lelijk, spreken slecht Neeeeederlandsssss, wel raar eigenlijk want Paola is wel een mooie dame, ze heeft alleen beetje rare zonen, maar daar kan ze ook niks aan doen. In Belgie is het trouwens beroerd gesteld met de meeste mannen. Daarom heb ik ook een lekkere nederlander weten te bemachtigen,…

wow … wat veel berichten over die bambix… gelukkig zit er naast de off topic wel de juiste antwoorden bij en … ik heb de bambix in huis!! nu nog de moed nemen om het te gaan geven… het beste is de ochtend hé!?

Zeker als je er net mee begint zou ik het in de ochtendfles doen. Stel dat-ie dan krampjes krijgt of dat zijn darmen even moeten wennen, dan hoeft-ie daar de nacht niet mee in.

Groetekes, Sje

super … en 1 fles euh… bord per dag is toch genoeg?

we gaan eerst bord met lepeltje proberen lukt dat niet dan met de papfles…

hier ging de pap er niet in, wilde hij niet en hield zijn lipjes stevig op elkaar en met handjes lepel wegduwen.

oei me niet ontmoedigen… is nl al drama met groente en fruit … dus duim maar dat dit wel gaat lukken

nee ik hoop dat hij het wel lust, Boris lustte wel zijn fruitjes uit de blender met en daar deed ik af en toe wat vanille doorheen van Bambie(x) (haha maar keertje geen reclame) maar daartegenover stond dus GEEN pap. Dus heb hier nog doos staan voor je als hij ervan gaat smullen. Boris mocht wel snel boterhammetje eten en dat vond ie wel lekker. Hij had namelijk al snel tandjes, moest wel wat ouder brood zijn van een dag oud en liefst twee dagen oud omdat het dan korreliger. Als hij papje niet lust is wellicht bammetje een optie?

Ik heb 1x pap per dag altijd als voldoende ervaren met onze meiden.

Groetekes, Sje

Hoe is het gegaan met de pap?

oh wat erg ben ik he… het is al in huis … maar verder… durf het gewoon niet aan bang dat ik het super schema uit de war haal… maar goed volgend jaar zal hij eraan moeten beginnen… dus … duimen maar zo half januari… want dan is hij 6 maanden en vind ik wel dat hij dat moet kunnen … nu eerst toch maar groente proberen…!