Afleren speen

Dylano heeft nog nooit een speen zonder ring gehad ja 1 keer van diffrax maar die moet hij sowieso niet. Ik vind de ring juist handig daar pakt hij hem zelf mee en duwt hem dan ook weer in zijn mond, behalve in het donker maar das meer omdat hij hem dan niet kan vinden hahahaha

Groetjes Michelle

Ik vind roze en jongens heel goed samen gaan hoor Mijn vriend draagt ook roze polo’s… Maar voor Joey durf ik dat nog niet aan… Er word me nu al iets te vaak gevraagd of het een jongetje of een meisje is… En dan zit hij dus in de wandelwagen met een blauwe jas en k-swiss schoentjes in blauw met een stoere spijkerbroek en een per met vliegtuigje er op… Zo onduidelijk lijkt me dat toch ook weer niet!

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

eeehm een roze speen zou ik Joey niet kopen nee… Ik zat meer de denken aan een lichtroze jongens shirtje, een polo ofzo, en dan dezelfde als papa. En dan moet papa ook dezelfde k-swiss schoenen hebben. Dat lijkt me wel heel stoer, al is het alleen al voor een foto
Belachelijk eigenlijk, ik denk alles in foto’s Zo heb ik met pasen een paastak met eitjes in de kamer gezet zodat ik Joey eerste pasen op foto kon vastleggen. Normaal hebben we nooti zo’n paastak

Groetje Anouk

Neeeeeeeee wil een roze speen voor bo kan echt niet (vind ik). Ik geloof ook niet dat het hier zou mogen van papa.

Groetjes Michelle

Hahahaha, ik moest wel lachen om de jongen/meisje-vragen! Eva zat laatst ook in de wagen, met een rose petje op en een poncho aan…vraagt een (weliswaar) oudere man ook of het een meisje is. Nee, ik doe een jongen een poncho aan, hoezo? Duh! Ik vind de rose speen net iets te heavy voor een jongen hoor, haha, net als ik die met dino’s ook iets te jongetjesachtig vind…Ik heb nu gewoon unisex kleuren, zoals ecru en geel. Die met de eenhoorns is ook echt voor meiden!

Enne…ik maakte ook expres een paar foto’s bij de kerstboom en met pasen hadden we de tafel geel gemaakt, met van die kippen erop. Hebben we normaal ook nooit, maar dan weet je dat het haar eerste pasen was he! En met carnaval had ze een cape-je aan en sterren op haar wangetjes en natuurlijk met Koninginnedag speciaal een oranje t-shirt! Is gewoon leuk voor ‘het archief’!

Groetjes Rainbow, trotse mama

we doen ook echt alles voor die mooie pictures hahahahaha. Hier trouwens niets met pasen en koninginnedaq niet eens aan gedacht

Groetjes Michelle

Wij hebben voor Tim nooit een speen gebruikt, maar als dat wel zo zou zijn dan zou ik het ook heel vies vinden als hij de verkeerde speen krijgt. Ik kan me voorstellen dat het voor een leidster niet bij te houden is als een speen gevallen is van wie hij is. Maar bij ons op de creche hebben ze op de buitenkant van de speen een sticker gedaan met de naam van het kindje erop. Misschien een tip om dat bij jullie ook te doen.

Groetjes,
Sandra

http://www.zwitserseapotheek.be/webshop/baby-115/bibi-124/fopspeen-nieuwe-editie-280/

hier hebben ze ze allemaal die jullie zoeken geen idee wat de bezorgkosten zijn maar ze hebben de eenhoorn de princess girlpower en nog veelllllllllllllllllllll meer

Groetjes Michelle

als je de spenen op die site ziet hebben we hier in ons landje verdomd weinig. dit is in belgie je hebt ze zelfs met horoscopen enzo hoe leukkkkkkkkkkkkkkkk

Groetjes Michelle

Groetjes Michelle

ze zijn leuk he

Groetjes Michelle

Heb even een vraagje over spenen.
Mijn dochter is 7 maanden en gebruikt nog steeds de spenen van 0 tot 3 maanden. Is dit heel erg??? of is het verstandig om spenen te kopen van 6+?? maanden. Ze gebruikt de speen alleen bij het slapen, verder niet.

hoe lang is de bezorgtijd wil? en vielen de bezorgkosten mee zover heb ikzelf nl nog niet gekeken hahahahaha.
had ik nooit verwacht dat je als een idioot naar spenen op zoek gaat hahahahah

Groetjes Michelle

oooh gaaf zeg, ik ga ook eesn even wat uitzoeken daar! Dankjewel!!!

Ik heb Joey afgelopen week een 6+ speen gegeven. Hij had ook nog steeds de 0-3 speen. Hij vind het wel best trouwens, als het maar bibi is he

Groetje Anouk

Oh Michelle je bent geweldig. Ik ga vanavond meteen even shoppen…

Groetjes,

Michèle

scheien jullie is ff uit wordt er helemaal verlegen van

Groetjes Michelle

Nou, vooruit. Ik dan ook nog ff:

Michelle, wat goed!!!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja maar ik kan me helemaal uitleven nu en goed bestellen want dat scheelt verzendkosten en ze hebben een ZWARTE !!!

Groetjes,

Michèle

Michele, je bent hysterisch!!!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

De zwarte had ik nog niet gezien. ff kieken nog want dat vindt ik ook wle heel erg gaafffffffffffff. me loves zwart en rose en ja dat gaat bij dylano niet

@Mriek een woordje met 5 letters en het begint met een b en eindigt met een h

Groetjes Michelle