Zwemles (verplaatst)


#1

Ik zag net dat dit net hier hoort maar bij de 4-6 jarigen.

Ik kan het bericht helaas niet verwijderen hier.

Groetjes,

Carla

Gewijzigd door - Carla123 op 04 Nov 2011 21:25:12


#2

Hoi,

Mijn idee over de vraag die je stelt is niet goed.
Nogmaals dat is mijn idee, zal het uitleggen.
Ik heb 'n dochter van ruim 6.5jr, is begonnen met zwemles toen ze 5jr was.
Na ruim 15mnd was het zover dat ze mocht afzwemmen voor A (dit bij 2x in de week zwemmen), ik vind persoonlijk dat ze nog niet goed kunnen zwemmen met alleen A, zijn net hondjes die hun hoofdjes boven water kunnen houden en weten wat ze moeten doen. Dus door voor B, prima al 'n stuk beter, maar nog geeft het zwembad hier aan dat je het wel degelijk goed moet bijhouden anders zijn ze het zo weer verleert. Ons dametje gaat binnen nu en 'n paar weekjes op voor C, maar ben blij dat we haar ABC hebben laten halen. Met nogmaals de duidelijke instructies dat je het ook met C moet bijhouden ivm met verleren.

Dus om terug te komen op je vraag om haar te laten zwemlessen totdat ze goed kan zwemmen, dat kunnen ze pas bij B en absoluut niet met A. Ik zou er geen vrede mee hebben om dat te doen.
Tja en vroeger, ik heb vroeger alleen A gehaald, kan zwemmen maar daar heb je het ook mee gehad, ga voor geen goud in al te diep water laat staan in de diepe zee. Mijn mening hier over is ook al heb je er 3, leer ze goed en met diploma zwemmen.
Suk6 met jullie beslissing.

Gr Patries


#3

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=24252

Hier staat de topic, ik doe deze op slot.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!