Babyzwemmen

Wij gaan zaterdag voor het eerst. Ik ben benieuwd hoe ze het vind

Groetjes,

Michèle

Net telefoontje gehad van het zwembad. Wij mogen zaterdag ook voor de eerste keer komen zwemmen. Ben erg benieuwd!
Ik laat jullie weten hoe het geweest is.

Groetjes Marieke

beebiehofkens.beebiesite.nl

Oh leuk joh, heb je er ook zo’n zin in ??

Groetjes,

Michèle

Ja het lijkt me echt helemaal geweldig.
Ik hoop dat Roy het ook leuk gaat vinden! Daar gaat het tenslotte om (en ook een beetje voor mama natuurlijk)

Groetjes Marieke

ik wil ook!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hmmm ik wil ook wel, heel graag… Maar ik durf niet. Het lijkt me zo’n gedoe eigenlijk… Joey schreeuwt al keihard als ik hem na zijn badje afdroog… Hoe zal het in zo’n lawaaiig zwembad wel niet gaan…
En hoe lang zwem je dan eigenlijk met zo’n kleintje?

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat let je Inge??

Enne ze zwemmen een half uurtje in verwarmd water Anouk enne ja ze zullen misschien best gillen, maar ja daar is het babyzwemmen voor

Groetjes,

Michèle

quote:
Hmmm ik wil ook wel, heel graag... Maar ik durf niet. Het lijkt me zo'n gedoe eigenlijk... Joey schreeuwt al keihard als ik hem na zijn badje afdroog... Hoe zal het in zo'n lawaaiig zwembad wel niet gaan... En hoe lang zwem je dan eigenlijk met zo'n kleintje?

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/EA3Mp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Tip: ga eerst een kijken hoe het in z’n werk gaat!

Zwemmen is over het algemeen een half uur,
en dat is de eerste tijd echt lang zat. (Ze moeten toch wel wennen)
Daarna zal hij zo moe zijn dat het met dat gillen wel mee zal vallen. :smiley:

Bij ons zijn de kleedkamers zo warm dat je geen omslagdoek nodig hebt.

M.

Ik weet van vroeger dat als je eenmaal droog en aangekleed was dat je je kapotzweette in die kleedkamers.

Groetjes,

Michèle

pfff ja echt he. ik ken het maarre het wordt hier toch baby zwemmen waarschijnlijk. nog even wat informeren.
vanaf hoeveel kg gaan die zwempampers? en misschien een domme vraag, maar dat dient toch ook voor pamper he? en daarboven nog een zwembroekje? past dat wel?

Zwemluiers van de Kruitvat zijn goed en een stuk goedkoper dan de pampers. Van het kruitvat gaan ze vanaf 6 kg.

Groetjes Marieke

oke…dankje zijn die dan niet een stuk dunner als gewone pampers want ik heb hier 2 zwembroekjes liggen maar ik vraag me af of dat nog wel over die zwempamper kan dan???

Ik heb zwemluiers van de etos ook vanaf 6 kilo enne Morgan haar zwembroekje een maatje groter gekocht, maar ik heb begrepen dat dat geen probleem is.

Groetjes,

Michèle

okee… ja eerst even checken voordat ik dat ga doen natuurlijk
sta ik daar past het niet haha zou echt iets voor mij zijn

Niet elk zwembad stelt het verplicht he. Wij hoeven het niet, maar ik vind het zelf prettiger.

Groetjes,

Michèle

ja ik ook zoiezo, dadelijk poept ie ofzo komt schijnbaar niet vaak voor maar stel hij krijgt INEENS een diaree aanval haha oejeej

Vaste poep is inderdaad niet erg, maar zo’n flats lijkt me inderdaad niks. Maar goed ik kreeg net ook nog een pakje huggies zwembroekjes (vanaf 7 kilo zijn die) echt wat voor jou Inge, staat pooh op

Groetjes,

Michèle

ooh vet! jaa ik denk dat ik die ook is ga halen, bedankt voor de tip en aangezien rico nu ook 7 kg weegt kan dat MAKKELIJK

Ha ha ha daarom enne jij met je poohmanie

Groetjes,

Michèle

hahahaha ik zal als ik een bambi pamper tegen kom jou ook meteen waarschuwen