Het blijven Belgen Michelle.
Groetjes!
Ik dacht dat Ik al erg was, maar Will…meeeeeeeeen! Ik heb er 20 (!) geteld! Lache! Maf mens! Ik zou het wel in Bo’s boek schrijven, zodat hij het later als 'ie 18 is ook nog weet!
Vol verwachting klopt ook mijn hart…ik heb met cc betaald en misschien gaat het dan wel sneller? Ik ben erg benieuwd!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Toch geestig, het topic gaat eigenlijk over het afleren van speengebruik en wij schaffen dozen vol van die dingen aan.
Groetjes!
Wij vinden onze kindjes nog te jong om het af te leren vooral omdat wij de spenen zo mooi vinden
Groetjes Michelle
Ha ha ha Morgan haar gedichtje (zie mijn moederdag) moet toch naar waarheid blijven toch
Enne we zullen zien Rainbow. Ik meld me wel als ik ze heb
Groetjes,
Michèle
Hoe bedoel je? met dat duimen?
tja rico heeft een tut maar duimt toch soms, terwijl achterop de verpakking staat: voorkomt duimen… yeah right, maargoed als hij graag op zijn vingers sabbelt moet ie dat lekker doen, OOIT gaan ze zich er te oud voor voelen hahaha
enne ja dat kan zeker ook zonder tut brengen, zal een dolle boel worden
Morgan duimt als ze moe is en nog niet in bed ligt dus als ze na een fles nog even op schoot zit of als ze in de buggy zit en ze kan der tul even niet vinden dan duimt ze.
Groetjes,
Michèle
De door mij bestelde speentjes zijn verzonden!!! Nu maar afwachten wanneer ze door de bus vallen…spannend…
Groetjes!
De mijne zijn ook verzonden Op 1 na die was out of stock. Maar dat was een 12 maanden speen dus wie weet in de toekomst… Hier ook wachten geblazen nu.
Groetjes,
Michèle
Haha, viel me ook niets tegen Michelle!
Jammer, out of stock. Is dat Belgisch voor ‘uitverkocht’? Gekke Belgen.
Groetjes!
Nou ja out of stock is engels voor iet op voorraad. Denk dat de belgen er geen woord voor hebben
Groetjes,
Michèle
BlonD Michele Ach, we plagen maar een beetje! Ik hoop dat mijn spenen snel in de bus liggen! Min die ene dan, die out of stock is!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Nee Rainbow met recht blonT en anders met DT
Enne laat me raden Girl Power
Groetjes,
Michèle
Oh ja, blont. Het zij u vergeven.
Wat zullen we straks weer hysterisch zijn als de speentjes binnen zijn!
Groetjes!