damn michele ik opende die link van jou over dat kindje enzo. elke dag een pcm? djezus wat zei jij toen?
en hoe gaat het er nu mee?
ik schrik hier best wel van en ik ken ze niet eens:S
Ander gedrag... :-(
Nou wij hebben ze sinds kerst niet meer gezien, waarschijnlijk over 2 weken weer met mervin zijn verjaardag. Volgens mijn schoonmoeder die er elke week oppast loopt ie nu wel, maar hij zegt nog steeds niks. En de pcm was volgens mij wel gestopt want ik had gezegd dat ik het jochie zijn lever wel eens wilde zien en tegen mijn schoonmoeder zei ze ineens dat veel pcm heel slecht was voor de lever en dat ze dat maar even tegen mij moest zeggen mocht ik Morgan pcm willen geven. Ze verdraait alles en dan zo dat het in haar straatje past. Doodziek wordt je ervan. Daarom is het zo moeilijk want alles is een welles nietes spelletje.
Groetjes,
Michèle

ik zou echt in staat zijn die mense wat aan te doen als dat bij mij zo zou zijn. al helemaal zovan: vertel jij michele even van pcm slecht voor je lever etc… dat is toch te dom voor woorden?
en als dat kind niet kan praten is die dan niet slechthorend?
zou eruit zien als rico amper zou kletse mee zo’n maffe mama als ik. ik zit de hele dag tegen m te kwebbelen en terug te gillen en te kraaien haha
vind ie fantastisch
Hij heeft heel even mamma gezegd, maar daar is ie mee gestopt, pappa zegt ie ook niet enne geloof me doof is ie echt niet hoor. Want hij maakt geluid en als je tegen hem praat verstaat ie je dondersgoed. Het is een puur gebrek aan motivatie. En die ene dag per week dat mijn schoonmoeder er is zet ook geen zoden aan de dijk.
Groetjes,
Michèle

ik hoop dat als je ze ziet dat je er een beter gevoel over hebt anders zou ik toch iets doen…om het kind te helpen…maar wat?
Ja ik wacht even Mervin’s verjaadag af (als ze al komen) en dan ga ik knopen doorhakken.
Groetjes,
Michèle

19 februari wordt ie alweer 36 en 21 februari viert ie het. Voor die tijd zien we ze toch niet.
Groetjes,
Michèle

poeh scotty dat stelt zelfs mij gerust
en die aankomende naar 6 maanden duurt ook best een tijdje 4 weken ofzo? is die nie lastig geweest?
ja rico is ook erg makkelijk en huilt normaal nooit maar bij die sprong ik vond het echt een hell en hij nog het meest. vond het zo zielig er was geen touw aan vast te knopen hij bleef maar huilen en huilen en huilen, tranen met tuiten hij liep gewoon paars aan. daarbij had hij die spuug klachten enzo en die kiss natuurlijk maar germm…het was echt zielig en niets hielp hem te kalmeren ja een uur met hem rond sjokken door de kamer maar dat bezorgde ons weer rugklachten die is nu ook voorbij gelukkig. en hij is weer helemaal het mannetje
Ha ha ha ja 36 al, nog even en zijn leven begint pas…
Enne Morgan is een driftkikker als het gaat om haar sprongen. De vorige was knap heftig en ik zie een beetje op tegen de volgende eigenlijk. Maar ja helaas zullen we daar ook doorheen moeten.
Groetjes,
Michèle

ja oke das waar, maar misschien wist je of deze korter was, maar ik ga me maar even op mijn bijbel storten straks
Groetjes,
Michèle

en ik was zo blij dat ik nergens last van had en niet begreep wat jullie bedoelde met die sprongetjes en bijna d8 nou zal wel aan mij liggen maar merk er niks van nou hoor bij de club hoor nu heeft zelfs mijn engeltje er last van lijkt net een verwende puber alles op zijn manier en wanneer hij het wilt hahahah we kunnen er nu weer beetje om lachen het word al weer iets minder maar hij is nu al 2weken bezig dus hoop dat het nu tot een einde komt
groetjes wendy
Oh jee en das inderdaad een zware, kan nog wel even duren voor hij er helemaal uit is.
Groetjes,
Michèle

vind dit al een verbetering dan vorige week denk je lekker thuis van werk eindelijk die kleine weer zien en bij mamma alleen maar huilen huilen en nog is huilen heb hem wel vast gehouden en lekker laten uithuilen dan kwam er na een half uur een zucht en kon er weer een lachje af
groetjes wendy
quote:
Die van 4 maanden duurde hier het langst en was het zwaarst. Maar je weet het he: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!
![]()
ej die foto van jou is dat rainforest van fisherprice??
waar hij op ligt dan haha
Die heeft Morgan ook. Geweldig ding is dat, ha ha ha alleen de arme vlinders worden altijd uitgescholden hier
Groetjes,
Michèle

quote:
Ey,ja is idd rainforest van fishterprice. Kostte een smak, maar hij leerde er snel mee omrollen. Hoezo en waarom lachwekkend?
lachwekkend dat ik niet hem zelf bedoel dat hij van het rainforest komt
en rico heeft de cradle swing van fisherprice. moet ie binnekort uit als ie 9 kg is