Alleen rompertje?

brrrrrrrr lijkt me eng

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Wie mooi wil zijn…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

dat zou wel kunnen maar net wat je zegt dat is wel ondergoed ze kunnen toch nog een koudje vatten denk ik dylano vind het niet erg de zon net als papa groetjes

groetjes van rene

jajajajaja Mriek moet pijn lijden!!! (of schrijf je dat met korte ei pfff de warmte stijgt naar mijn kop

Liefs Michelle

Je schrijft het goed: lijden. Zonnesteekje?

Maarre, ik schreeuw wel heel hard maar durf het ook niet hoor.

HAHA!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

wat zijn we schijterds hahahahahha, en zonnesteekje kan niet ik kom niet in de zon met zulk weer vindt het binnen al warm zat

Liefs Michelle

nou dat valt best wel mee michelle rustig aan doen en zet een hoedje op als je naar buiten gaat krijg je ook geen zonnesteek hahaha liefs rene

groetjes van rene

hmzzzzzzzz van je ventje moet je het maar hebben hahahaha

Liefs Michelle

Hoi,

Mijn dochter woog bij geboorte 2240 gram en zoontje 2480. Allebei kleintjes dus.
Die droegen bij geboorte maatje 50.
Er is ook nog een maatje kleiner in de winkel en dat is 46.

Als je ze nu ziet. Lekkere volle wangetjes en buikjes.
Ze krijgen goed te eten. Hihihi!!!

Groetjes Lisan.

@Mriek,die dikke benen herken ik! Ik heb ze ook. Ze schuren tegen elkaar aan, maar ik heb geen plekjes. Ik ben dus zeeeeer blij met de leggings van nu. Als ik een jurk of rokje draag, doe ik er een legging onder en klaar. Geen gezweet en geschuur. Ik heb ook geen zin in een dieet en lippo al helemaal niet. Te duur en geen resultaat. Een vriendin van mij heeft het gedaan en als ze weer wat dikker wordt, zie je het resultaat niet meer…Zonde.

@Michelle, ik vond die van het Kruidvat nog best dik…was er daarstraks even. Bij Wibra hadden ze heel dunne, maar alleen in 70cm. Moeilijk.

Eva heeft haar babydoll aan. Zal even proberen om ook een foto te downloaden!

Groetjes Rainbow, trotse mama

vond je die dik rainbow?
heb je ze nog dunner dan???
jah zal dus wel als jij het zegt hahahhaha.
Dylano heeft trouwens nog steds zijn pyjamatruitje aan durf hem niet zonder te leggen wat een muts ben ik zeg.

Liefs Michelle

@Rainbow: leggings! Da’s wel een idee. Alleen lijkt me ook weer zo zweterig onder een rokje. Zucht, maar ik moet toch iets. Morgen is Erik bij m’n ouders en dan zal ik m’n moeder wel even op shoppingpad sturen. Ze wonen middenin het centrum, dus da’s nooit zo’n punt. Kan ze én d’r kleinkind showen (altijd goed) én voor mij kijken naar iets voor onder m’n rokjes. Misschien bestaat er ook wel iets dergelijks aan ondergoed ofzo. Corrigerend ondergoed misschien? Hoef ik definitief geen lipo…

HAHAHAHAHAHAHAHA!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Sorry, wil een foto van Eef in babydoll hier zetten, maar ik snap het niet.Asje heeft het eens uitgelegd, maar als ik dat doe lukt het niet???

Enne Mriek, bij de HEMA hebben ze EN goede (panty)leggings EN corrigerende broekjes. Die zweten wel meer dan de leggings en zijn ook minder leuk! We kunnen ook naar de sportschool en dan 100x op zo’n apparaat liggend je benen open en dicht drukken! VRE-SE-LIJK hoe je er dan bij ligt en het doet ook pijn in je spieren! Dan maar de boel verdoezelen in een legginkie!

@ Mriek, pas op…we wijken af van het onderwerp en dadelijk breekt DODO in om ons te corrigeren!

grrrrrrrrr heb nu ook een rok aan en begrijp helemaal wat je bedoeld nu Mriek ben blij dat ik toch meer broekenmens ben

Liefs Michelle

Dus Eva heeft haar babydoll

Als het niet lukt rainbow zet dan een foto op je hyves dan zet ik hem vanavond wel op ikke ben voor je

Groetjes,

Michèle

mmmmmm…wie is dodo?

ik heb ook van die spekpootjes…ellendig is dat…
mijn bovenbenen, kont en buik zijn best wel goed gespekt zeg maar…
ik let wel een beetje op wat ik eet maar echt streng aan de lijn doe ik niet…niks voor mij…

groetjes!

karin

dodo is zie topic bah

Liefs Michelle

@ Michele, wat fijn als je dat wilt doen! Hij staat op Hyves hoor!

@Rainbow: ik heb vandaag dus echt zo’n corrigerend onderbroekachtig ding gekocht. Had nog vvv-bonnen liggen, dus heeft me niets gekost. Maar jemig, wat duur! Twee voordelen: geen schuurplek meer en strakke benen! M’n vriend zei: “Doe je 'm wel uit als je me wilt verleiden?” HAHAHAHA! Zal me wel nog even in die leggings verdiepen…

@Michelle: haha, sterkte met de pijn!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker