nou het is 12.00 uur en ze kwam pas om half 10 uit bed maar lijkt wel ofik al een dag met haar aan de sjouw ben,man man wat een batterijleegtrekkers zijn het toch af en toe !
ik moest haar dus wakker maken voor het CB want daar moesten we om 10.15 uur voor vertrekken, dat word dus al niet echt gewardeerd, wat logisch is, want ik wardeer mijn wekker ook nooit ! dus het begon daar al mee… ze was niet echt in de stemming, aangekomen bij het CB moest ze nu ineens op een stoelweegschaal, ja dat dacht ik dus nie, ze zat bijna aan me vastgeplakt, ‘ja ze moet echt op die stoel’…dus ik zeg, dan proberen we het zo nog wel,want als ik haar nu ga dwingen heeft ze al een woedeaanval voordat ik daar binnen zit !
dus dat doe ik gewoon niet! kan dat mens op haar kop gaan staan, gelukkig kwam de mevrouw waar ik altijd bij kom, net binnen, kei relaxte madam want die heb er zelf 4 dus die is wel wa gewend…dus ze mocht nog op dat babyweegschaaltje met een auto’tje, nou dat vond ze prima, toen wilde die assistent nog dat ze in die bak ging liggen voor haar lengte, 'ja wat denk je nou zelf, dacht ik bij mezelf… gelukkig pakte de mevrouw haar al op, met auto en toen mocht ze gewoon staan… nou prima , want dat vond ze beter…
(bedoel mama stond al bijna op killstand met die assistent…) binnen bij het gesprekkie was ze supergezellie allemaal kletsen en doen, dus alles was goed, dus APK goedgekeurt…
toen moest ze weer aankleden maar er stond een fiets… daar zat ze al op voordat ik het doorhad,nou paar rondjes door de kamer,en toen aankleden, hoop gegil wat uiteindelijk weer overging in een driftbui, dus heb haar op de grond laten liggen ben dr over heen gestapt om een nwe afspraak te maken… ja doeg…
toen was het weer een driftbui omdat ze niet met de kinderwagen naar buitenmocht lopen, heb haar echt in de wagenstoel moeten frotten, zat ze bijna te kotsen zo druk maakte ze zich, heb ff buiten tot 100 staan tellen… heb er meteen een boterham in gegooit toen ze thuiskwam, en ook boven kreeg ze weer een driftbui maar die heb ik kunnen bedwingen door vaderjacob op zijn frans te zingen, in hoeverre ik het nog wist…
pfhh ik denk da word weer hell…maar moet zeggen ze ligt nu nog wel wat te rommelen maar is stil, plea-suuuhhh laat dit middagduttie lang duren want mama heeft een break nodig, ow en vanmiddag moet ze weer mee naar de dokter, zie er nu al tegenop,maar dan gaat oma mee, dus extra handjes, is altijd fijn !
ow klinkt weer ff nie lief: maar ben ff blij dat ik morgen weer mag werken !!
Pippy is geboren 17.07.2009