dat is gek he, rico heeft daar ook niet echt veel moeite mee, als hij door “omstandigheden” maar 1 slaapje heeft gehad.
zo heeft hij er 3 en zo heeft hij er maar 1. hij geeft het zelf aan wat hij nodig heeft en het maakt me ook niet uit als hij een keer 4 slaapjes wil![]()
Gisteren was hij me te slim af, hield hij 3 kwartier heel wijs zich stil toen ik hem na zijn brood in bed had gelegd (tegen kwart voor 1 was het geloof ik). om half 2 begon hij, net toen ik naar de winkel ging en papa thuis kwam. hij wist dus niet dat rico nog maar net in bed lag en ja had m eruit gehaald. heel de dag was hij stront vervelend geweest.
vandaag had ik hem stiekem in de gaten gehouden. Hij zat 3 kwartier te spelen in zijn bed en ging toen huilen (maar daarvoor tijdens het spelen geen geluid gemaakt)
toen kwam ikd us binnen en zei: nee jongen dat had je gisteren ook al geprobeerd, je gaat maar gewoon slapen.
hup tut erin knuffel erbij muziekje aan en ciao Rico![]()
Meneertje sliep toen fijn door tot half 4 en toen kwam ik er eigenlijk achter dat ie dat gewoon veel vaker doet…snapje als ik denk dat hij maar 3 kwartier heeft geslapen heeft ie gewoon helemaal niet geslapen haha slimmerik.
en dan de hele dag jengelen…jaja zo kan ik het ook.
spring mannetje spring
truste meiden ga mijn bedje opzoeken!