Afleren speen

Hahaha, HET KREUKKONIJN! Ik dacht al zoiets, dat het een soort kraakkonijn was! Eva heeft eigenlijk nog geen echt favoriet speeltje, ze speelt overal nu nog mee. Wat je haar maar geeft, bijvoorkeur met iets wat ze niet mag pakken, zoals een mes of een vork. Ik kan haar moeilijk met een vork laten slapen he? Hahaha. Maar misschien moet ik haar eens voor de speelgoedkist laten ‘staan’ en dat ze dan zelf iets leuks kan pakken? En anders toch maar Mascha, die is wel lekker zacht, maar als ze er niet is, boeit dat Eef ook niet! Ook wel handig soms, dan gaat ze ook niet gillen als Mascha in de was moet!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Er stond toevallig een stuk over in de laatste ouders van nu dat een kind altijd iets zoekt wat de ouders nou net niet verwachten of leuk vinden. Wat je al zei jij vind mascha leuk zij minder. Zo had een moeder een beer gekocht voor haar zoontje en hij wilde met niks anders slapen dan zijn brandweerauto geloof ik of zoeits.

Enne nee een vork lijkt me ook niks of ze moeten er 1 van pluche hebben. Morgan gaat hier vooral voor de afstandsbediening en mobiele telefoons…

Groetjes,

Michèle

Hier zijn de afstandsbedieningen en mobiele telefoons ook aardig in trek pfffff zeg maar gerust alles wat niet mag eigenlijk hahahah

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

quote:
ik wil je je hoop niet ontnemen mini-boy maar madelon is 18 en die duimt nog steeds als ze heel moe is en om in slaap te komen, Ik heb van alles geprobeert maar helaas. maar ze heeft gee nspraakgebrek ofzo dus het kan allemaal meevallen en er voorlopig gewoon van genieten dat je je bed niet uit hoeft.

Groetjes Michelle

Hoop doet leven… bedankt

Mervin zag er eerst geen kwaad in als ze er mee speelt, maar ik zeg ook als ze hem nu mag mag ze hem straks ook en dan beslist een 2 jarige straks wat ik moet kijken zeg naar no way.

Groetjes,

Michèle

romy en max gebruiken ook een speen omdat ze zoveel zuig behoefte hadden maar merk nu wel dat als ze slapen de speen er meestal van zelf uit valt.
en zo niet dan trek ik hem er uit ze slapen dan zo vast dat ze het niet merken.
de tandarts zei beter een speen dan een duim.
maar goed ik denk dat die van mij de speen op een gegeven moment gewoonn niet meer in doen ze pakken hem namelijk zelf als ik ze in bed leg.
Ze hebben alleen een speen in bed.
nou hoop dat je er wat aan hebt.
ieder kind is anders.
wacht anders gewoon af??

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/DiUhp5.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b3.lilypie.com/EFdBp5.png" alt=“Lilypie 3rd Birthday Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - britt op 06 May 2009 22:08:49

your welcome mini-boy hahahahhaha

Groetjes Michelle

Gesproken over een speen…Vorige week hebben we lang gekletst over Bibi-spenen he, dat onze kindjes alleen die willen. Wat denken jullie? Kom ik gisteren op het kdv, zie ik een onbekende Difrax-speen in Eva’s mandje liggen. Ik zeg: deze is niet van Eva, die heeft een rose Bibi. Blijkt ze dat ding al weken gewoon in te hebben daar! Terwijl ze hier de Difrax wegsmijt! Daar at ze gisteren ook gewoon een hele boterham! Ze doet daar dingen die ze thuis niet doet! Maar van die speen, dat vond ik toch wel heel apart. Ook wel een smerig idee trouwens, dat ze de speen van een ander, onbekend, kind in heeft. Ik ben echt vies van andere mensen wat dat betreft en geef haar komende week zo’n duidelijke speen mee, dat het niet mis KAN gaan. Dat ze weten dat die van haar is! Brrrrr, speeksel van een ander kindje…Ieks! De gave rose is ze nu weer kwijt dus…mooi dat ik die geweldige eenhoorn niet meegeef! Die blijft veilig hier!

Ik vind dat ook maar een smerig idee hoor rainbow brrrrrrrrr.

Groetjes Michelle

*rainbow… dat meen je niet… hoezo veel mensen verkouden etc. Wat heb je gezegd? Lekker stom van die meiden daar… ze weten toch wel dat dit besmetting is … Ik zou denk effe zonder nadenken uit mijn velletje springen om daarna misschien weer snel terug te kruipen… maar vind dit zo vies… Dat is ook wel een nadeel van spenen dat ze op de grond vallen of dat iemand hem met de handen aanraakt voor hij in het mondje gaat… mmm ga steeds meer voordelen van de bacterie volle duim zien

Ik vond het ook erg vies! Ik hoop maar dat ze ze ook steriliseren, anders word ik er helemaal akelig van…Ieks! Ik denk dat ik een hele gekke speen ga kopen, zodat ze weten dat die van haar is. Of haar naam er op schrijven. Kijk, ze sabbelen allemaal aan dezelfde speeltjes daar en zo krijgen ze ook wel weerstand, maar een speen vind ik echt wel het toppunt! Ik zie dan voor me dat er allemaal kwijlbeestjes op lopen, van verschillende speekselsoorten…En dan jouw oma Wil! Zou ik echt niet willen! Ik spoel de speen ook af of geef een van de 5000 andere die ik heb liggen… Als Eva wakker is, gaan we even een Danoontje eten en dan denk ik even spenen kopen (jippie, ik mag weer!) bij de grote Prenatal!

Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik wel eens de speen in mijn mond en dan in haar mond, pappa overigens mag dat niet van Morgan want dan smaakt ie naar koffie en sjag en dat vind ze vies

Enne over verschillende tullen gesproken. Ik heb nergens meer leuke gezien. Geen eenhoorntullen of wat dan ook. Ze heeft nu een blauwe me dino’s, maar alle andere heeft ze al gehad die ik zie. Ik wil ook eenhoorntullen, misschien zaterdag maar even naar de grote prenatal dat is de enige waar ik niet geweest ben. Enne Morgan heeft een paarse tul op de creche en die ligt eigenlijk alleen maar in haar bed. Dus ze heeft altijd haar eigen in. (ga ik vanuit want ik wil er niet over nadenken eigenlijk.)

Groetjes,

Michèle

Ik heb die nu met de ijsbeer, maar ze moeten duidelijk weer nieuwe gaan maken. We hebben alles al gehad! De dino had ik in mijn hand, maar vond ik toch iets meer jongens…nu heb ik maar een blauwe met een groene ring, al vind ik die ringen altijd minder…De grote Prenatal heeft hier helaas geen eenhoorns, volgens mij was die een toevalstreffer? Maar als ik 'm zie, wil ik 'm best voor je kopen hoor en opsturen. Het is echt een unieke speen en erg gaaf! Ik zag 'm ook niet meer bij de grote AH, maar ik zal mijn ogen open houden en je mailen als ik 'm ooit nog zie!

ik vind die spenen met die ring ook niks, maar nu ik de 6 maand+ speen moet hebben voor Joey kan ik ze niet meer vinden zonder ring… Als het goed is zijn dat toch inslaapspenen? Hebben jullie die wel in 6+ dan? En waar haal je die? Ze hebben hem hier zelfs bij de prenatal niet…
Ik heb nu ook een speen met dino’s, maar vind hem eigenlijk helemaal niet leuk… Eigenlijk vind ik de difrax spenen veel leuker, maar die weigerd Joey ook, hij moet er niks van hebben. Wel de eerste paar weekjes, maar toen ik mij eenmaal zo’n blije I Love Mama speen van bibi in mijn hoofd had gehaald wou hij daarna nooit meer anders dan bibi…

Groetje Anouk

Oh als je dat zou willen doen Rainbow. Dan maak ik de kosten en zo aan je over. Dus bij deze haal maar en stuur maar

Enne als jij er een wil hebben die we in de randstad hebben (niet zoveel nu dus) hoor ik het wel ga ik voor je op jacht… Heb je wel die met My little princess??

Groetjes,

Michèle

Ik vind de spenen van Difrax op zich ook leuker, maar die wil Eva ook echt niet (behalve dan op het kdv). Maar die van Bibi zijn hier heilig en ik vind ze ook wel lekker in de mond zitten, lekker stevig. Ik heb nu die met de ijsbeer, een gele en een rose. Die zonder ring zijn volgens mij om in te slapen, waar die ring goed voor is? Soms trekt Eva de ring omhoog en dan ligt ze heel raar in bedje. Die zijn alleen handig om een popje ofzo aan vast te maken! Ik zie de 6+ ook niet veel zonder ring, zelfs bij good old Prenatal niet meer!

@ Michele, ik ga op pad! Ik hoop echt dat ik 'm voor Morgan kan vinden! Dat zou wel leuk zijn he! Ik heb 'm echt nooit ergens anders gezien, dus als Eva deze kapot maakt heb ik ook niks meer. Ik kan nog kijken bij de andere XL Appie hier en zaterdag ga ik naar Tilburg waar ze ook een XL hebben. IK MOET 'M VINDEN! Koop ik er een voor Morgan en een voor Eef. Ik zag wel dat er eentje lag voor 12+…toen tenminste. Die zou ik alvast mee kunnen nemen voor over 4 (!) maandjes dan? Ik kan niks beloven helaas, maar ik heb een missie!

Ik pin je nergens aan vast enne de 12 maanden mag hier ook hoor Maar het zou wel leuk zijn. Ik blijf hier ook steeds kijken

Maar Eva bijt ze kapot?? Enne die van Difrax zijn inderdaad stoer. Ze hebben daar ook zwarte van, maar ja hier ook een difrax fan…

Groetjes,

Michèle

Enne…de little princess was top, maar die had ik alleen voor dag 1…Ik heb 'm nooit gezien voor 6+. Zag wel bij 12+ hele mooie knalrose/fuchia-achtige spenen, heel mooi. Die koop ik misschien alvast een keer! Konden we zelf maar spenen ontwerpen! Dan zou ik voor jou een zwarte maken en voor mezelf een paarse (mijn lievelingskleur) met elfen!

Oh maar die vind ik ook heel mooi hoor elfen. Mamma is niet voor niks een megafan van Tink

Maar misschien een idee om te doen en dan naar bibi te sturen of zo. Weten we zeker dat ze voldoende ontwerpen hebben

Groetjes,

Michèle

Je hebt wel speen 6 zonder ring hoor! Hier iig wel Heb alleen maar zonder ringen… Met een ring trekt hij hem alleen maar ui z’n mond

Liefs