Alles uit de box gooi fase en nog wat dingetjes

Een goede nacht gehad dus, fijn! Hier ook, wil je wel geloven dat ik Erik de hele nacht niet heb gehoord en hem zelfs wakker moest maken om 7.00 uur? Dat is echt de 2e keer ofzo in die 15 maanden dat dat is gebeurd, ik heb zowaar uitgeslapen en ben wakker geworden door m’n wekker! De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik heb nu ook goed geslapen, gek genoeg moet het lampje aanblijven totdat rijco naar bed gaat want ik ben die nachtelijke schreeuwpartij nog niet vergeten (haha)
als ik niks zie raak ik in paniek ofzo heel debiel maar komt wel weer goed. i hope…

Rico was om half 8 wakker,
en daarna sliep ie verder tot half 11, ik ook hahahaha, ik ehb echt ECHT uitgeslapen, en dat is echt al heel heeeel lang geleden. heerlijk echt!
andere kant, ik moest wat dingen doen, en ik was vergeten mijn wekker te zetten. Shame!!

Lekker van genieten!

Was vanochtend weer vroeg, omdat we allebei moesten werken. Dan moet ik Nora wakker maken om kwart voor 7. Doe het wel heel rustig en geleidelijk, eerst haar kleertjes klaarleggen enzo, maar vind het toch een beetje sneu. Het is altijd fijner om zelf wakker te worden.

Morgen komt oma weer oppassen, dus kan ze lekker wakker worden wanneer ze wil.

Liefs!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@Inge: wat fijn dat je zo lekker hebt kunnen slapen. En ach, als dat lampje helpt, dan is dat toch al een stuk beter dan Oxazepam toch?

@Liske: ben het met je eens, zelf wakker worden is natuurlijk veel fijner. Maar ja, het was niet anders. Gelukkig reageerde Erik er goed op, hij was direct vrolijk en at met smaak z’n pap op. Dus het kon slechter. En hij maakt mij ook vaak genoeg wakker voordat ik daaraan toe ben, dus nu mocht het ook wel een keertje…haha. Een soort van wraak zeg maar…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ja maar ik voel me nogal een kind haha op die manier, maargoed, idd beter dan oxazepam haha

Je moet het kind in jezelf nooit verliezen, Inge!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

haha of: je kind haalt het kind in jezelf naar boven
uhu

Die kan ook!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Morgan kwam afgelopen zondag pas om kwart voor negen… helemaal uit zchzelf. Ze was om 6.00 even wakker geweest maar weer in slaap gevallen. Zo naar

Inge ik heb heel lang met een lampje aan geslapen. Als je dat prettig laat voelen gewoon doen.

Groetjes,

Michèle

wow wat goed! rico is op zn laatst uit zichzelf om 10 over 8 wakker geworden, maar dat vond ik ook al errug prettig!

Ha ha ha ja ik was ook heel blij en trots, alleen weet ik niet of ze het blijft doen. Moet wel zeggen dat ze wel moeier is in het weekend dus misschien hebben we mazzel en kunnen we uit blijven slapen op zondag. Nadeel was alleen wel dat we om 11 naar de voetbal gingen en dat ze de hele dag misschien een uurtje geslapen heeft, maar daar hebben we eigenlijk niet echt last van gehad.

Groetjes,

Michèle

Wauw, dat zijn nog eens tijden Michèle. Daar wil ik het ook wel voor doen hoor.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha snap ik Mriek. Ik weet ook niet of het een eenmalige actie was of dat ze het vol gaat houden. Ik hoop het van wel natuurlijk

Groetjes,

Michèle

Ik hoop het ook voor jullie! Helemaal omdat jullie als jullie moeten werken al zo belachelijk vroeg uit bed moeten.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

dat is gek he, rico heeft daar ook niet echt veel moeite mee, als hij door “omstandigheden” maar 1 slaapje heeft gehad.
zo heeft hij er 3 en zo heeft hij er maar 1. hij geeft het zelf aan wat hij nodig heeft en het maakt me ook niet uit als hij een keer 4 slaapjes wil

Gisteren was hij me te slim af, hield hij 3 kwartier heel wijs zich stil toen ik hem na zijn brood in bed had gelegd (tegen kwart voor 1 was het geloof ik). om half 2 begon hij, net toen ik naar de winkel ging en papa thuis kwam. hij wist dus niet dat rico nog maar net in bed lag en ja had m eruit gehaald. heel de dag was hij stront vervelend geweest.
vandaag had ik hem stiekem in de gaten gehouden. Hij zat 3 kwartier te spelen in zijn bed en ging toen huilen (maar daarvoor tijdens het spelen geen geluid gemaakt)
toen kwam ikd us binnen en zei: nee jongen dat had je gisteren ook al geprobeerd, je gaat maar gewoon slapen.
hup tut erin knuffel erbij muziekje aan en ciao Rico
Meneertje sliep toen fijn door tot half 4 en toen kwam ik er eigenlijk achter dat ie dat gewoon veel vaker doet…snapje als ik denk dat hij maar 3 kwartier heeft geslapen heeft ie gewoon helemaal niet geslapen haha slimmerik.
en dan de hele dag jengelen…jaja zo kan ik het ook.
spring mannetje spring

truste meiden ga mijn bedje opzoeken!

Hier is iedereen stil geweest vanacht. Zelfs pappa en de poes Dus mamma was ook weer blij en ik werk maar tot 15.15 vandaag dus dat is ook wel lekker.

Groetjes,

Michèle

netjes! papa had vanochtend pas gesnurkt want die viel opd e bank in slaap tijdens een film.
Rico werd pas om 8 uur wakker dus dat was ook heerlijk!

Acht uur door de weeks is helaas geen optie hier he dus ik ben al blij dat ze pas bij mijn wekker wakker wordt en niet die van pappa om 5 uur

Enne Pappa slaapt nooit op de bank hier. Die ligt niet lekker. We willen een andere maar ja eerst sparen weer

Groetjes,

Michèle

Hier was het wel weer krijsen om 6.00 uur vanochtend. Zucht. Waarschijnlijk blijft het iets wat bij zeer hoge uitzondering gebeurt, slapen tot 7.00 uur.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mriek, ik hou in mijn achterhoofd dat als ze later thuis gekomen is van het stappen om 2 uur 's nachts ik haar om 9 uur der bed uit kan rammelen voor een gezellig zondagochtend ontbijd

Groetjes,

Michèle