van rompertjes na pantys hahaha
heb ook panty lengings er fijn moet ik zeggen niet te warm en geen geplak
heb donderdag vrij dus ga ik ff sshoppen voor een babydoll
en dan komt er ook een foto hihihihi
Alleen rompertje?
@ Femke: JA, FOTOOOOOOOOO! Weet jij wel hoe je ze er op moet zetten? Hopelijk hebben ze DE babydoll ook bij de HEMA in Belgie, daar woon jij toch?
@ Mriek, ik maakte weer wat hilarisch mee in mijn zoektocht naar coorigerend ondergoed! Ik was bij Livera voor een strak hemdje. Ik heb namelijk een heel strakke jurk en dan zie je een rol als ik zit (te lui voor buikoefeningen). Ik hees me in zo’n hemd, in de hitte. Het gordijn half open, want Eva moest mama nog wel kunnen zien. Het zat perfect. Ik ga even proefzitten (=gehurkt) onder het oog van de oude en streng ogende verkoopster. Een rol! Ik: ‘Nee, dit is niet wat ik zoek, het coorigeert niet goed!’ Zij,met benepen stem als een schooljuf:‘Mevrouw, dat kan ook niet. Wat er zit, zit er. U moet niet denken dat alles verdwijnt!’ M.a.w. u heeft nu eenmaal een rol! Ze had me ook al een L gegeven…Stom mens! Ik heb normaal S of M! Ik kocht het hemd niet, want het was 40,00 en dat vond ik duur. Het mens was pis toen ik het terug gaf. Daarna bij de HEMA zo’n keiharde oma-slip gekocht, een witte. Van dat harde corrigerende materiaal. Trek ik 'm thuis aan, snijdt 'ie toch in mijn benen! Weg ermee dus! Ik heb DE juiste slip voor onder een witte broek, alleen is die grijs en schijnt het door…Moeilijk he? Mijn vriend maakt het niet zo veel uit als ik zo’n ding aan heb, zo lang ik 'm op bepaalde momenten inderdaad maar uit heb! Met dit weer is een legging perfect. Ik had vandaag een jurk aan zonder en in de auto plakten mijn bovenbenen gewoon tegen elkaar. VIES! En het loopt niet lekker zo met de vleesjes tegen elkaar aan. Verder ben ik niet dik, alleen die benen he? Ik vind ze op kip drumsticks lijken!
Groetjes Rainbow, trotse mama
ja woon in belgie maar 15 min maastricht af dus daar zijn wel hema’s
ja het is me een keer gelukt met de foto’s wel een heel gedoe pppfff…
(zie topic testen)
dus als k het nu weer moet doen moet ik nog eens hard nadenken hoe ookalweer hihihihi…
ben er vergeetachtig!! ook een overblijfsel van de zwangerschap???
Rainbow, je bent een gek wijf! Moet echt onwijs lachen hiero om je verhaal. Ik zie die verkoopster helemaal voor me, elke lingeriewinkel heeft er wel zo eentje volgens mij. Dus het was een harde confrontatie met de werkelijkheid? Hihi. Hier ook een rol hoor, niets om je voor te schamen. Buikspieroefeningen gaan zo’n rol echt niet tegen, die illusie heb ik tenminste al opgegeven. Heb nu m’n correctiedinges aan en ik moet zeggen: weg heup-,buik en beenvet. Serieus. Weet niet waar het is gebleven, maar voel me wel heel erg Hollands Next Topmodel ineens.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Oh ja, en als m’n vriend vanavond thuiskomt zal ik zorgen dat 'ie weer uit is. Vleeskleur is tenslotte niet echt verleidelijk…Proest!
Groetjes,
M
Maar Mriek, jij bent ook gek hoor! Maar wel fijn dat je vleeskleurige stoeibroek helemaal je-van-het is en je opeens een model bent geworden! Ideaal toch! Ik moet dadelijk ook naar de HEMA om dat keiharde ding terug te brengen, zal ik ook eens kijken voor die huidskleur. Schijnt die door bij een witte broek? Anders heb ik er niet zo veel aan!
