Alleen rompertje?

Het is hier erg warm, heerlijk zul je denken, maar ik kan er niet tegen, en ik geloof dat ook Joey een wintermens zal worden. Hij vind het maar niks die hitte, en zweet ook heel erg!
Nou heb ik hem gisteren alleen een romper aangedaan, en toen we even de stad in moesten een dun tuinbroekje (korte) er overheen. Ach het arme kind was kletsnat toen we terug waren! Ik vraag me af of ik hem ook niet gewoon in een rompertje mee kan nemen, of is dat raar? Het is natuurlijk wel ondergoed…

Lilypie

Lilypie

dylano heeft het van zijn papa denk want die taalt er totaal niet naar dat het warm is. ikzelf kan er totaal niet tegen laat de winter maar komen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

hahahaha nu vergeet ik te reageren op je vraag (das de warmte) maakt jou het uit dat je hem alleen in zijn romper meeneemt en tegenwoordig heb je zulke leuke dat het zonde is als ze altijd maar onder kleren zitten

Liefs Michelle

Fabian heeft het ook steeds erg warm.
maar omdat hij nog maar 9 weken is vind ik het wel moeilijk met wat ik hem moet aan trekken.
overdag heeft hij een romper een dunne lange broek en een dun truitje aan. 's nachts een romper en een pyjama. Ook slaapt hij 's nacht nog onder een laken en een dekentje.
Hij heeft ook als we naar buiten gaan soms nog zijn jasje aan. is dit te warm of niet.

Lilypie

lijkt me behoorlijk warm maar je kunt het beste voelen in zijn nekje als dat gewoon lekker aanvoelt is er niets aan de hand voelt het echt war mdan is hij te warm aangekleed

Liefs Michelle

Nou dan gaat hij straks gewoon lekker in zijn rompertje mee. Ze zijninderdaat te mooi om te verstoppen. Ik vond die gekleurde rompers in de winetr ook niet mooi, moest je altijd opletten dat ze een beetje bij de kleding passen want je ziet het toch steeds onder het truitje vandaan komen. Ik had toen ook meestal witte rompers. Maar nu is hij weer een maatje gegroeit, dus straks maar eens even wat leuke vrolijke rompertjes kopen.
En schoentjes, zijn k-swiss zijn te klein, en we hebben nu nog een paar nike air max, maar die zijn zo lomp, en ik krijg ze ook gewoon niet aan, hij houd zijn voetjes helemaal gekruilt… Zonde, we hadden ze gekregen van een vriende van Danny, en konden niet wachten tot ze zouden passen. Nu is het eindelijk zo ver en krijg je ze gewoonweg niet aan… Ik wil graag sandaaltjes kopen voor hem, vandaag maar eens even lekker shoppen, voor zo lang we het uithouden in die warme warme stad… Pffff

Lilypie

Lilypie

Oh en Elmo,. een jasje zou ik ook niet doen, al is hij nog maar 9 weken. Als het buiten al warmer is dan binenn in de winter, dan kan hij gewoon zonder jasje naar buiten hoor. Hij ligt toch ook in de kinderwagen, uit de wind. Als het binnen 21 graden is heeft hij toch ook geen jasje aan? En inderdaat in het nekje voelen, zit ej altidj goed!

Lilypie

Lilypie

ik zou m ook gewoon lekker in z’n romper meenemen hoor.
voor de zekerheid kan je misschien wel altijd iets meenemen, maar zeker met deze warmte denk ik niet dat dat nodig is. als je in de tuin of balkon (weet niet wat je hebt) dan laat je m toch ook gewoon in z’n romper of zwembroekje zitten? dus waarom met de boodschappen oid niet?
hier ook een warm moppie, net als beide ouders hihi, dus ook hier maar weinig kleertjes aan. als ik 's ochtends wegga is t nog aan de frisse kant dus dan doe ik ze wel wat extra’s aan maar 's middags niet hoor.

liefs,
Rinske

Dan hebben die meiden het toch makkelijker. Gewoon een romper met spagethibandjes, truitje met spagethibandjes en een dus rokje…

En slapen in een romper met dunne slaapzak. Anders is het wel te warm.

Groetjes,

Michèle

Ook wij hebben onze knul in een romper liggen nu. Zoals in een eerdere topic aangegeven, ben ik ook wat angstig voor het warme weer en zo’n kleintje.

