Ha ha ha bambi of tink he… Ik heb wel weer een stoere bambiromper bij Zeeman gescoord. Daar hadden ze laatst trouwens allemaal pooh spullen en dekbedovertrekken van snoopy dus die heeft Morgan nu ook. Die snoopy hoor, niet pooh.
Groetjes,
Michèle

Ha ha ha bambi of tink he… Ik heb wel weer een stoere bambiromper bij Zeeman gescoord. Daar hadden ze laatst trouwens allemaal pooh spullen en dekbedovertrekken van snoopy dus die heeft Morgan nu ook. Die snoopy hoor, niet pooh.
Groetjes,
Michèle

neeeee dat dacht ik al
hij heeft wel een snoopy klein en groot bordje voor te eten…en nijntje.
nu die van pooh nog
Morgan heeft ook iets van Dick Bruna weet alleen niet of het nou nijn is of een andere. Enne jip en janneke heeft ze. Maar ze eet nu alleen maar van een warmhoudbord van de Hema
Groetjes,
Michèle

dat is nog es een goeie, zijn groente wordt zo snel koud! dus ik warm een potje in gedeeltes op zeg maar…eerst de eerste helft op het bord daarna de 2ehelft
denk dat ik er maar een half uur van maak , want hij moet nog thee en dan kan hij lekker op zn dooie gemak met zn hapjes doen
Ja ik heb geen magnetron dus ik doe alles in een keer anders heb ik ruzie en zo warmt het ook nog op. Dus wel zo makkelijk. Bij de hema heb je die dingen.
Groetjes,
Michèle

Ja we zijn geweest vanmorgen!
Roy vond het heerlijk en mama natuurlijk ook.
Enorm veel aankleedkussens, dus dat is fijn!
Mijn mannetje heeft het super gedaan en viel daarna als een blok in slaap!
Moe maar voldaan!
Redelijk grote groep, maar niet te groot.
En dankzij alle tips had deze mama alles bij zich! Bedankt.
groetjes Marieke
Fijn dat het allemaal goed ging, en jullie beiden genoten hebben!
Volgende week weer 
M.

quote:
Maar ze eet nu alleen maar van een warmhoudbord van de Hema![]()
Groetjes,
Michèle
Doe je heet of warm water in dat bakkie… ik vindt het persoonlijk een beetje ondingen… en of het nu echt zo warm blijft?! Heb er vorige week eentje aangeschaft en doe er warm water in… laatste keer al kokend water erin gedaan… maar vind het niks. Ook in de vaatwasser blijft het water erin staan. Maar dan kan ik hem evt wel anders zetten of het knopje dicht dus dat is op te lossen…

Ben hier ook een beetje genezen; inderdaad, na een ritje in de vaatwasser stond er nog allemaal water in en dat konden we met geen mogelijkheid allemaal eruit krijgen…en ook het warm houden vond ik wat tegenvallen (ondanks kokend water erin dat eventjes afgekoeld was). Nou ja, je kan niet alles hebben hè…
Groetjes!
Hier was het zwemmen ook een doorslaand succes echt het hele zwembad werd verlicht toen we het water ingingen. Volgens mij kon ze niet breder lachen dan dat ze nu deed. Ze heeft met alles meegedaan en ook onderwater was geen probleem. Na het half uur zijn we gaan douchen wat voor haar ook de eerste keer was (za gaat thuis in haar badje) maar dat vond ze ook lekker. Ze hing in mijn armen van vermoeidheid en voldaan zijn en sabbelde op mijn schouder. Daarna met aankleden nog kindjes gekeken want dat vind ze ook erg leuk (ze aait trouwens de kindjes die ze in het water tegen komt). Daarna mamma een bakkie thee genomen en Morgan een fles en die ging er goed in. Daarna lekker ingepakt en ze sliep als een roos. Thuis maar in haar wagen laten liggen en om 3 uur wakker gemaakt voor der fles en ze wil nu eigenlijk wel weer slapen. Ik heb haar maar even wakker gehouden want anders slaapt ze vanacht misschien niet
Ik heb alleen wel even een andere muts gekocht onderweg naar huis want deze bedekte haar oren niet goed en dat vind ik wel belangrijk. Het is nog geen zomer enne een oorontsteking en fikse verkoudheid vind ik genoeg.
En dat bord doet het hier prima, maar ik heb geen vaatwasser, enne ik doe er kokend water in. Even blazen en voor alles afgekoeld kan zijn is het bord al leeg.
Groetjes,
Michèle

