Zware ochtend voor mama

nou het is 12.00 uur en ze kwam pas om half 10 uit bed maar lijkt wel ofik al een dag met haar aan de sjouw ben,man man wat een batterijleegtrekkers zijn het toch af en toe !
ik moest haar dus wakker maken voor het CB want daar moesten we om 10.15 uur voor vertrekken, dat word dus al niet echt gewardeerd, wat logisch is, want ik wardeer mijn wekker ook nooit ! dus het begon daar al mee… ze was niet echt in de stemming, aangekomen bij het CB moest ze nu ineens op een stoelweegschaal, ja dat dacht ik dus nie, ze zat bijna aan me vastgeplakt, ‘ja ze moet echt op die stoel’…dus ik zeg, dan proberen we het zo nog wel,want als ik haar nu ga dwingen heeft ze al een woedeaanval voordat ik daar binnen zit !
dus dat doe ik gewoon niet! kan dat mens op haar kop gaan staan, gelukkig kwam de mevrouw waar ik altijd bij kom, net binnen, kei relaxte madam want die heb er zelf 4 dus die is wel wa gewend…dus ze mocht nog op dat babyweegschaaltje met een auto’tje, nou dat vond ze prima, toen wilde die assistent nog dat ze in die bak ging liggen voor haar lengte, 'ja wat denk je nou zelf, dacht ik bij mezelf… gelukkig pakte de mevrouw haar al op, met auto en toen mocht ze gewoon staan… nou prima , want dat vond ze beter…
(bedoel mama stond al bijna op killstand met die assistent…) binnen bij het gesprekkie was ze supergezellie allemaal kletsen en doen, dus alles was goed, dus APK goedgekeurt…
toen moest ze weer aankleden maar er stond een fiets… daar zat ze al op voordat ik het doorhad,nou paar rondjes door de kamer,en toen aankleden, hoop gegil wat uiteindelijk weer overging in een driftbui, dus heb haar op de grond laten liggen ben dr over heen gestapt om een nwe afspraak te maken… ja doeg…
toen was het weer een driftbui omdat ze niet met de kinderwagen naar buitenmocht lopen, heb haar echt in de wagenstoel moeten frotten, zat ze bijna te kotsen zo druk maakte ze zich, heb ff buiten tot 100 staan tellen… heb er meteen een boterham in gegooit toen ze thuiskwam, en ook boven kreeg ze weer een driftbui maar die heb ik kunnen bedwingen door vaderjacob op zijn frans te zingen, in hoeverre ik het nog wist…

pfhh ik denk da word weer hell…maar moet zeggen ze ligt nu nog wel wat te rommelen maar is stil, plea-suuuhhh laat dit middagduttie lang duren want mama heeft een break nodig, ow en vanmiddag moet ze weer mee naar de dokter, zie er nu al tegenop,maar dan gaat oma mee, dus extra handjes, is altijd fijn !

ow klinkt weer ff nie lief: maar ben ff blij dat ik morgen weer mag werken !!

Pippy is geboren 17.07.2009

hahaha kleine Pippy toch! tja meis tot 100 tellen werkt voor dat moment maar als het daarna door gaat wil je het liefste zo hard gillen!!
echt super erg af en toe. Ik moest trouwens wel lachen om je"batterij leegtrekkers" hihi!
hee kom jij trouwens ook uit brabant?
Enfin ik hoop dat ze nu slaapt! mijn kleine driftkikker vertikt het om nu de middag te slapen. hij gaat aan de wandel in zijn slaapzak… tja en nu hij in zijn peuterbed ligt loop je toch even iets vaker dan voorheen

jajaja ik zit in denboschcité!

nou ik had het gisteren nog met manlief over een peuterbed, maar nowayhowzee dat ik daar binnenkort aan begin, die trailies eromheen zijn nog ff behoorlijk nodig met pippy … ze had van de week al de kast uitgeladen en de schilderijen van de muur gehaald, vanuit haar bed, dus ze mag nog fijn ff daarin, want dat peuterbed dat gaat nog niet goed met haar …

ff afkloppen, maar ze slaapt nu ! ze heb wel ff flink legge relluh, maar ja …
papa is vroeg klaar, en die komt naar huis, dan is papa er als ze wakker is, en me moeder komt straks ook nog, en dan gaat papa winterbanden halen voor mijn auto (achterwiel aangedreven,en ik poep hem voor sneeuw … dus ff maatregelen, voor mocht het toch nog gaan sneeuwen) … dan heb ik vanmiddag anyways 'n helping hand… want die meid is gewoon een beetje klaar met mama vandaag vrees ik …en da’s ff insgelijk, dus ik denk dat het nog wel een paar keer tot 100 tellen word deze dag hahahaha! pfhhh je hebt van die dagen !

hahaa ik las ooit in dat peuterboekje : “het is echt niet je peuters bedoeling het jou je leven zuur te maken op zo’n PP dagje!
ook al voelt dat soms wel zo…”

dus prent die maar in je oren! ahaaa den bosch, niet zover weg van mij HELLIEMOND!

Haha, vader jacob op z’n Frans! Meid, herkenbaar hoor. Ik heb ook wel eens tegen Erik gezegd na zo’n heldag: “Of moet mama blij zijn dat ze morgen weer mag werken?”

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik heb ook wel eens zo’n dag en als ze dan gaat gillen in een driftbui ben ik ergens wel blij, want dan kan mama even meegillen!!! Ze kijkt me dan ook echt zo aan van Wat doe jij nou gek??!! Ik had ook al gemerkt dat je uit Brabant kwam, in één van je andere topics/reacties las ik ‘verderrest’ en die kwam me zo bekend voor hihi! Maar wat slaapt ze dan eigenlijk nog veel, heerlijk! Om half 10 eruit en om 12 uur weer d’rin hoppa!

haha enne je wist hem niet helemaal meer?
hmm…

Frère Jacques, frère Jacques,
Dormez-vous? Dormez-vous?
Sonnez les matines! Sonnez les matines!
Din, dan, don. Din, dan, don.

volgens mij was het zo…

Wauw Inge, jij kent je klassiekers

Groetjes,
M

haha nou ik moet zeggen, tegen mij is altijd het nederlandse gezongen maar rijco kent het franse en die heeft het er laatst met zn moeder over gehad zovan; hoe ging dat ook alweer?
en toen dacht ik; ohja ik kende hem WEL in het frans. maar niet van thuis uit meegekregen maar geowon ik kende hem wel.

hahhaa ja ik kende hem dus nog wel hoor,maar echt had een 2 voor frans…dus ik wist dat derde zinnetje nie meer,dus maakte ik daar maar van lalala guillotine (lekker kindvriendelijk hahahaa,leert ze ook nog wat geschiedenis toch …)
maar ja moest wat he !

nou vanmiddag kreeg ze nog 1 driftbui bij de karwei voor de karretjes, mijn moeder was erbij dus we hebben haar gewoon op straat laten liggen ikke de wagen inlaaien mijn moeder stiekem in de gaten houden wat ze deed, na een tijdje zag ze dat het nie werkte stond ze op en klom de wagen in, hahahaa 1-voor mama en oma !

hahaha nou ik heb niet eens frans gehad dit is het enigste wat ik kan en ohja… voulez vous coucher avec moi ce soir

hmm shut up inge

En sugars: GUILLOTINE??? Ik kom niet meer bij! Gelukkig weet Pippé nog niet wat dit betekent

Groetjes,
M

Hey geleerde…ik kan ook wel WAT frans hoor :TROTTOIR!!!
Ist nie goed?

Jaja…dagen kunnen lang duren he!

Gr, Danielle

wat kunnen ze vervelend zijn, he die draakjes!! Ik word ook al een week gek van Colin. Wil alleen maar mama. Als hij alleen met papa is is er niks aan de hand. Kom ik beneden dan is het meteen jengelen en aan mijn benen hangen. Hij wil ook helemaal niks. Speelt 5 minuten en dan komt hij alweer bij mij hangen. Ik heb vandaag voor het eerst tegen hem geschreeuwd was hem helemaal zat eventjes.
Ik heb al de hele familie geinstrueerd dat ze hem minder aandacht moeten geven, anders wordt het een vervelend mannetje. Gelukkig zagen ze dat zelf ook wel in. Nu wordt hij echt behandeld als een prinsje. Overal wordt om gelachen en ik zit er mee.

Maar ja, even aanpakken en dan is het snel weer gezellig hopelijk!!

22-12-2009 colin geboren

Zoals gewoonlijk heb ik weer zwaar moeten lachen om je verhaal over je draak! Vooral dat stukje dat ze voor je het wist op een fietsje SPRONG! Ik zie haar helemaal knettergek op dat ding raggen! Hijgend en wel! Eva doet dat ook, dan rent ze bv keihard naar ons bed en dan springt ze er gillend op, zo van: snel, snel, nu het nog kan! Pippy is cool, hahaha. Maar ik kan me jouw irritatie zeer goed voorstellen. Ik tel regelmatig tot 150 (haha) en dan denk ik: AAAAAAA en nu doen we effe normaal! Eva gooide vanmiddag haar hoofd weer eens in haar nek toen ik haar vast had…heeft ze ook een handje van. En jouw draak is nog geen 2, dus leer dat Frere Jacque (of zoiets) maar uit je hoofd!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh ja…enne dat bijna kotsen van woede komt mij ook bekend voor! Echt dit beeld: vuurrood kopje, tranen in de ogen, tandjes zichtbaar en dan UCHE UCHE BRAAK. Zo ziet dat er uit he! Ja, driftbuien zijn leuk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hahaha wat een draakje!!! Ik heb hier nog geen echte driftbuien meegemaakt, maar waarschijnlijk is ze daar nog gewoon te jong voor en staat mij nog heel wat te wachten. Hoe oud waren jullie draakjes toen dat begon?

mama1980

quote:
Hey geleerde..............ik kan ook wel WAT frans hoor :TROTTOIR!!! Ist nie goed?

Jaja…dagen kunnen lang duren he!

Gr, Danielle

hahahaha een frans-nederlands woord dus
dan weet ik er ook nog wel 1: abattoir hahahhaha zoek maar op

@Mriek Wat ik ineens zei die abattoir komt weer goed van pas bij dat woord Guilatine ofzoiets wat Sugar schreef
had dat nog niet eens in de gaten. haha wat erg!

Gewijzigd door - MamavanRico op 18 Jan 2011 21:40:42

en hier zaten we vandaag aan de croque monsieur nu we toch bezig zijn haha

mama1980