Ik heb hem nu zo’n eendelig pakje aangedaan korte mouw en korte broekspijpjes. Verder geen rompertje eronder aan. Lijkt het niet helemaal ondergoed, als je gevoel hier beter bij is…

Groetjes Jolanda

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

@jol1
Zo’n pakje heb ik voor Jopey gehad in maar 62, die is nu veel te klein, en in de winter heeft hij die niet aangehad. Er zit geen bonnetje met merk of winkelnaam in, en ik ben die pakjes nog nergens tegengekomen, jammer want die vind ik wel wat leuker dan alleen een rompertje. Iemand enig idee waar je ze koopt?

Lilypie

Lilypie

Ik heb ze hier gister heel simpel bij de zeeman gezien mama_snoeki

Liefs Michelle

Hmmm ben net bij zeeman geweest, maar heb ze niet gezien. Ook geen leuke rompertjes trouwens in maat 74-80. Heb er wel een heleboel gescoord bij hema, en wibra. Joey kan weer even vooruit met zijn stapel nieuwe rompertjes
Bij wibra hadden ze ook een handpop van een eend, die kwekt als je de snavel open en dicht beweegt. Ik liet hem zien in de winkel en hij begon me toch te schateren, hahaha! Die heb ik dus ook maar meegenomen, echt een groot succes!

Lilypie

Lilypie

oh wat leuk zeg zo’n handpopeend (leuk woord wordt t zo hihi) ze hebben bij de wibra regelmatig van die leuke dingen. en daar blijft t tenminste allemaal nog een beetje leuk betaalbaar. maar wel balen dat ze die pakjes niet hadden bij de zeeman. hier heb ik ze een tijdje terug ook gezien. erg leuk zijn ze.

liefs,
Rinske

Hoi Mama_Snoekie,

Ik heb ze inderdaad bij de Zeeman vandaan en ook heb ik er al eens 1 bij de C&A gekocht.

Ze groeien als kool. Onze knul vliegt ook overal uit, ga nu langszaam maar vast wat rompers inslaan van maat 74, want om nou nog 68 bij te gaan kopen… is denk ik zonde.

Groetjes Jolanda

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

quote:

En schoentjes, zijn k-swiss zijn te klein, en we hebben nu nog een paar nike air max, maar die zijn zo lomp, en ik krijg ze ook gewoon niet aan, hij houd zijn voetjes helemaal gekruilt…

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/PbWqp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbdf.lilypie.com/nD3jp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>

Lekker sandaaltjes bij de H&M online besteld… leuke makkelijke schoenen… en niet duur… 5,90 dacht ik.

Ik ben juist een mega kou kleum… en dus kleed ik mijn zoontje te warm vaak. Het is elke dag een verkleed partij. Bang dat hij het te koud krijgt en weer verkouden wordt. In bed ligt hij altijd te zweten … volgens mij als hij helemaal niks aan zou hebben nog

Hier is mamma op zich wel een koukleum maar ik ben ook geen hitte mens. Nu moet ik zeggen dat de beluchting in het pand hier de weg kwijt is en het is op het moment 26.8 graden als het niet meer is.

Maar goed ik ga morgen met morgan de stad in even kijken voor wat simpele rokjes nog. En ik had sandalen gezien voor haar maar te smal. Ze heeft heel brede voetjes. Morgne ook nog maar een keer voor kijken. Maar ook voor pappa en mamma

Groetjes,

Michèle

ja ik had rico ook al een romper zonder mouwen aangegeven een heel dun tshirtje en een kort dun broekje
maar dat is te warm en zit nu ook alleen in romper zonder mouwen en dun licht broekje aan. is nu zn slabber aan het opeten zoveel honger heeft ie

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Grappig mini-boy. Dan heeft Jurian dezelfde schoentjes als zijn broertje Tim.

Met warm weer heeft Tim ook vaak alleen maar een romper aan. Zeker als hij gewoon lekker in de tuin aan het spelen is. Gaan we weg dan doe ik vaak even een mouwloos shirtje aan met een korte broek en dan geen sokjes of schoentjes.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

het is te erg voor woorden maar dylano slaapt nog met en romper en een pyjamatruitje aan met slaapzak hahaha nu wordt zijn kamer niet echt warm vanaf 10 uur 's morgens al geen zon meer maar op den duur ga ik dat niet tegen houden natuurlijk maar nu lag hij net ff te huilen (tut kwijt) maar had hij het toch redelijk warm maar merkte nu al dat zijn kamer goed begon af te koelen dus nu weet ik niet goed wat ik moet doen om om 11 uur dat kereltje nog een truitje bij aan gaan trekken schiet ook niet op natuurlijk en alleen zijn romper ois ’ nachts gewoon te koud pffffffffff

Liefs Michelle