Haha! Lollig topic zo Maar wel een beetje zwartgallig aan het worden; abottoir, welja
Groetjes,
M
ja ik moest ff kijken wat abottoir betekende , ja een 2 voor frans, slachthuis (voor de antifransuh onderons…) gezellie hahahahaa!
ah ja ik moest wat op dat moment, met me guilotine… het moest toch frans klinken, en aangezien ik veel historische boeken lees, was dat een woord wat ik kende van marie-antoinette …
maar goed, pip is vandaag bij papa, mama… zit op het werk (heerlijk ! ) dus ff rust, en bij papa ist natuurlijk een klein engeltje !
DRAAK !
Pippy is geboren 17.07.2009
Hahaha! Wat een geweldig verhaal!
Ben je schrijfster? Je schrijft onwijs leuk! En als het Brabants accent zo lees zou het ook zo uit Amsterdam kunnen komen… Erg grappig!
Tja, draakjes… Luka begint geloof ik nu aan de driftbuien. Gister mocht hij van mij de kat niet slaan ( strenge moeder he! ) maar daar was meneer het niet mee eens. Dus na een waarschuwing heb ik hem op zijn ‘strafkleed’ gezet en je raad het al: daar was hij het helemaal niet mee eens!
Ik heb hem nog nooit zo hard horen krijsen zeg, zo! Maar goed, na 3 minuten negeren vond hij het toch wel genoeg en kwam mij en de kat een kusje geven…
Maar ben benieuwd hoe het vanaf nu zal gaan, hou mijn hart vast!
En over Frans gesproken, er werd mij op de middelbare school vriendelijk, doch dringend, verzocht door de leraar om Frans te laten vallen voor het examen… Zo slecht was ik dus!
Maar ik ken ook 2 Franse woorden: toilet en merde… Past mooi bij elkaar!
Nou over die strafstip, da’s dus een vloerkleed, pippy die is nu al voorbereidend bezig, voorals ze eventueel straf zou krijgen, smorgens legt ze die stippel voor de tv, of in de keuken , we hebben een deur in de keuken helemaal vol met foto’s , waar ze erg graag naar kijkt, en probeerd ze eraf te krijgen,
dus ze mikt die stip gewoon op haar favoriete plek, zit ze alvast op een goede plek, als ze straf krijgt, denkt ze !
slimmerik !
en dat schreeuwen, da kan ik nog wel hebben, bedoel… (ookal klinkt het soms nie zo ) ben een echte bossenaar,dus flink kwékuh is aan mij wel besteed… maar dat helemaal strekken, ken ik niks mee… je kunt haar amper vasthouden… meestal gooi ik haar over me schouder om haar toch op 1 of andere manier mee te nemen als ze zo driftig word, ergens in de winkel of op straat … gisteren bij het CB moesten ze wel lache. want ik stel haar altijd een aantal vragen, ja da gaat vanzelf…
’ waar is er brand?’ gaat er iemand dood ? en uiteindelijk ’ wat is je probleem ’ met een zucht geef ik dan maar antwoord voor haar, ’ mama jij bent mijn probleem’ ja da’s pech want je zult het met mij motte doen ! helaas !!!
(helpt geen bal… maar ja werkt voor mij) soms en dan tot honderd tellen, of zoals rainbow, misshcien toch een keer tot honderdvijftig !
Pippy is geboren 17.07.2009
Da’s zeker slim van Pippy, het kleed verplaatsen. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat Luka dat doorkrijgt… En maar hopen dat ik het geduld heb dat ding dan steeds weer terug te leggen!
En het krijsen vind ik ook niet zo’n ramp hoor, alleen heeft hij het nog nooit gedaan! Hij huilt vrijwel nooit, laat staan dit!
Toch kwam net de buurvrouw vragen of alles goed is met Luka, ze hoorde hem zo roepen gister… Maar goed, verder doet hij nog niet veel in zijn drift.
Hij heeft het temperament van zijn vader, zachtaardig en niet snel boos.
Scheelt enorm, moet ik zeggen…