Alleen rompertje?

Wat een schatje Michelle.

Erg leuk zo’n pakje.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

Kun je nagaan hoe raar het kan lopen met grootte. Eva was 52 cm en 4015 gram he! Ik vind 3100 dus heel weinig! Snappen jullie hoe iik 'm kneeptoen Eva met 38 weken al 3700 gram was? Maar Kailani heeft haar fiks ingehaald, want Eva heeft nu met 10 maanden pas 74 en dat is echt nog GROOT! Ik heb nou niet het idee dat Eef klein is!

Gaaf Michele…ga je morgen na-apen en 'm ook scoren! Ook keurig in 74-80. Maak ik ook een foto! Zijn ze echt tweeling!

Groetjes Rainbow, trotse mama

ja echt lief! en die stoere badjas van dr is ook echt super, vooral dat gezicht wat ze trekt Smile! haha
ik had die foto van morgan in babydoll nog op je hyves gezien alleen die met badjas stond er niet op volgens mij.
kwa zomer is het voor meisjes toch wel makkelijker om te shoppen dan voor jongentjes,
die kun je niet zomaar spaghetti bandjes aangeven hahaha.
rico draagt nu van die leuke hempjes en korte broekjes maar meer verkoeling kan ik m niet geven (ja alleen romper maar als ik ergens heen moet kleed ik m toch liever wat aan al is het alleen maar voor de extra bescherming van de zon)

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

@inge ben het helemaal met je eens voor een meid is het veel makkelijker shoppen in de zomer

Ikke had een lange magere bij de geboorte was 2850 gram en maar liefst 50 cm bij dat gewicht

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ik had een lange mollige! Zeiden ze meteen toen ze haar eruit haalden: ‘So, dat is een stevige tante!’ Maar ze was meteen zooooo lief! De vk zei dat ik blijkbaar gewoon grotere kindjes krijg en dat de volgende misschien wel weer flink zal zijn. Ze mocht ook meteen na 3 dagen een t-shirtje aan, toen was het ook zo warm. Dat scheelt dan weer!

En dan ik ook nog even…

Een lange mollige hier: 57 cm en bijna 4100 gram!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mriek, 57 cm? WOW! Wat een lang menneke!

Ha ha ha geweldig Rainbow. Alleen op de ikke ben dag doet ze geen babydoll aan hoor

Enne Morgan moest echt ingepakt worden omdat ze zo klein was.

Groetjes,

Michèle

nee michele geen babydoll op de ikke ben dag…
wat jammer dacht koop er ook een dan gaan we allemaal in babydoll

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha maken we er een slaapfeestje van Femke Maar laten we dat inderdaad maar niet doen nee

Groetjes,

Michèle

Yep Rainbow, hij was inderdaad lang. En nog steeds bovengemiddeld. Vlak voor de bevalling had 'ie ook echt geen ruimte meer in m’n buik. Ik zat zo rechtop alsof ik een bezemsteel in m’n r**t had zeg maar…heel oncomfortabel. En toen ben ik ook vrij snel bevallen (anderhalve week te vroeg). Gelukkig maar, want om zo rechtop hoogzwanger zogenaamd relaxed op een terrasje te zitten was ook geen succes…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ Michele, ik had de babydoll in mijn handen. Wil ik afrekenen, ligt mijn portemonee op het werk! GRRRR. Maar ik ga 'm straks weer halen en dan trek ik 'm vanavond meteen aan! Hij is leuk! Nu Kailani ook nog…Dan krijg je zo’n Story-achtige fotosessie, zo van: alle drie de sterren droegen dezelfde jurk. Zie hier! En dan zie je de drie diva’s in de babydoll!

@ Mriek, ik zie je helemaal zitten. Zo rechtop! Ik had meer een enorme bol van voren. De buik zat helemaal op mijn benen als ik zat, wat ook niet tof was. Zelfs de kraamhulp zei dat ik toch wel een flinke buik had! Als ik 'm nu op een foto zie, schrik ik ook een beetje. Echt een skippybal!

ik lig hier helemaal in een deuk ik zie jullie allebei al helemaal zitten Mriek en rainbow

Liefs Michelle

Ja, de lange rechte en kleine dikke…een soort Dikke en de Dunne, maar dan anders!

Ben net even bij de HEMA gaan kijken naar de slaapzakjes trouwens, maar allemaal van die dikke katoenen. Ik hoop dat ik nog even tijd heb om ergens anders te kijken, want ik wil wel een dunne met dit weer!

Dames dames, zo kan 'ie wel weer! De Dikke en de Dunne…

Maarre Rainbow, jouw benen dienden dus als ondersteuning voor je buik? Jeetje, ook niet heel prettig nee. Ach, is hoogzwanger zijn überhaupt prettig? Vast niet. Ik was in ieder geval blij dat ik die buik kwijt was. Nu nog strakker worden en dan is het helemaal oké…

Wat ik trouwens nu heb (ook niet zo comfortabel): van die plekken waar m’n bovenbenen langs elkaar schuren als ik een jurkje of rokje aan heb. Een soort schaafplekken inmiddels en een pijn dat 't doet! Kan ik niet z.s.m. een liposuctie krijgen ergens???

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@rainbow bij het kruidvat heb je dunnetjes in de reclame voor 8.99 heb ik voor dylano ook gehaald en die is lekker dun vindt ik

@Mriek kom maar hier ik pak wle een zuiger nee zonder gein vervelend is dat, je kunt moeilijk de hele tijd met je benen wijd gaan zitten. thuis gaat dat wle maar ergens anders!!!

Liefs Michelle

Nou ja, precies. En aangezien ik morgen weer moet werken, lijkt me dat niet echt gepast. Haha! Misschien een wielrenbroekje onder m’n rokje aandoen ofzo, anders weet ik 't ook niet. Ja, afvallen. Maar dat gebeurt toch nooit op de plekken waar je 't vet kwijt wilt…dus daar beginnen we gewoon niet aan.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nee dat gaat er indd niet af waar het af moet anders had ik nu niet meer dikke buik en kont
dus afvallen doe ik ook niet aan

Liefs Michelle

Nee dat gaat er indd niet af waar het af moet anders had ik nu niet meer dikke buik en kont
dus afvallen doe ik ook niet aan

Liefs Michelle

Dus toch maar sparen voor die liposuctie dan hè…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker