Zwangerschapssuiker

Hoi Meiden
Even van me af praten
Ik baal zo erg
Heb vorige week suiker moeten prikken
Dus de hele dag
Nu kreeg ik vandaag de uitslag
Mijn bloedwaarde was na de lunch veel te hoog
Dus kan ik de eerste week van september weer gaan curveren en die uitslagen gaan dan mee naar de gynacoloog
Ik was dus geschrokken na dit berichtje
Maar ja ik hoef gelukkig nog maar 8 weken en het zal als alles oke is met het babytje eerder gehaald worden maar dat heeft nu niets te maken met de zwangerschapsuiker maar met de bekkeninstabiliteit
We wachten dus maar af

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

och meissie da’s niet fijn, hopelijk b;ijft beebje nog effe zitten waar ie zit en trek jij het nog een beetje. sterkte hoor!

groetjes Kim, mama van

en

Hè, dat is toch wel balen hoor, al ben je al 32 weken
Sterkte!!

P.S. jij hebt dan wel erg veel last van bekkeninstabiliteit dat ze de baby al eerder gaan halen, of niet?
Lijkt me pijnlijk hoor, b.i.
Pfff…ik krijg zelf met de dag meer last van dat bont en blauwe gevoel van onderen(doet echt heel erg pijn, als ik gezeten heb zak ik door mijn benen voor mijn gevoel)
Maar laat staan wat JIJ dan moet voelen zeg

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 22 Aug 2005 20:37:14

ojee dat is niet leuk ,hoe hoog was hij trouwens

hebben ze ook verteld hoe je dan je eten moet aanpassen

He gossie, das nie fijn. Nog effe 8 weken volhouden hoor meis !!! Wel maf dat je nu pas de uitslag kreeg, die kreeg ik meteen al.
Sterkte hoor "kop op ".

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Oh wat vervelend zeg, sterkte met de laadste (loodzware) loodjes!

Groetjes Nathalie & Co

oh jee das echt vervelend voor je! maar inderdaad nog acht weekjes nog eventjes tandeen bijten,hoop dat je je niet te ziek voelt of zo want als ik een beetje kan volgen heb je al genoeg pijn met je bi… veel sterkte en kop op!!

liefs jessica

He, dat is zeker balen.
Had je er bij Robin ook mee te maken (aan dat ‘weer curveren’)?
En wordt de baby eerder gehaald omdat je last heb van bi? Dat moet dan ook heftig zijn en dan dit er nog bij… Pff, gelukkig nog maar 8 weken, maar dat worden dan wel lange weken, volgens mij. Sterkte hoor!

Ik heb 12 september een afspraak bij de gynagoloog en dan zal ik wel horen of ze het echt eerder gaan halen
Het is nu zo dat als ik dus echt de zwangerschapsuiker heb de baby te groot word
en ze het dan ook eerder halen
Mijn bekken kunnen het volgens mij ook niet lang volhouden
Heb heel veel pijn
Ik had bij Robin wel bekkeninstabiliteit maar er was geen spraken van zwangerschapsuiker
Maar ik denk maar zo als het babytje maar gezond is dan moet ik gewoon nog even volhouden
Ik wil jullie wel vertellen dat ik een super man heb hoor hij helpt me bij alles
En ik heb ook een super lieve moeder die komt vanaf volgende week om de twee weken om me in huis wat te helpen met schoonmaken
En ik heb natuurlijk dat heerlijke kleine ventje die mij op de been houd en zo lief is voor zijn mama
Dus ondanks de pijn mag ik niet klagen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Wat fijn dat iedereen zo lief voor je is en je geholpen wordt
Gelukkig hoef je niet zo héél erg lang meer, hoewel elke dag die je pijn hebt voor je gevoel een dag teveel is.
Denk maar zo dat elke dag weer een dag “gewonnen” is voor de kleine! Elke dag is die uk in je buik weer een beetje groter en sterker.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

