Hallo mama’s
Ik weet even niet meer wat ik met Joey aan moet… Hij is helemaal van slag
Hij is vandaqag precies 16 weken, is er dan een sprongetje? En zou het kunnen zijn dat hij nu al last heeft van doorkomende tandjes? Hij krijgt steeds hele rode wangen, en kwijlt veel. Maar dit is niet continu, het komt ineens opzetten en zakt na een uurtje weer weg. Wel is hij steeds overal op aan het bijten, vingertjes, zelfs de hele hand steekt hij in zijn mondje, waardoor hij gaat kokhalzen, en de speen gebruikt íe ook alleen om op te bijten in plaats van te zuigen.
Hij is nu al een paar avonden helemaal uit z’n doen. Gisteren heeft hij 3 uur lang aan een stuk door gehuild, zomaar van uit het niets. Hij heeft dat steeds vaker, zit ie eerst lekker te spelen, alleen of met ons, en dan veranderd die lach in een oorverdovend gekrijs. Dan krijgen we hem met geen mogelijkheid meer stil, tot hij weer een flesje krijgt. Meestal is het daarna wel goed, maar eergisteren begon het gekrijs direct weer toen de fles leeg was. Ik heb ook het idee dat hij heel erg moe is, maar hij vecht zooo tegen de slaap. 's nachts slaapt hij al vanaf dat ie 6 weken was 12 uur per nacht aan een stuk door. Dat doet hij nog steeds, maar overdag slaapt hij een keer 3 uur in bed, en verder een paar hazenslaapjes van 20 minuutjes. Vaker dan een keer krijg ik hem overdag niet in bed, dan is het huilen geblazen…
Gisteren zat ik er even helemaal door heen. Het was ook de 2e 'verjaardag’van ons eerste overleden kindje, dus misschien heeft Joey ook wel aangevoeld dat wij niet helemaal lekker in ons vel zaten.
Die ‘buien’ heeft hij altijd 's avonds tussen de flessen van 17.00 uur en 20.00 uur. Dan is hij ook echt moe, maar hij gaat gewoon niet slapen… pas na de fles van 20.00 uur, en dan slaapt hij weer door topt half 9 negen de volgende ochtend… Hebben jullie enig idee wat er aan de hand kan zijn, en misschien tip’s hoe we er mee om moeten gaan? Dit is nu een kleine week zo, en daarvoor was hij altijd vrolijk en tevreden
Groetjes Anouk