Haha, dat zou de papa hier ook zeggen als we een meisje hadden gekregen denk ik. Maarre, papa zou dat niet echt zeggen (hoop ik). Als we het daar nu over hebben, zegt ie altijd wel heel serieus wat ik eerder schreef, maar hopelijk komt met de jaren het besef dat dit toch echt niet kan…haha! En wat ik zei: anders ben ik er ook nog…en vlak mij niet uit…
Bambix vanaf wanneer? en hoe vaak per dag?
Ha ha ha ik zou het leuk vinden hoor, maar na het shoppen van vandaag zou een meis ook wel uitkomen
En jij?? Zou jij nog een meid willen? Of echt helemaal niet meer??
Groetjes,
Michèle
Nou, zoals ik het nu zie ben ik gewoon als de dood voor nog een bevalling. En dat houdt me erg tegen. Zwanger zijn prima, weeën prima, maar het laatste stukje…NOOIT WEER! Dus tja, we weten het niet zeg maar.
Groetjes!
Ha ha ha snap wat je bedoelt. Ik zou tegen weer de inleiding en tijdssuur opzien. Maar ik weet dat als de onstandigheden vergelijkbaar zijn ik direct een keizersnee eis. Gewoon plannen en gaan. Niks eerst ‘natuurlijk’ proberen.
Groetjes,
Michèle
Ja, precies. Je leert er natuurlijk ook van, wat je niet meer wil en juist wel enzo. Ik denk dat ik dan zo’n bevallingsplan zou willen, waarin precies staat wat je wil wanneer zich iets voordoet etc. Niks meer aan het toeval overlaten. Het viel me zo tegen dat dingen in the heat of the moment uiteindelijk maar gewoon gedaan worden en dat je er niets meer over te zeggen hebt. Blegh. Ik snap wel; het kind moest eruit en het was spannend zeg maar…maar toch. Ik wil de volgende keer weten hoe en wat. Áls die er komt…
Wat je zegt je leert ervan dus wie weet in de toekomst. Ik wil de eerste twee jaar zo ie zo nog niet.
Groetjes,
Michèle
even weer topic gericht …
Jurian heeft gister zijn 1 papfles (bambix) op, om 13.00 uur. Het ging erin als pap! Had niet het idee dat het meer verzadigde?! Maar moet het lichaam misschien aanwennen. Wel bleef er onderin meer klonten zitten, terwijl ik (dacht ik) goed geschud had en tussendoor ook nog een keer! Iemand tips hoe ik dit kan voorkomen/oplossen? Heb nu het laatste opgelepelt. Heb de verhouding 180 water + 6 schepjes en 3 eetlepels bambix gedaan…
Morgan krijgt nutrix en ik weet niet of het voor bambix ook geld, maar ik doe het ten eerste al in warm water in plaats van eerst aanmaken en dan verwarmen en ik schud af en toen (een keer of drie) ze piept dan wel, maar ze krijgt hem toch meteen terug
Groetjes,
Michèle
[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />
Ik zou het niet weten. Na elke paar slokken schud ik de fles weer even, want het zakt natuurlijk wel allemaal naar beneden. Dat is hier voldoende om te voorkomen dat er al teveel pap onderin de fles blijft zitten.
Fijn dat het goed ging mini-boy!
Wij hebben de bfree flessen daar zit een ventiel in zodat ze geen vacuum zuigen. Maar deze kun je toch niet zomaar verwijderen michele? want dan loopt alles langs de speen! iemand ervaring tips? vanmiddag was het nl weer mis… en bleef er door dat ventiel veel achter wat ik met lepeltje heb moeten oplepelen!
Wij hebben ook de b-free fles (eigenlijk de dr. brown’s, maar dat is hetzelfde). Nogmaals, misschien vaker schudden tussendoor?
Nee bij de Dr brown is dat wel te doen, alleen moet je uitkijken dat je de speen niet te ver naar binnen duwt.
Wij gaan alleen binnenkort proberen op de gewon nutrilon over te gaan omdat Morgan spuugde door de Kiss maar dat is behandeld dus die is dunner en dan hoeven we hem er niet meer uit te halen waarschijnlijk.
Groetjes,
Michèle
[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />
ik gebruik ook de gewone nutrilon standaard. Maar hier lukt het niet hoor… ben ik nu echt zo’n kluns? Jurian houdt sinds 2 weken ook zelf zijn flesje vast dus als mama wil schudden… wordt meneer driftig hahaha…
Mariek jij haalt die spiraal er niet uit? en het gaat ook goed…?! Kan ik cursus komen volgen bij je?
Morgan wordt ook boos al ik schudden wil hoor, maar dan heeft ze echt pech anders duurt het wel heel lang tot ze klaar is
Groetjes,
Michèle
Jurian is nog steeds vroeg wakker… 6 uur! gaat daarna ook echt niet meer slapen…! weet niet waar hij wakker van wordt?! Hij ligt soms rustig te kraaien in bed maar soms is hij het er echt niet mee eens dat ik hem laat liggen. Hij is ook verkouden dus misschien is dat het? hij duimt altijd maar lukt niet zo omdat neusje dicht zit en hij het benauwd krijgt. Dus hier wordt vannacht met een ui gespookt! Raden jullie mij aan om die laatste fles ook bambix van te maken of juist niet?