Alleen rompertje?

Dank je Michele voor het er op zetten! En dank je Mriek voor het compliment aan Eef! Gisteren zei een verkoopster nog: ‘Ze heeft zeker lang borstvoeding gehad?’ Ik:‘Nee’. Zij: ‘Oh, zo met die dikke wangen. Ze zijn zo zwaar dat ze bijna naar beneden zakken hahahaha!’ Ze dacht dat ze grappig was helaas…Maar ach, ze zeek toch al alle klanten af: ‘Oh, die jurk staat u tuttig’, een andere klant had ‘net een feestjurk’ aan en weer een andere had ‘niet het model aan dat bij haar past, want ja, dat shirt behoort wijd te vallen’. M.a.w. u bent te vet. Over mij zei ze: ‘Ooooo nee hoor, dat shirt is niet bruin, maar taupe. Dat is echt een heeeeel andere kleur, dat jij dat niet ziet!’ Aardig mens he? Eva begon spontaan te gillen. Leve haar spekarmpjes en -beentjes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gewijzigd door - Rainbow op 01 Jul 2009 20:30:33

Wat een lieve foto Rainbow.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Je zus wat een kreng. Die had ik ter plaatse afgefikt zeker omdat ik mijn opleiding daarin gedaan heb. Niet affikken, maar detailhandel textiel…

En lang leven eva haar mensenkennis, dat ze deze lang mag behoudne en goed mag ontwikkelen

Groetjes,

Michèle

@rainbow:wat een lekkertje

heb de hele onderbroekenparade beetje gemist…
maar uhh… ik doe gewoon met de mode mee alles lang en groot!
zie je er nix van
morgen komt de baby doll

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Goh ik heb hier weer heerlijk zitten lachen stelletje mafkezen
Ik vraag me af of jullie de hema al leeggeroofd hebben.

Mriek kun je er niet ff en foto van opzetten dan weten we welke we moeten kopen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Haha Michelle, ik vind mezelf vrij open en schaamteloos, maar een foto van m’n correctiedinges in vleeskleur gaat zelfs mij een beetje te ver. Kan alleen maar zeggen: ga naar een goede lingeriewinkel, vraag ernaar en dan is het die van 32,95 euro…

Enne Rainbow: graag gedaan! Eef heeft juist superwangetjes, lekker om in te knijpen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dacht dat hij van de hema was

Liefs Michelle

Nope Michelle, niet HEMA. Dus.

Heerlijk, weer zo’n klamme en warme dag voor de boeg!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

schei maar uit Mriek ben heel blij als ik die vooruitzichten zie voor volgende week alleen waarom er dan weer regen bij moet kan het niet gewoon 20 graden zijn met zon dan klaagt er toch niemand owja 's nachts regen voor de boeren enzo

Ik zit hier in een lang spagheti t-shirt hangt net over me billen dus genoeg aan hahahahaha. nu maar hopen dat er niemand aan de deur komt

Liefs Michelle

He hallo ik zit hier weer op kantoor met een airco die overal werkt behalve bij mij op de afdeling. En ik heb het zo warm…

Groetjes,

Michèle

och germ Michèle das echt bloedheet zeker pfffffffff. Ik leef met je mee

Liefs Michelle

ja we hebben het raam open en ik heb een rakketje nu

Groetjes,

Michèle

Mag ik even meeklagen??

Hoewel ik dit weer heeerlijk vind als ik thuis (in de tuin) ben, is het hier op het werk bloedverzengend heet. En omdat we niet willen dat er computers gejat worden (prioriteiten…??) , op de begane grond maar geen ramen die open kunnen… De zon staat vol op het raam, dus lamellen dicht, maar het is echt niet uit te houden. Volgende week ga ik lekker veel thuis werken, en morgen gelukkig vrij…

Maar Michele, ik weet hoe je je voelt, niet tof!

Alleen een rompertje lijkt me heerlijk, maar denk dat mn collega’s wel raar opkijken… hahaha!!

Ik heb hier veel monteurs denk dat die het niet erg vinden

Groetjes,

Michèle

Zit hier tussen de jongens van 16-20 jr die later oa monteur worden… denk dat die ineens niet meer doorlopen naar hun lokaal… hahaha!

Tja… we moeten wat onder deze omstandigheden. Je maakt wel een statement!

Ha ha ha ja maar dan moet ik toch om teug te komen op eerder een figuurcorretor hebben anders maak ik weinig indruk denk ik of ik vergeet adem te halen met dat buik inhouden

Groetjes,

Michèle

het kan allemaal met die rompers van tegenwoordig… Bovendien, de hormonen van die gasten… het is al snel goed hoor!

ja das waar sommige kunnen reageren of ze jaren en soms nog nooit een vrouw gezien hebben

Groetjes,

Michèle

@Michelle en Michèle:

www.flexees.com

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zit dat comfi?? Ziet er helemaal niet lekker zittend uit.

Groetjes,

Michèle