vergis je je niet michèle zie wel donkerblauwe maar geen zwarte waar staat die onder???
Groetjes Michelle
vergis je je niet michèle zie wel donkerblauwe maar geen zwarte waar staat die onder???
Groetjes Michelle
Is donkerblauw, maar lijkt precies zwart. Die ga ik er dan niet op gokken… Weer pech. Maar ik ga wel even helemaal los. De heeft nog 4 maanden te gaan tot 1 jaar dus dat zijn minimaal 3 tullen natuurlijk en dan denk ik nog een paar voor 12 maanden
Enne ja zou jij dat niet worden dan Mriek. Heb je gezien hoe veel en hoe gaaf…
Groetjes,
Michèle
@Michele: ik ben wat beheerster, maar heb ze bekeken en word er ook wel blij van hoor. Haha! Ga vanavond als die kleine in bed ligt even goed inkopen denk ik…allemaal 12+ dan maar, want over vier weekjes is het al zover!
@Michelle: ikke? Een b***h?
Groetjes!
Nee hoor Mriek
zal is ff op die site vragen of ik geen korting krijg hahhahahahaha heb jullie allemaal gestuurd lolllllllll.
Vraag me alleen af waarom hebben wij dat in nederland niet
Groetjes Michelle
Oh, gelukkig maar. Haha!
1-0 voor de belgen hè. Zo zie je maar, we kunnen toch nog iets van ze leren…
Groetjes!
Jeetje wat gaat dat hard alweer zeg, volgens mij kwam ik op ikke ben en toen was ie net 5 of 6 maanden of zo…
Enne ik ga ook shoppen, heb pappa al voorbreid en die moest hard lachen. Ik hb heel lief gezegd dat hij ook wel een tul uit mag kiezen. Heel graapig trouwens maar de tullen die Morgan nu heeft (ijsberen, dino’s en schelpjes) staan hier weer niet op. Ik zat te denken ze zijn ook leuk om als (kraam)kado te geven.
Groetjes,
Michèle
das inderdaad een goed idee Michèle hier kun je ze tenslotte niet krijgen de meeste en ik heb binnekort 2 kraambezoeken
Groetjes Michelle
weet iemand welk rekening nummer ik moet nemen??? Een staat er achter is voor belgie en twee andere. Welke moet ik nou nemen. Ik heb namelijk geen credit card
Groetjes,
Michèle
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ik zie deze link nu pas! Jullie hadden me METEEN moeten bellen! Ik krijg een ROLBEROERTE en ga METEEN kijken! Ik was vandaag bij de XL, speciaal daarheen gereden, ook voor de eenhoorn voor Morgan, maar ze hadden 'm niet. Balen. Maar nu kunnen we zoveel spenen kopen als we willen. IK WORD GEK!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Maf? Hoezo? Ik ben nu eenmaal speenfan en Eef moet de hipste hebben die er zijn! Ga gauw kijken, dus ben effe weg hier hoor! Heb andere dingen te doen…Ik denk dat de omzet daar met 3000% stijgt en dan allemaal Ollanders…Ze snappen er daar niets van denk ik. Michelle, ik zou een deel van de winst vragen hoor, als ik jou was!
Daaaaaaag, laat als ik uitgewinkeld bent wel weten welke ik heb!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ben je uitgewinkeld Rainbow hahahahahaha,
Ik had niet verwacht dat er een massahysterie uit zou breken lollllllllll
Groetjes Michelle
Aaaaaaaaa Michelle, ik ben hys-te-risch! For the record, ik heb er 6 (!) gescoord:
gele met bijen, maagd-horoscoop, blauwe met konijnen, groene met oranje ring Nukie, eenhoorn (natuurlijk!) en eh…oh ja, een over girl power! Wel 6,50 verzendkosten, wat best veel is…maar ja, we moeten er iets voor over hebben! Enne…ik heb 3x6 maanden en 3x12 maanden. Tegen de tijd dat ze 12+ is en ze nog spenen heeft, loer ik wel weer even opnieuw, azend op nieuwe ontwerpen!
Michelle, je bent GOEHOED! Ga nu zeeeeer tevreden slapen! Zonder speen, alleen dromend over spenen!
@ Andere mama’s: welke hebben jullie gescoord??? Of zijn Michele en ik de ergsten, dat wij METEEN ZONDER NADENKEN bestellen? Tja, wij zijn best erg eigenlijk!
Trouwens, mijn vriend vroeg welke ik had gekocht. Ik durfde niet te zeggen (nou, bij wijze van dan he, jullie begrijpen dat een man gewoon niets snapt van onze Bibi-obsessie) dat ik er eh…6 heb (er liggen net 5 nieuwe hier) en ik LOOG dus dat het er een paar waren! Zo van: ik heb die, en die en twee eh…ja, dus. Lekker vaag gehouden! Enne…wel ZIJN creditcard gebruikt he…Maar dat ziet ’ ie pas als ik mijn verzameling al lang en breed binnen heb! Woehoe!
Bij mij staat de betaling nog op verwerken, ik doe het per bank. Wij zijn anti credit card. Enne hier vond pappa het wel grappig. Die weet dat ik me toch niet tegen laat houden en dat is het voordeel van gescheiden rekeningen.
1 x FOPSPEEN BIBI DENT COLOR ROZE 6M 1 ST (1086966)
1 x FOPSPEEN BIBI DENT ROZE HARTJES 12M 1 ST (0920538)
1 x FOPSPEEN BIBI HOROSCOOP MAAGD 12MND 1 STUK (2486090)
1 x FOPSPEEN BIBI DENT GIRL POWER 12M 1 ST (0920702)
1 x FOPSPEEN BIBI DENT TO BE WILD 12M 1 ST (2469187)
1 x FOPSPEEN BIBI DENT NOUKIE S SCUBA 6MND 1 STUK (2435493)
1 x FOPSPEEN BIBI DENT NOUKIE S LOLA 6MND 1 STUK (2228245)
Dit is mijn lijstje Rainbow. Enne nu ben ik wel blij met de euro, hoef ik niet om te rekenen van B frank naar gulden
Groetjes,
Michèle
Oooooo, jij hebt er zelfs ZEVEN! Ik vond die Nuckie of zoiets ook leuk! Die bestel ik volgende keer en ook de little Angel, want die was uitverkocht. Wat zullen onze meiden weer veel bekijks trekken met hun coole spenen (en ze krijgen al zoveel aandacht)!
Ik snap niets van hoe je moet betalen. Hoe hebben jullie dat gedaan? Heb nl. ook coole speentjes uitgezocht! Een horoscoop (tweeling), een beach-speen (transparant), een gele met bijtjes en eentje met born to wild erop…
Heb gekozen voor bankoverschrijving, maar weet niet of het goed gaat komen…heb geen creditcard, geen paypal of die andere rare dingen. Help!
Groetjes!
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/ZZbZp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - Mriek op 09 May 2009 08:58:56
quote:
Bij mij staat de betaling nog op verwerken, ik doe het per bank.Groetjes,
Michèle
Heb je dan ook gekozen voor bankoverschrijving? Help, ik word ook hysterisch. Wil ze zo graag!!!
Groetjes!