Alleen rompertje?

kan ik dan nog wel ademhalen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Om precies te zijn: je gaat naar de optie Shapewear en dan is het de Thigh Slimmer…

Je merkt amper dat je 'm draagt, het is net als een panty. Hij zit echt goed hoor. Als je de goede maat hebt tenminste. Merk er niets van dat ik 'm draag. En ademhalen kan prima!

Zo, nou genoeg reclame gemaakt…mag waarschijnlijk niet eens…

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/FLQCp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 02 Jul 2009 22:17:07

Ik zou die waist huppeldepup wel willen, want bij mij zie je ook wel wat bandjes als ik zit dus. Maar dat is een Amerikaanse site Mriek? Heb jij dara besteld? In dollars? Doe maar ruig! Als ze dat Amerikaanse vet kunnen beteugelen, moeten onze kleine Nederlandse lijfjes er ook wel in kunnen he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

owww dat zier er indd een stuk comfortabeler uit zat bij het verkeerde te kijken

Liefs Michelle

@Michelle: dat dacht ik al…

@Raibow: nee, gekkie. Dollars? Daar heb ik toch geen verstand van joh. Ik heb 'm gewoon bij een lingeriewinkel gekocht in de stad. Gewoon naar één vd betere gaan en dan hebben ze 'm vast. En zeer zeker kan ons vet daarin, haha! Dus jij wilt dan wel dat korsetding? Die lijkt me heftig. Ben benieuwd hoe dát voelt, dat broekje is oké, maar dat ding…ziet er erg strak uit. Stoer wijf ben je toch ook!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik ga er binnenkort eens voor kijken, we hebben gezegd na afgelopen maand weer even rustig aan te doen. Kasten en concertkaartjes zijn niet gratis

Groetjes,

Michèle

Hahahaha!Ik ga morgen eens kijken! En dan met mijn witte linnen broek aan,want niet iedereen hoeft dat ding te zien! Geen idee hoe dat zit hoor…Enne wat jij ook al zei Mriek, als ik 'm heb dan krijgen jullie alleen een omschrijving! No pictures please! Morgen is het wat minder warm, dus dan kan ik eens op mijn gemak kijken. Of het lekker zit…pfff, denk van niet eigenlijk! Dadelijk vallen wij ook flauw, net als die vrouwen in vorige eeuwen, in onze strijd tegen de ex-zwangerschapsrolletjes!

owwwwwwww rainbow wat ben je toch ook een gek mens

Liefs Michelle

Ben benieuwd Rainbow! Enne, graag een voor- en nafoto please!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ik wacht samen met Mriek. op hyves mag ook hoor

Liefs Michelle

Tuurlijk, waar maakt niet uit…daar zijn we niet te kritisch over. Gewoon érgens plaatsen, als je ons maar laat weten wáár. En het mag een voor- en nafoto zijn met kleren erover aan hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Rainbow hou je er rekening mee met warmte extreem of niet dat als je goed gaat winkelen en dan passen je wat opgezet bent??? Dat heb ik ook een keer gehad. Kon ik weer terug voor een maatje kleiner

Groetjes,

Michèle

Hahahahaha, moet nog zien dat het vandaag gaat lukken,want Eva is best lastig en daarmee ga ik nu niet door de stad sjauwen. Mijn vriend werkt in de tuin en dan kan ik niet te lang alleen wegblijven omdat hijEef dan niet goed in de gaten kan houden. The storycontinues en anders ga ik wel ruig die Amerikaanse kopen! Ik heb namelijk wel verstand van dollars! $$ Hopelijk heb ik dan wel de juiste maat!

Ha ha hah het moet ook allemaal nu en meteen bij jou an rainbow Ik moet er niet aan denken zo’n ding met deze hitte. Ik heb nu een korte broek van Mervin aan (voetbalbroekje) en een heel wijd shirt van mezelf en ik zweet nog op plaatsen waarvan ik niet wist dat ik zweten kon, :stuck_out_tongue:

Groetjes,

Michèle

Nou, dat broekje is dus al kapot. Op de plaats waar dus mijn benen langs elkaar komen, zit aan beide kanten nu een gat. Lekkere kwaliteit. Volgende week maar even mee terug en dan geven ze me maar mooi m’n geld terug. Koop ik daarvoor wel 20 leggings bij de hema…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

das mooi sh*t Mriek, ik hoef hem dus al niet meer

Liefs Michelle

Nou meid, wat een k-kwaliteit zeg! En dat voor dat geld. Waardeloos. Nee, gauw mee terug gaan hoor. Ik heb vanmiddag niet meer gekeken, want ik moest een verjaardagscadeau zoeken en dat lukte niet. Toen had ik geen zin om me nog in zo’n ding te wurmen! Maarre…ik heb twee leggings van de HEMA vorige week gekocht (panty-kwaliteit) en daar zitten nu dus ook al gaatjes in! Maar die zijn maar 3,95 geloof ik. Was maar goed dat ik Eva thuis had gelaten. Ze werd heel tam en heeft veel geslapen. Bleek de hummel 38,4 te hebben. Dus pcm en ze viel meteen als een blok in slaap…

@Rainbow: och jee, Eef een beetje ziek dus. En nu? Al iets beter? Dus die leggings zijn ook niets? Wat moet ik dan? Toch maar lipo, er zit niets anders op. Zucht. Het lot van een vrouw. HAHA!

@Michelle: groot gelijk. Gebruik je geld maar voor andere dingen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Lipo?? Eerst maar smeersels proberen van dove en nivea want lipo is duur en ontzettend pijnlijk. Heb zelf plastische chirurgie gehad en ik deins er niet voor terug maar lipo dat nooit.

Groetjes,

Michèle

Zou ik ook nooit doen hoor, durf ik toch niet. Dan maar op de sportschool van die nare beenoefeningen doen en idd maar eens kijken naar die smeerseltjes. Ben benieuwd of dat gaat helpen…heb vandaag maar een lange broek aan, ook al is het bloedjeheet. Maar moet echt even. Heb net een stapel korte broeken gewassen, dus daar trek ik straks eentje van aan als ze droog zijn. Wanneer is dat mooie weer nou eens klaar? Die voorspellingen kloppen ook niet, het is hier nog steeds 30 graden +.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker