Dat rico aan zn smijtwerk begonnen was wisten we inmiddels wel, dat is al een paar maanden zo, maar nu zit ie dus in een sprongetje en smijt hij alles uit de box, en dan vooral zijn ringen die lekker ver weg rollen. ik kan dus constant zijn ringen bij elkaar gaan zoeken (je weet wel zo’n paal waar ze omheen moeten)
en als ik ze dan niet op tijd vind wordt ie boos haha. temperamentje!
ook met eten is meneer aan het klungelen.
zijn avond papje bijvoorbeeld. eerst dronk hij die zonder moeite leeg. nu nog wel maar stopt hij echt om de 5 slokken (is niet overdreven kunnen er goed maar 3 of 4 zijn) en wil de speen in mijn mond stoppen.
dit doet ie ook al wel een tijdje, maar toen deed ie dat hooguit 2x tijdens de fles, zodat ik het nog erg lief vond.
ik vind het nog steeds lief, maar Rainbow vertelde laatst dat eva dat ook wat dwingend kon doen. toen zei ik nog: ooh gelukkig doet rico dat niet maar doet ie dat lief.
nu dus niet meer, als ik geen “slok” neem dan hij ook niet.
dus ik speel het spelletje maar mee, maar gisteren had ik daar ook genoeg van na 2 x en zei : nu drinkt mama niet meer, Doe jij je flesje zelf maar opdrinken, je bent een grote vent!"
nou paar keer moeite gehad maar toen dronk ie het gelukkig wel leeg zonder protesteren als ik m niet in mn mond wilde. maar hij bleef wel proberen zeg maar.
ook heeft hij sinds kort de neiging om ALLES aan de hond te geven.
die ligt dus al constant op de loer of er geen stukje valt.
zn boterhammen wil ie ook nog steeds niet zelf eten, daar gaat hij mee kneden.
wanneer zou je een boterham eventueel zelf aan m kunnen geven? want hij is echt een kliederaar hoor met die dingen. erg grappig maar hij grijpt ook zo met zn hand in het avond eten of in zijn fruit en op den duur is het gewoon niet leuk meer.