dylano sliep dus met rompertje en pyjamajasje (dun) en slaapzakje en voelde toen ik net na bed ging prima van temeratuur maar zoals ik al zei vanaf 10 ’ smorgens komt daar al geen zin meer dus daar is het lekker koel
Liefs Michelle
dylano sliep dus met rompertje en pyjamajasje (dun) en slaapzakje en voelde toen ik net na bed ging prima van temeratuur maar zoals ik al zei vanaf 10 ’ smorgens komt daar al geen zin meer dus daar is het lekker koel
Liefs Michelle
Ik heb net bij de hema (in de winkel) een babydoll gekocht voor Morgan. Echt zo schattig en lekker dun en koel voor dat warme weer. Ik moest rompers met spagetibandje hebben en toen zag ik hem… Zucht ben ik erg he.
Groetjes,
Michèle
Een babydoll? GAAAAAAAAAF! Eva heeft ook rompers met spaghettiebandjes, die zijn zo leuk he! Ze heeft die nu van 74-80, maar die zijn wel erg groot nog! Maar die babydoll…die wil ik ook!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Het is een spagetiband jurkje met een wijd pofbroekje erbij Rainbow. Wot met kleine bloemtjes. Echt zo schattig. Bij de Hema dus. Ook in 74/80 dus hij kan nog even mee. Heeft ze der eerste nachjapon
Groetjes,
Michèle
ooowww wat ontzettend schattig zeg zo’n babydoll.
ik heb nou wel een shortama voor lindsey echt een superleuke, is ook met zo’n pofbroekje. echt zo leuk die kleine kleertjes, erg gevaarlijk om te winkelen voor die kleine hummels.
liefs,
Rinske
oooohhhh wat ontzettend lief zeg echt superleuk!
hier dus eigenlijk niet zoiets alleen dan meer een shirtje (wat ook iets poft) met korte mouwtjes.
liefs,
Rinske
Hoi,
Ziet er erg leuk uit zeg! Wat een leuke foto!
Je kindje zal er heerlijk in slapen!
Groetjes Lisan.
Nee dit loopt echt in een klokje met een spagetibandje en dan dat 3/4 pofbroekje. Ze ligt er nu in te slapen, geen romper aan. Want het is bloed heet in der kamer. Wel een dunne slaapzak.
Groetjes,
Michèle
ahh echt super schattig!!
eliza slaapt in een romper is een soort pyama met korte mouwen en korte pijpen en een zomerslaapzak aan en onder een lakantje geen deken en ze zweet nog maar anders vinik het te weinig.
XXX-
moet donderdag na kind en gezin ben benieuw hoe groot ze is!
@wil hoelang heeft hij 74 gedragen??
beetje nieuwschierig
Femke was ze ook zo groot toen ze geboren werd??? Morgan was maar 44 cm en 6 pond dus echt een ukkie.
Groetjes,
Michèle