Babyzwemmen

Ooooo Inge! Ik heb net TWEE potjes mais met aardappel gekocht gisteren! Leek me zelf eigenlijk ook te goor, maar ja, ik dacht: ‘Voor de broodnodige variatie!’ Ik geef het binnenkort dus en dan zal ik eens kijken of Julia er ook zo lang over gaat doen! En of ze ook poep met gele stipjes krijgt…Gisteren was het groen na de sperciebonen. De bruine boontjes met appel vliegen er wat dat betreft wel binnen 2 minuten ofzo in en komen er ook de volgende dag weer bruin uit!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hier al twee dagen WK luiers Risotto met tomaat is trouwens wel een succes enne ik had vandaag iets met sperciebonen, cougette, aardappel en kip, ik vond het drie keer niks, maar blijkbaar is smakeloos de babyway want Morgan zat te smullen ondanks dat toen ik haar wakker maakte ze even heel erg moest huilen. Maar ze slaapt dus mamma gaat er ook zo lekker in… Heerlijk slapen !!!

Groetjes,

Michèle

haha succes dan he rainbow enne daar ook stront mee stripkes (haha brabant!!)
nee hier geen succes mais…
vandaag heeft ie bruine bonen met appel gehad, kijken hoe het nu ging met het spugen en de bonen. hij ging aleen na 3kwart potje overstrekken snapte er niks van dus ik was al bang dat hij het niet op ging eten en dus weer niet aan de juiste hoeveelheid kwam voor de avond/nacht. zat al te denken van: moet ik dan nog wat melk bijmaken ofzo…maar dat was niet slim zei de ka vorige week…dus ja. effe op schoot genomen en 5 min later heeft ie het dan toch nog opgegeten…met moeite
de thee ging weer bagger. ik koop morgen tegen mijn principes toch maar wat diksap.(wilde dat eigelijk pas met de zomer gaan geven) misschien (HOPELIJK) wil hij dan wel drinken.
zo min mogelijk bij het water doen maar toch ik kijk wel.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

En ik dacht dat ie bruine bonnen zo lekker vond Inge.

Morgan vanmorgen om 6 uur wakker gemaakt. Ze had hele dikke oogjes van de slaap, maar ja ze was dan weer aa nhet spoeken geweest vanacht alleen deed ze het in haar slaapt. Jammeren om haar tul terwijl ze sliep. Kun je nagaan wat een drukker weekend met ze doet.

Groetjes,

Michèle

Ja, goed hè? De groente gisteravond ging ook goed, helemaal opgegeten. Je kon aan de poepluier vanochtend wel goed zien dat meneer nog niet heel goed kan kauwen, sommige stukjes waren nog goed zichtbaar…

Moet ook nog even klagen hoor: sinds een nacht of vijf slaapt Erik onrustig! We zijn toch uit het sprongetje dacht ik? Hoe dan ook, hij wordt meerdere malen huilend wakker en laat zich met moeite troosten als ik bij hem kom. Zo gauw ik dan m’n rug toekeer om weg te lopen begint 'ie weer. Hij heeft dan geen poepluier of honger, dus dat is het niet. Ik dacht vannacht dat het wel een beetje op verlatingsangst lijkt: hij wordt wakker, is alleen, gaat huilen en het is goed zodra ik naast het bedje sta. En zodra ik wegloop, brullen! Herkent iemand dit?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Volgens mij is dat wel een beetje de leeftijd toch Mriek??

Enne moet zeggen mijn katten zijn ook heel onrustig. Ze rennen en vliegen door het huis. De lente komt eraan

Groetjes,

Michèle

Ik heb gehoord dat ze rond de 9 maanden eenkennig kunnen gaan worden. Dit komt omdat ze dan meer beginnen te beseffen dat hun ouders niet in de buurt zijn. Althans dat ze die dan niet zien. Spelletjes als kiekeboe zijn dan weer goed om te doen. Klinkt misschien stom, maar dan leren ze dat als iets niet te zien is toch weer terug komt.

Groetjes,
Sandra

ja hij vond het eerst helemaal geweldig nu ook wel maar na 3 kwart had ie effe genoeg zat hem denk wat dwars ofzo

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha bij Morgan zit altijd wat dwars als ze gaat eten. Echt van boven erin en beneden er meteen uit

Groetjes,

Michèle

Kiekeboe doen we al een hele tijd en eenkennig is 'ie nog niet hoor. Het maakt hem nog niet uit wie hem oppakt en knuffelt, als ze maar lief voor hem zijn…dus eenkennigheid denk ik niet. Het is ook ineens gekomen en dus alleen 's nachts. Als ik overdag eventjes uit het zicht loop is er niets aan de hand. Zucht, duurt hopelijk niet te lang. Dit is echt vermoeiend zo 's nachts.

Groetjes!

Kan ik me goed voorstellen Mriek, maar ja ze moeten toch door al die fases he, blijkbaar heeft ie toch iets uit die winkel gekozen

Groetjes,

Michèle

Zucht. Kon 'ie niet iets leukers kiezen dan???

Groetjes!

Eh ja had gekunt, maar dan had je deze later gekregen denk ik. Ik ben er nog niet helemaal uit wat Morgan nu deze keer gekozen heeft. Heel moeilijk te zien met de 6 maanden sprong.

Groetjes,

Michèle

Vond ik ook, deze 8-maandensprong is duidelijker wat dat betreft. Hoe dan ook, met elke sprong worden ze wel steeds meer mens. Zo leuk!

Groetjes!

Ha ha ha ja het worden echte minimensjes… Morgan een mini-me

Groetjes,

Michèle

Wel een leuke mini-me hoop ik? Die van de film is geen aanrader om als voorbeeld te nemen vind ik…

Groetjes!

Nou ja ze is bijna net zo kaal

Groetjes,

Michèle

En net zo klein…

Groetjes!

Ik weet niet hoe lang hij is maar morgan is 65cm nu.

Groetjes,

Michèle

We moeten over twee weken weer naar het cb, de laatste keer (medio januari) was 'ie 76 cm. Iets groter dan Morgan dus…

Groetjes!