hee lekker dat ze allemaal zo heerlijk behulpzaam zijn…

gelukkig dat robin je op de been houd,toch afleiding met zo lief manneke,maar neemt jammer genoeg de pijn niet weg van je bi

meis ik hoop dat ze op 12-9 een verlossing geven of ze eerder gaan halen,meestal met zwangerschapsuiker halen ze het wel eerder althans bijna 5 jaar geleden wel,weet niet of dat veranderd is in de tussen tijd

meis heel veel sterkte,en kop op he

Gelukkig dat je allemaal lieve hulp hebt, maar kop op he… nog eventjes volhouden want elke dag is er eentje en dan kun je strakkies een gezond pukje vashouden.

Fijn hoor zulke lieverds om je heen, dat maakt de ellende een beetje goed lijkt me!

sterkte met de laatste loodjes, volhouden he!

Groetjes Nathalie & Co

Jaja daar ben ik weer met een berichtje
Weet niet of het ermee te maken heeft hoor
Maar ik ben vanmorgen flauw gevallen
Was alleen met Robin in huis
Toen ik bij kwam lag ik dus op de grond en mijn lieve ventje zat naast zijn mama
Hij is nu 20 maanden maar ik ben zo super trots op hem
Ik vroeg aan Robin of hij de telefoon kon pakken voor mij en dat deed hij
Ik heb Ed toen gebeld en die is naar huis gekomen
In die tussentijd ben ik naar de bank gekropen en Robin maar lachen want die dacht natuurlijk haha leuk mama kruipt door het huis
Ik was wel heel moe en had vannacht heel slecht geslapen dus denk dat het daar door komt
Maar jullie snapen natuurlijk dat ik
Super trots ben op Robin

Jee zeg, schrok je je niet helemaal rot toen je besefte dat je op de grond lag omdat je flauwgevallen was?
Vooral met zo’n uk om je heen…
Maar dat je supertrots ben begrijp ik heeeel goed! Wat een lieverdje is het toch hè

Maarre…doe je verder wel ff rustig aan??

oh jee seg dat is niet goed! wel super van robin inderdaad!! voelde je je dan duizelig of zo dan? pas toch goed op jezelf hoor… ik hoop dat je vanacht lekker kan slapen

liefs jessica

Jee das schrikken !!! Rustig aan doen hoor !!! Wel tof dat je ventje er niet van geschrokken is en ook zo lief de telefoon gepakt heeft. Tja en mamma door het huis zien kruipen moet wel erg grappig voor hem zijn geweest.

jeetje zeg dan schrik je als je bij komt pffffff

gelukkig was je kleine ventje lief om de telefoon te pakken

meis doe je rustig

Hallo

Balen zeg! Tis alsof ik mn eigen verhaal lees. Ik had ook zware bi en ook zwangerschapsdiabetes, gelukkig geen ernstige dus met dieet en zelf mn bloedsuikers prikken (3 keer per dag) was t al goed maar tis wel enorm vervelend. Ik ben overigens niet ingeleid maar met 38 weken gestript, en dag erna zijn mijn vliezen spontaan gebroken (als ik inleidbaar was geweest dan hadden ze me met 38 weken ingeleid en de afspraak stond om een week later wel in te leiden) Uiteindelijk is Kasper met precies 39 weken geboren en woog ie 4360 gram. Van mijn bi heb ik nog wel last (maar had er ook ischias bij en die voel ik ook nog en een rugzenuwbeknelling) Maar t bekken gaat wel een stuk beter dan een jaar geleden, ik kan nu zowat alles weer

Doe voorzichtig!! En sterkte, liefs Els

jee heleen doe alsjeblieft rustig aan probeer goed uit terusten .en wat goed van robin dat hij de telefoon heeft gepakt .wat een super held .hij is gelukkig niet in paniek geraakt.sterkte en knuffels

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 25 Aug 2005 09:13:45