hoelang doen jullie kleintjes over een klein potje? (dus half 6+ potje is denk ik wel te vergelijken??) en michele eet ze een half potje 6+ of al een heel?
rico heeft er in totaal 20 min over gedaan, (ondertussen heeft mama de 2e helft ook wel opgewarmt maar dat is zo gebeurd)
Morgan eet hele 6mnd+ potjes Inge en in zo’n 20 minuten zijn die naar binnen. Bruine bonen zelfs 15 min, daar gromt ze zelfs een beetje bij…
Groetjes,
Michèle

Fijn dat het zwemmen zo leuk was Michele! Wekelijks nu?
Enne, de zes maanden-potjes gaan er hier binnen 5 minuten in…je hebt altijd baas boven baas hè?
Groetjes!
Oh ja zeker te weten Mriek want dat gespring met die kleine door het water is voor mamma ook heel erg goed. Ha ha ha nooit geweten dat ik nog eens lol zou krijgen in het als een kikker door het water springen. Nu alleen me dieet nog even op de rails krijgen enne ik zie er van de zomer weer tip top uit in me bikini
Groetjes,
Michèle

okee…ja hier was mais met aardappel vandaag een hel
vond het erg vies en half uur ofzo had hij erover gedaan op een 4+potje dus.
heb nu een half uur erna pas thee gegeven en heeft nu 30 cc op. maar hij wordt er zo onrustig van snap er de ballen niet van haha. verslikt zich ook constant terwijl het een fase 1 speen is die ik ervoor gebruik en hij voorheen toen hij darmkrampjes had er wel gewoon thee uit dronk zonder problemen:S
Ha ha ha dat was ons visrisotto verhaal dus…
En ja dat met die thee kan ik je helaas niet mee helpen meis. Hier nog geen thee en zo.
Groetjes,
Michèle

hahah ja had ze het wel opgegeten? uiteindelijk?
heel rico’s ontlasting was vanochtend na de eerste fles geel met stipjes en na de 2e voeding weer gepoept haha was het oranje en nee hij had geen wortel op
Dus Michele, je wordt straks de volgende Holland’s Next Top Model hè?
Ook dan geldt: foto’s op hyves! Hahahahaha!
Oh, nog even iets te melden op eetgebied vanuit hier: Erik heeft vanmorgen voor het eerst bijna een heel 8-maandenpotje fruit op! Hij keek af en toe wel een beetje vreemd, maar niet kokhalzen. Vanavond dus ook maar eens de groente proberen, ben benieuwd.
Groetjes!
ooh mriek wat goed van erik! heel enthousiast gaan klappen en blij doen, dat deed ik bij rico toen hij zijn 4+potje eergisteren voor het eerst helemaal op at. hij vond zichzelf heel wat hoor toen!
oh en mriek…rico kokhalsde in een stukje liga! ik schrok me een ongeluk. Maar het kwam natuurlijk goed!
oh en ik wil je niks aanpraten maar stel het gaat uiteindelijk niet goed met de potjes…kun je eventueel die 6+ potjes van friso een paar dagen eerst proberen, daar zitten OOK stukjes in maar zijn hele fijne kleine stukjes vergeleken bij die 8+ om vast te wennen aan stukjes (kreeg ik als tip van een vriendin van mij waarvan het kindje ook moeite had met de 8+ potjes) ik weet in ieder geval dat het in groente zit in de fruit weet ik niet…
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 08 Mar 2009 17:15:35
Ha ha ha nou ja ik kom zo’n 15cm te kort om model te zijn Mriek…
Enne Morgan is ook altijd helemaal trots als ze alles op heeft, alleen nee Inge de visrisotto is het echt niet meer geworden. Ze vond het echt op zijn goed hollands gezegd niet te vreten…
Groetjes,
Michèle