Zwangerschapssuiker

Hallo allemaal
Vandaag is Ed thuis gebleven omdat ik nog wel last heb van mijn val
Ik heb nu wel afspraken gemaakt met mijn buurvrouw
Als er weer iets gebeurt heeft ze de sleutel en hoef ik dus alleen te bellen en ze kan erin
Die kleine vent van me heeft na gisteren 1 ding overgehouden en dat is
Hij gaat zelf op de grond liggen en doet net of hij slaapt hahaha
Wat een boef
Verder doe ik het natuurlijk rustig aan
En ik maak me niet veel zorgen maar Ed natuurlijk wel
Morgen moet hij weer gaan werken maar mijn moeder komt naar ons toe dus ben ik niet alleen
Was ik toch al niet ben natuurlijk met mijn grote ventje

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Hihi, wat een boeffie Ja, hij heeft jou natuurlijk zien “slapen” op de grond gisteren. Heb je eigenlijk enig idee of je lang “weggeweest” bent?
Fijn dat Ed vandaag thuis was en dat je moeder morgen komt joh!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

quote:
Heb je eigenlijk enig idee of je lang "weggeweest" bent?
IK heb eigenlijk geen idee hoe lang Volgens mij niet zo heel lang hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

wat een goed idee om het zo af te spreken met je buurvrouw ,is toch altijd een gerustelling he!!! kan begrijpen wat je bedoeld dat je man zo ongerust is,ben toen ik ezwanger was van lars ook eens flauwgevallen,kwam vooral dat ik niks kon binnenhouden,mijn man wou werkelijk de ambulance bellen… maar goed tis beter dat ze zo ongerust zijn dan dat ze zich er niks van aantrekken he… hoop dat je het niet meer moet meemaken doe rustig aan zou ik zeggen nog eventjes en je hebt je beebje in je armen… ZAAAAALIG!!!

liefs jessica

Vandaag heb ik de uitslag gekregen van het bloedprikken wat ik afgelopen weekend heb gedaan
En ik baal heel erg
Zal het ff neer typen
misschien weet een van jullie wat ik hier mee moet
Nuchter was 5,6
Na het ontbijt 7,3
Na de lunch 7,9
En na het diner 6,7
Het is nu pas woensdag en ik heb maandag pas een afspraak bij de gynacoloog

Ehhhh…wat zeiden ze er dan over?
Is dit goed of slecht?
Volgens mij is het wel netjes toch? Of is het te laag?
Te hoog in ieder geval niet…
Misschien weet Assie er meer van? Die heeft het ook laten prikken aan het eind.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Volgens de verloskundige zijn er twee te hoog
Die boven de 7,0 uitkomen
Heb verder ook geen idee ff hoor
Baal gewoon

Maar waarom baal je dan zo erg?
Omdat je pas maandag bij de gyn. terecht kan?
Of vanwege de waardes?
Volgens mij is het niet éxtreem hoog hoor…

Ach Bieb
Ik zal wel een baal dag hebben hoor
Zit gewoon ff te balen dat mijn lijf niet meer doet wat ik wil
En dan nu weer de suiker te hoog
Maar het gaat wel over hoor

Ik kan niet in mijn papieren vinden wat mijn waardes waren en weet ook niet meer wat die moeten zijn. Misschien heb je hier iets aan http://www.9maand.com/zwanger/gezond/diabetes.php
onderaan staan de normale waardes, maar dit is met het drinken van een speciaal zoet drankje of zo. Bij je huisarts weten ze ook welke waardes het zouden moeten zijn eventueel.
Kop op hoor meis !!!

Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Hm ik vind ze net alsnog dus.
uhm effe kijken, mijn waardes waren
9 uur ( nuchter dus ) 4.9
11 uur 5.2
16.00 uur 5.7

Wat ik nog weet is dat ik nog ruime speling had, maar weet verder echt niet meer wat ze zeiden binnen welke marges het moest zitten.

Ach meissie toch, nog effe volhouden hoor. Jullie kleintje komt al bijna. Ik denk als het echt heel erg te hoog was geweest, ze meteen actie hadden ondernomen en anders bel je je verloskundige toch even over die waardes…
Maar niet de moed laten zakken hoor meis, strakkies is je lijf weer de jouwe en kun je alles weer.

Ik begrijp je hoor Heleen! Zeur maar ff lekker van je af hier.

Ik heb de laatste week ook weleens van die baal-buien omdat mijn lijf niet meer doet wat ik wil, gewend ben.
En daar “mag” ik dan eigenlijk niet over zeuren van mezelf omdat ik weet dat het er nou eenmaal bij kan horen, bij het zwanger zijn.
En dat er tig vrouwen zijn die geen kindje kunnen krijgen en dus graaaag in mijn schoenen zouden staan, inclusief alle kwaaltjes
Als ik dat bedenk dan schaam ik me zowat en denk ik: zeur toch niet zo over dat je amper kan lopen en steeds pijn hebt

Anyway, ik begrijp je en gelukkig ben je dr bijna meis!
Nog eventjes volhouden hoor!

Heb je tijdens die lunch wit of bruin brood gegeten? En hoeveel? Ik kon max 3 sneetjes bruin brood eten en savonds maar 1 flinke lepel volkoren pasta of zilvervliesrijst, alles erboven ging mn suiker hoger (en dan dus boven de 8-9 of 10) Je hebt geen alarmerende waardes hoor maar moet ws wel aangepast gaan eten. De waardes zijn nog betrekkelijk laag. Ws krijg je t advies ipv bv 3 boterhammen of 4 ineens er 2 per keer te eten en dan 5 of 6 eetmomenten per dag. En echt volkoren produkten ipv witmeel, dat helpt enorm

Groetjes, Els

Hoi Els en de andere natuurlijk ook
Ik heb met het ontbijt 2 bruine boterhamen op en de lunch 3 witte boterhamen
Met avondeten heb ik zilvervliesrijst op met wokgroenten
Heb vandaag weer ff gebeld met de verloskundige en ze zei dat het niet boven de 7.0 mocht komen
En dat ik waarschijnlijk maandag door de gynagoloog door word verwezen naar een dietiste
Maar ik moest me ook niet te druk maken zei ze (hoezo ze kennen me al hahaha)

Hahaha, zeggen ze altijd hè, dat je je niet te druk moet maken
Maarre…35 weken vandaag. Dat schiet in ieder geval al op!!

Jaaaaaaa dat klopt vandaag 35 weken zwanger
En als ze het met 38 weken gaan halen dan is het al heel snel dat ik ons kleine prulleke vast kan houden
Ben zoooooo benieuwt hoe het eruit ziet en hoe Robin het vind

Ja, kan ik me heeeel goed voorstellen!
Ik zag vandaag weer bij een ander forum iemand die net zo lang zwanger is als ik en die had alsnog (toch maar wel ) een 3D echo laten maken.
ooooooh, als ik dat zie dan wil ik ook!
Zoooo mooooi

Ja wit brood was bij mij altijd foute boel… En nu ik er goed over nadenk was rijst ook idd foute boel, lag er ook aan hoeveel maar van pasta kon ik meer hebben dan van rijst (ik had zelf een prikker dus heb geexperimenteerd hahahaha vandaar dat ik t wel goed weet nog)

Groetjes, Els

Snap jou ook hoor Bieb van de 3decho
Maar ik vind het zo ook wel spannend geslacht is bekend
En hoe het eruit ziet is dus een verassing en dat vind ik ook erg leuk