Ha ha ha zelfs op het kdv zijn ze nu toch wel heel benieuwd wat mamma allemaal gescoord heeft
Groetjes,
Michèle
Ha ha ha zelfs op het kdv zijn ze nu toch wel heel benieuwd wat mamma allemaal gescoord heeft
Groetjes,
Michèle
Enne maar goed dat ik hem niet genomen heb dan want ik zou me ergeren dan
Groetjes,
Michèle
Wil heeft gewonnen! Hier ook nog niets, boehoe. Hopelijk vóór het weekend. En ja Wil, 20 is veel. Kom je er nu pas achter?
Groetjes!
Zal denk ik wel Mriek. Wil haar betaling was een dag eerder gedaan he…
Enne ik heb er maar 5
Groetjes,
Michèle
Ik lig hier helemaal in een deuk om jullie, ik moet ze nog steeds bestellen lolllllllllll
Groetjes Michelle
Ik had er zes, maar ja net als bij rainbow eentje eraf. Enne Pappa vond ze hier al wel leuk op het internet. Hij zegt altijd alleen hoofdschuddend dat ik gek ben en dan zeg ik weet ik en daarom hou je zoveel van me
Groetjes,
Michèle
ZE ZIJN BEZORGD!!!
Helaas ook maar drie ipv vier, eentje was niet meer leverbaar. Een ontzettend leuke, een gele met bijtjes. Maar ja, niets aan te doen.
ZE ZIJN ZO LEUK!!!
Groetjes!
Hmm ik heb niks gehoord van pappa net dus hij heeft of niet in de brievenbus gekeken of ze zijn er nog niet…
Groetjes,
Michèle
Paste hier niet door de brievenbus, werd speciaal voor aangebeld. Bij Wil hebben ze waarschijnlijk de hele deur eruit moeten halen voordat al die dozen naar binnen konden.
Groetjes!
Pappa zei net (even gebeld) dat er nog niets was dus misschien later pas of morgen… Ha ha ha hebben ze geen tuinhek waar het overheen kon…
Groetjes,
Michèle
Ik ook want ik moet wel weer mijn dochter de blits laten maken toch…
Groetjes,
Michèle
Inderdaad… Zelfs pappa begint het te snappen alleen heeft ze nu elke maandag hetzelfde aan want dan weet ie zeker dat het matcht.
Groetjes,
Michèle
Michèle niet mopperen he hij gaat vooruit het is nu al iets wat matcht was in het begin niet dus op een dag sta jij versteld
Groetjes Michelle
Ha ha ha ja of er komt een moment dat ze zelf zegt pappa nee niet die ik wil die aan.
Groetjes,
Michèle