Babyzwemmen

Ja maar ze schelen ook 3 maanden Mriek, Als Morgan zo groot zou zijn als Erik of andersom ging er iets niet goed. Rico is trouwens wel even groot als Morgan en die is 3 weken jonger

Groetjes,

Michèle

Klopt helemaal! Erik was met 6 maanden echter ook al 73 cm. hoor, dus zo klein als Morgan is 'ie nooit geweest…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja, dat schoot me even te binnen omdat ik gehoord had dat dit rond die leeftijd zou kunnen. Gelukkig maar dat dit het niet is
Maar ja idd blijft dan de vraag wat het wel is. Ik zou het verder helaas niet weten. De keren dat wij er s’nachts uitmoesten zijn nog op 2 handen te tellen. Sorry, dat wilde je natuurlijk niet horen. Maar daardoor zou ik niet weten wat je er s’nachts aan kan doen.

Groetjes,
Sandra

Nee Sandra, dat wilde ik niet horen. Haha. Nee hoor, geeft niets. Wij moeten er eigenlijk altijd wel een paar keer uit, vooral aan het eind van de nacht normaal gesproken. Dan is 'ie al redelijk uitgerust aan het raken en slaapt 'ie minder diep dan eerder in de nacht en dan wil 'ie per se z’n speentje. En aangezien hij die nog niet zelf pakt (ligt ook vaak op de grond trouwens) moeten wij dat doen. Maar nu begint het dus al eerder in de nacht, vannacht was het om 00.10 uur al raak! Ik zei maar: “Mama ligt hiernaast in bed, vlakbij jou. We gaan nu weer lekker slapen en mama is heel dichtbij.” En toen maar even laten huilen en gelukkig iets na 00.30 uur was 'ie stil en pas om 05.00 uur weer wakker. Dus dat viel mee. Maar je ligt zo gespannend de rest van de nacht dan, ik rust dan echt niet meer goed uit hoor. Lastig…

Groetjes!

Haha kan me voorstellen hoor dat je dat niet wilt horen Wij willen in de toekomst graag een 2e en dan kan dat bij ons alleen maar tegenvallen. Want Tim is echt zo’n goede slaper dat je hem zelden hoort. Nee hoor, tegenvallen is een groot wordt. Je weet tenslotte van te voren dat het er bij hoort.

Maar goed neemt niet weg dat ik het me goed kan voorstellen dat het heel vervelend is dat je er een paar keer per nacht uitmoet. Zeker als hij zoals nu hard aan het huilen is. Ze kunnen het nog niet vertellen, dus dat is het erg moeilijk om te bedenken wat het nu is.

Ik kan me ook goed voorstellen dat als hij zo onrustig is je toch anders gaat slapen. Dan ga je toch liggen luisteren van wanneer hoor ik hem weer. En je wilt ook niet dat hij ligt te huilen en jij erdoor slaapt.

Heel veel sterkte en ik hoop dat hij snel weer wat rustiger slaapt. Is tenslotte voor Erik zelf ook prettiger.

Groetjes,
Sandra

Ha ha ha dat heb ik ook altijd gezegd met Morgan nu ze zo makkelijk slaapt. Zo wil ik er nog wel 10. Oke die twee keer dat ik er soms uit moet en zoals vanacht zijn uitzonderingen…

Maar ja het is alleen maar hopen dat een tweede ook zo is inderdaad

Groetjes,

Michèle

Ach, het zal wel weer een fase zijn…we hopen dat het snel weer beter gaat 's nachts!

Groetjes!

Ik ga duimen voor je Mriek.

Groetjes,

Michèle