Afleren speen

Oké, thanks. Zal even m’n mail checken dan. Logisch dat je er zoveel hebt hoor, ik heb natuurlijk alleen maar 12±spene gekocht, want dat is 'ie al bijna tenslotte. En vier vond ik wel genoeg, alleen inderdaad met die bezorgingskosten had ik beter meer kunnen kopen. Maar ja…dat voelde weer zo inhalig…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hahaha dit topic heet afleren speen… En kijk nou eens hoe enthousiast iedereen ineens is over die spenen Ik denk dat afleren niet meer kan de komende tijd, en wil een kindje zelf geen speen meer, dan moeten ze maar gewoon doorgaan, want ze zijn zoooo mooi, hahaha!
Ik ga vandaag eens even shoppen op die site, ze zijn wel geweldig allemaal!

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik heb wel wat veroorzaakt geloof ik hahahahah, heb er notaben zelf nog geen besteld, straks alles uitverkocht hahahahahah

Groetjes Michelle

Hahaha staat straks in de belgische krant, nederlanders verhandelen spenen van bibi in nederland?

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Groetjes Michelle

Ik zal zo mijn bank even bellen of het normaal is dat een betaling naar het buitenland in het weekend zo lang in de wacht blijft staan.

Groetjes,

Michèle

echt leuke speentjes zitten ertussen! wil er ook! alleen beetje probleem,
rico heeft een combi speen en geen dental zeg maar… dus gewoon aan 2 kanten bol,
hebben ze die ook van bibi???

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nee volgens mij niet, maar eh moet hij die hebben of wil hij die alleen maar hebben?? Want anders gewoon een bibi proberen toch? Dan zou ik die wel eerst gewoon kopen voordat je je helemaal over de grens uit gaat leven

Enne mijn bank zei dat de buiteland betalingen alleen door de weeks verwerkt worden dus maandag pas… Zucht heb ik ze met een beetje mazzel vrijdag en met een beetje pech de week erna pas. Echt woonde ik maar dichterbij belgie ging ik ze zelf halen

Groetjes,

Michèle

<a href=“http://www.magicalkingdoms.com/timers/">[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/></a>
<a href=“http://www.magicalkingdoms.com/timers/”> <font size=”-1">Free Disney Tickers</font></a>

Gewijzigd door - Michèle op 09 May 2009 14:08:27

hahaha ja snap ik, ik woon best dicht bij belgie moet ik zeggen zal ik ze voor je meenemen

enne tja we hadden eerst een bibi maar die tutte hij elke keer iut, en sinds we een daddy’s choice Combi van difrax hadden ging het goed, maarja dat is ook weer bijna een half jaar geleden haha dat klinkt zo lang al he

Ha ha ha en hoe komen ze dan weer bij mij???

Proberen kan geen kwaad. Moet zeggen morgan moest niks van Difrax hebben.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

hmm ja apart he
eeh nou dan gaan we een keer gezellig koffie drinken ofzo

grappige spenen meiden whahaha!
Erg jammer lieke duimt en mirte wil ook geen speen die is ook al naar duimpje aan het zoeken. Eigenlijk best jammer want ze zijn echt gaaf!

groetjes Gytha

maar wel ideaal een duim… Kost je geen tullendienst in de nacht en geen gat in je portemonee…

mmm vind het stiekem ook wel jammer dat Jurian duimt

nee dat is waar wij hebben er nooit uitgehoeven voor een speen.
Hopen dat mirte ook snel haar duim gevonden heeft die heeft zo’n zuigbehoeftes nog maar wil echt geen speen tuft ze meteen uit.
Nu sabbelt ze op haar vuistje/vinger ook wel grappig!

groetjes gytha

Ha ha ha dat kan toch ook wel zonder spenen Inge

En ik vind het wel grappig dat alleen maar om de designs het jammer is dat de kids duimen

Maar je hebt gelijk Mini-boy het is een aanslag op je portomonee, maar ze zijn zo leuk

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Hier ook betaald inmiddels! Duurt inderdaad een tijdje voordat de betaling verwerkt wordt, dus we zullen toch echt geduld moeten hebben…zucht.

Groetjes!

Minimaal een week maar ja Erik is nog geen jaar he

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

owwwwwwww wat een ongeduldige dames hiero hahahahaha.

Groetjes Michelle

Zeeeeer ongeduldig! Maar nee, Erik is inderdaad nog geen jaar dus kan ze toch nog niet gebruiken…als ze er binnen vier weken maar zijn…

Groetjes!

Dat zal toch wel Mriek

Groetjes Michelle