hoi mama’s
Nou ik geloof dat het langzaam aan een beetje beter gaat met Joey… We hebben zijn hele ritme omgegooit… Hij was eerst van half negen tot half negen wakker overdag en sliep 's nachts 12 uur door. Maar juist de laatste twee uurtjes van de dag waren echt een drama met dat gehuil, en zo ontroostbaar… En daardoor was hij na de laatste fles om half negen helemaal over de slaap heen, en brulde hij in bed weer uren door.
Ik maak hem nu om 7 uur 's morgens wakker voor de eerste fles, en daarna gaat hij direct weer naar bed. Dan slaapt hij tot 10 uur. Soms ligt hij gewoon te kletsen, maar hij blijft wel lekker rustig tot 10 uur. Dan gaan we naar beneden en krijgt hij weer een fles, dit keer met nutrix. Dan gaat hij spelen, en na de fles van 1 uur weer naar bed. Dit is nog niet gelukt, maar hij is in ieder geval ruim een uur rustig aan het spelen in bed. Na de fles van 4 uur gaat hij wel een uurtje slapen, en na rond 6 uur ook nog een hazenslaapje. Dan om 7 uur weer de fles, en dan lekker naar bed. Hij protesteerd wel even, maar na een aantal keer de speen terug geven slaapt hij, en kunnen we de speen weer ophalen, zodat hij tot 's morgens doorslaapt. ik geloof dat dit zo wel beter voor hem is, maar ik heb nog wel het gevoel op mijn tenen te moeten lopen, want ik ben zo bang dat hij weer een enorme huilbui krijgt…
Vanmorgen heeft hij ook een paar hapjes fruithap (peer) gehad, na de eerste hap was dfit een groot succes. Vanavond een paar hapjes wortel, maar dit vond hij niet echt lekker… Morgen maar weer een paar hapjes, misschien vind íe het dan al ietsje lekkerder, haha. Hij hapt trouwens wel goed van de lepel… de kliederboel viel nog best mee:D
Groetjes Anouk