Alles uit de box gooi fase en nog wat dingetjes

Om 2 uur thuis??? Das wel vroeg hoor Michèle tegenwoordig is dat een uur of 3 half 4 al is dat hier nooit gebeurt alleen als ze bij der vader was en nu als ze gaat stappen met der vriend maar ook dan slapen ze niet hier zo slim zijn ze wel
Madelon heeft trouwens gelukkig nooit in rotterdam gestapt maar altijd in een dorpje

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ja ik kwam uberhaubt niet eerder dan 8 uur 's morgens thuis maar ik wilde de illusie nog even houden dat mijn dochter wel de hele avond aan de chocomel (zonder malibu of iets) zou zitten en keurig om 2 uur thuis zou zijn

Groetjes,

Michèle

nou meiden, ik ben doodop!
flink boodschappen gedaan en op den duur had ik het zo gehad dat ik dacht dat we al anderhalf uur ind e supermarkt stonden (bleek 20 minuten te zijn pfff)

de buitenversieringen hangen allemaal, papa gedaan
en de ballonnen (in totaal 45 ballonnen) zijn opgeblazen, en we hebben daarvan ook buiten dingen lopen versieren, bij de voorkant van de flat, en dan de achterkant ook nog.
Rico heeft alleen gezien dat we de ballonnen opgeblazen hebben.
aan de spiegel komen aan beide kanten 2 ballonnen te hangen en op het raam (groot raam huiskamer-hal) hangen we ook een paar ballonnen.
en dan de slingers nog…
de kinderstoel heb ik al versiert, die staat netjes in de keuken en rico heeft het ook ngo niet gezien
minivlaggetjes aan zijn eetblad en een hawai slinger eromheen gedaan.
zo en dan zijn we nog niet klaar.
het komt niet overvol te hangen al klinkt het wel zo. lijkt vooral omdat we ook buiten alles vol hebben gehangen, maar goed dat is meer voor de show (echt buiten hangt het overvol, papa leeft zich uit haha), dat prikkelt ons mannetje in ieder geval niet.

Dromen zijn bedrog michèle

@Inge rustig aan he je moet morgen ook nog een hele dag.
Wij over 2 weken

Liefs Michelle

ja ik weet het, maar alles MOET perfect zijn…

nu. PRECIES een jaar geleden op de minuut na! braken mijn vliezen.
lekker emo ben ik even een beetje een en een gezichtje.
tijdens laatste fles heb ik samen met rico alvast de baby fase afgesloten, lekker herinneringen opgehaald en hij leek me te begrijpen haha heel vaag, ging over mijn haren aaien enzo, en pinkte een traantje weg en toen dat gebeurde zei ik dat ik gewoon erg gelukkig ben en dat ik daarom wat tranen had

Lieff!!!

enne jij bent zo als ik hoor ik wel alles moet perfect (wat een roteigenschap toch ook)

Liefs Michelle

hahaha ja dat is idd een rot eigenschap. maar vooral met dit soort dingen moet dat allemaal perfect. hij wordt maar 1x 1 he

@Michèle: zo denk ik er ook over hoor, later pakken we ze wel terug…

@Inge: spannend! Bijna zover!!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@v Mriek Moeten we nog even wachten maar het zal zoet zijn

@ Inge. Raar idee he dat ze een jaar geleden zo klein waren nog. Enne dat perfecte heb ik ook hoor

Groetjes,

Michèle

@Michele: ja ik vind het ook ontzettend bizar, ga dadelijk wat filmpjes en foto’s terug kijken, gewoon even zin in! samen met rico.
papa gaat zo de taart ophalen.
ik ga zelf eerst ook eten watn stik van de honger
ik laat zo snel mogelijk alles weten maar nu meoten we even doorgassen

Wel even eten Inge want je moet wel voor jezelf zorgen.

Groetjes,

Michèle