Ik lijk vandaag dan weer niet op een model. Tegenwoordig is alles wat wijder van model en ik heb juist een beetje een zwangerschapsmodel hemdje aan. Maar ja, dat is hip nu en…ik kan mijn buik wel goed verdoezelen!
Ik zet hem er vanavond voor je op rainbow. Was gister moe en ik had onwijze hoofdpijn (echte hoofdpijn deze keer) dus ik ben me bed in gegaan.
Enne lekker onderwerp hebben jullie weer zeg. Ach ik heb een maatje groter gekocht in kleding enne ben erg blij als ik zie dat niet iedere 16 jarige zo strak is en dat je tegenwoordig je rolletjes best mag laten zien. Al moet ik zeggen na jaranlang bijna 20 kilo ondergewicht te hebben gehad moest ik echt aan mijn rondingen wennen.
Groetjes,
Michèle
@ Rainbow en Femke Speciaal voor jullie, de babydoll. Alleen even zonder eva die komt vanvond
Groetjes,
Michèle
He vervelend hoofdpijn. Is het nu weer beter?
Maar darling, de babydoll ken ik hoor. Ik heb 'm zelfs al aan bij Eef, dat is die foto! Wel even opletten he?
Hij is over. Zal wel wat in de lucht gezeten hebben. Enne weet ik maar jij en Femke hebben het over de babydoll. Dus speciaal voor jullie 2 en speciaal voor jou zet ik vanavond eva erop…
Ik let wel op hoor. Heb je nou je omaslip al geruild??
Groetjes,
Michèle
Maar heb die correctiedinges niet voor m’n rollen hè, in eerste instantie voor m’n schuurplekjes…haha. En schijnt niet door onder wit hoor Rainbow, helemaal safe. Je witte wolk al geretourneerd?
Groetjes,
M
Volgens mij moet ik ook maar eens voor zo’n correctieding snuffelen, Mervin vind het allemaal niet nodig en ik stel me aan, maar ja zij zien dat altijd anders
Groetjes,
Michèle
hier nog 1 die vind dat ik me aanstel en dat ik niks hoef te verbergen enz enz. denk ik anders over
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 01 Jul 2009 15:02:03
Het is toch HEERLIJK dat mannen niet eens ZIEN dat wij rolletjes hebben? Dat ze niet weten wat cellulitis is en dat ze ons mooi vinden zoals we zijn? Ik ga morgen met een vriendin naar zee en dan zit ik helemaal niet lekker in mijn bikini, terwijl ik eigenlijk met kleding aan wel tevreden ben. Goed, ik ben slanker geweest, maar ja, er is nu een kindje natuurlijk en je kunt niet alles hebben. Tenzij je een Hollywoodster bent met een personal trainer, die je 4 dagen na de bevalling 10 kilometer laat rennen op een loopband!
Nee, ik heb de tent nog niet terug gebracht! Doe ik binnenkort. Er zat een vlek op, niet dat ik dat gedaan heb hoor, maar ik hoop dat ze dat niet zien en dat ik dat ding terug kan geven! Ik wil mijn geld terug, kan ik mooi een vleeskleurige wielrenbroek kopen!
Dat hoop ik ook voor je Rainbow! Heb 'm wel als eerste uitgetrokken toen ik thuiskwam, even luchten. Ook wel weer lekker, maar ook gelijk weer tien kilo erbij…
Enne, wat heerlijk dat je lekker gaat relaxen, in bikini nog wel. Toe maar! Geniet er maar lekker van!
Groetjes,
M
Zo eerst even eva erop gezet.
Enne Rainbow ik wordt ook zo slank niet meer enne hollywood heeft onlangs bekend dat zij ook figuurcorrector’s gebruiken
Groetjes,
Michèle