Alleen rompertje?

Ik ben een koukleum, maar dit weer vind zelfs ik niet fijn. Al dat kleffe gedoe. Eva heeft het ook snel heet. We waren even boodschappen gaan doen en ik moest even met de auto. Ze kwam er na 3 minuten helemaal zeiknat uit. Dat rugje was echt doordrenkt! En haar haartjes waren ook nat. Ik doe nu ook volop spaghettiebandjes en korte broekjes aan hoor, lekker. Woensdag had ze een jurk en een legging aan en die legging hadden ze op de kdv ook uit gedaan. Was beter. Op haar kamer is het nu…28 graden! Ze ligt in een romper met korte mouw en in een slaapzak zonder mouwen met de ventilator aan. Die doe ik straks uit. En haar raam dan open. Wij wonen vlakbij een cafe met een terrasje en met haar raam open vind ik dat te rumoerig worden. Na elf uur is het terras weg en mag het raam open.

Ik zou Eva zelf niet met alleen een romper meenemen eigenlijk…Ik doe haar dan toch dunne kleertjes aan. Het is toch inderdaad ondergoed. Hoewel ik laatst een baby zag in een romper en ik dat heel normaal vond!

Groetjes Rainbow, trotse mama

dat is indd een goede Wil ik ga op zoek naar rompertjes met lange mouw, hoop dat die nu ergens te krijgen zijn Heb ik nl niet een

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

@Rainbow:
haha ja ik zat precies hetzelfde te denken, dat ik rico eigenlijk ook aankleed naar buiten
met een dun shirtje en dun broekje aan.
maarre… op Rico’s kamer is het best koeltjes ofja vergeleken bij de rest hier in’t huis, dus hij heeft alleen een heel dun pyjama truitje aan en verder dan niks (ja filterdun zomerslaapzakje dan) maargoed hij heeft het niet warm nu
terwijl overdag vandaag pfff
een zweetnek niet normaal
en hij is ook zo doodmoe en suf! hoeveel drinken geef jij eva bij nu?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

nee rico heeft dat ook hoor
lange mouwen romper met een kort shirt eroverheen maar nu heeft ie dat niet omdat ie het te warm heeft dan, maar als 't zo’n 19/20 graden is wel

ging net bij m kijken hij voelt ijskoud aan! en hij heeft een dun shirtje met lange mouwen aan en een zomerslaapzak

@ Wil, ik heb ook weleens een romper met lange mouw met daar een shirtje over hoor. Is ideaal toch? Beter dan weer een romper, een truitje en dan nog een shirt! Ik heb wel lange mouwtjespakjes, maar die heeft ze nu en voorlopig niet aan!

@ Inge, ik geef Eva drinken (diksap/Roosvicee) rond half 11 (ongeveer 100cc) en dan 150cc melk en 120 voor het slapen gaan. Verder niets…(pap in de ochtend).Vanmiddag probeerde ik haar weer de beker te geven en toen ging ze brullen joh. Ze pakte 'm vast, keek ernaar en smeet 'm door de keuken. Trutje! Hahaha! Drinkt Rico wel goed en uit welke beker?

Gewijzigd door - Rainbow op 26 Jun 2009 21:08:01

Dylano heeft heel de winter een romper korte mouw aangehad met truitje er over

Liefs Michelle

@Rainbow:
haha wel een lief trutje,
had eva ook haar dag niet vandaag? rico niet!! grr door de warmte denk ik.
maar gewoon uit een normale beker van micky mouse
ik help dan mee he geef m niet af aan hem
heb je ook nog speciale bekers voor beginners dan?
want ik had gewoon een bekertje hier staan nog die ik ooit is gekocht had voor als het ooit zover zou zijn en daar had ik roosvicee ingedaan
hij krijgt 2x 50 cc (in gedeeltes) roosvicee bij op een dag
en dan 3x opvolgmelk van per fles 165 cc + 100 gram friso fruit s’ochtends en 200 gram fruit van olvarit s’middags en dan nog een avondpotje

Haai,

Met dit weer slaapt Sjors alleen met rompertje en zomerslaapzakje in bed.
De oudste slaapt met hemd en onderbroek en alleen dekbedhoesje. Schopt alles van zich af. Echte woelwater in bed. hahaha!
Als we op stap gaan doe ik Sjors een kort broekje aan over het rompertje met korte mouwtjes.
Is net een tshirt.
Ik heb heel weinig tshirtjes in de kast liggen.

Groetjes Lisan.

@ Inge, wel een lief trutje inderdaad! Ze was vandaag wel gewoon goed geluimd hoor, maar ze had het wel warm. En dan gaat ze soms iets eerder huilen, omdat ze dus ook sneller moe is. In de stad hing ze ook echt sloom in de wagen en ze lachte niet. Nu is het 27 graden, jippie 1 graad eraf en ik ga dadelijk even kijken hoe ze erbij ligt. Ze kan echt zooooo zweten joh. En Rico had het koud? Alleen zijn nekje? Dan moet je effe wat aan gaan trekken misschien? Gek kind, de mussen vallen van het dak en meneer heeft het KOUD! Haha! En wat eet 'ie veel fruit zeg, 300 gram! Ik vond 200 al veel,maar die hou ik er wel in!

hoi
ik ben vorige maand heel lang opzoek geweest naar rompers met lange mouwen, verkopen ze nu bijna nergens… alleen prenatal had ze nog.

Waar hebben jullie de sandalen gekocht? en welke maat hebben jullie kindjes? Wilde voor Emma nl Haviana’s kopen, maar ze past de kleinste maat niet!! heeft zij nou zulke kleine voeten of herkennen jullie het probleem? Bijna alle schoenen winkels verkopen as sandalen vanaf maat 19…

groetjes Gidget

thnxxxxxxxx Wil u bent geniaal

Liefs Michelle

haha dat is wat anders he dan dodo Grapje
maargoed zeeman verkoopt ze ook volgens mij?

@ Gidget, die Havaianas zijn gaaf he! Ik wilde ze ook voor Eva, maar inderdaad pasten ze niet. Ze stonden heel raar aan haar voetje ook, heel stijf, ze veerden niet mee ofzo. Dat was ook maatje 19. Ik heb wel sandaaltjes voor Eva, die ook kleine voetjes heeft (net als ik!). Ze heten Kiddy Pads en ik heb zilveren. Je hebt ze in verschillende maten en modelletjes. Je kunt ze kopen via de websites Ik weet niet of ik ze hier wel mag noemen, dus ik heb ze even weggehaald. Google even op Kiddy Pads of Baby Paws en je vindt ze (Mag dit wel moderators???). Beide merkjes hebben ook sandaaltjes, wel met een leren zooltje, want echte sandalen zijn niet goed voor de tere babypootjes. Op deze schoentjes kunnen Emma en Eva ook goed leren staan. Er staan heeeeel veel leuke bij, o.a. de Holly en de Kylie (Baby Paws). Misschien vind je ze ook leuk!

Gewijzigd door - Rainbow op 26 Jun 2009 22:06:45

Ik heb er gelijk 4 besteld wel witte maarja is toch maar om te slapen

Liefs Michelle

ja had ik ook voor gekeken bij de hema maar indd niet online. Heb jij ervaringen met baby-walz want zag daar wel hoekbeschermers voor tafel maar ken ik niet vandaar, daar hadden ze trouwens wel rompers lange mouw in alle kleuren en soorten

Liefs Michelle

wat kun je bij de hema online dus bestellen?
toff
gewoon hema.nl neem ik aan

ja ik ga bestellen
van die leuke hempjes voor in de zomer!

Hoi,

Sjors heeft nu geen rompertje met lange mouw meer aan hoor.
En ook geen dikke pyama meer aan. Ik doe hem gewoon een korte broek met shirtje aan.
De kamer van Sjors staat trouwens aan de zonkant.
We hebben overdag de screens dicht en gordijnen ook en het is savonds een goede temp. om in te slapen.
Zou met dit weer geen rompertje lange mouw meer aantrekkken, is echt iets voor de winter.

Groetjes Lisan.

L. de Boer

ik heb ook al wel wat ervaring met babywalz, duurt idd wel wat langer (hier een week of 2) maar wel allemaal heel netjes.
het bestellen is idd wel supermakkelijk, hier ook regelmatig van prenatal een bestelling via internet, heb er hier geen 1 in de buurt (niet op loopafstand igg, en heb geen zin om dan met de auto te rijden om alleen naar de prenatal te gaan) dus dan is het ook supermakkelijk.

liefs,
Rinske