Zwangerenvraagje

Hallooooooooooooooooooooooooooooo

Ik verlies al sinds een paar weken elke ochtend wat gelig slijm (sorry, eet smakelijk) volgens de gyn deeltjes slijmprop, heb wel veel last van harde buiken en voorweeen. Maar nu stond ik vanmiddag te douchen en verloor echt een flinke prop donkergeel slijm. Zonder bloed dus tis nog geen bevalling in aantocht hoor hihihi maar vraag me af: zou er wel sprake zijn van verweking of ontsluiting dan? Want ik moet met 38 weken getoucheerd worden en als ik inleidbaar ben dan doen ze t gelijk vanwege de diabetes. En ik ben bij Kasper en Eva nooit echt goed geweest in verstrijken en ontsluiting hihihihi Iemand een idee???

Groetjes, Els

Nou Els, lijkt toch echt op de slijmprop hoor. Dat was bij mij ook van dat donkergele slijm. Alleen bij mij kwam de bevalling toen wel meteen die dag op gang.

Bij jou lijkt me dat nog niet echt de bedoeling met nog 30 dagen te gaan.

Ik weet wel dat je de slijmprop al in de weken voor de bevalling kunt verliezen, maar of de kleine dan nu nog inderdaad 30 dagen op zich laat wachten dat lijkt me stug. Is best een lange periode eigenlijk om nog te overbruggen.

Mogelijk hoef je dus niet eens bij 38 weken ingeleid te worden, maar komt de kleine mop uit zichzelf al.

Succes en sterkte in elk geval straks met de bevalling!

Groetekes, Sje

Aan mij heb je niks aangezien ik geen ervaring heb met het verliezen van de slijmprop.
Stephan was spoedkeizersnede met 37 weken en bij Kaya braken mijn vliezen spontaan.
Waarom bel je morgen anders de vk niet even? (of gyn. Weet ff niet meer waar je onder controle bent )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gyn hihihi al die tijd al. Ja ik ga er donderdag heen dus vertel t dan wel ff. Maar goed… Ik denk echt niet dat t acuut begint hoor, maar ben zo benieuwd of er een beginnetje gemaakt word! Het zou zo fijn zijn als ik met 38 weken inleidbaar ben en gelijk door kan naar de verloskamers (en naar de aneasthesist want krijg een ruggenprik)

Ow Els, wat spannend allemaal !
Hou je ons op de hoogte ?

Ow das wel snel ja!!
Ik heb ook geen ervaring met slijmproppen, nooit verkloren of gehad …
Demi ingeleid met 39.5 wk (hoge bloeddruk) en milan ingeleid omdat die gewoon niet wilde komen met 41.6 wk…

Ik zou toch effies bellen voor de zekerheid morgen…

Succes!

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 09 Jul 2006 22:53:26

'm ik verloor zowel bij Lisa als bij Cas mijn sljimprop een dag voor de bevalling.
Lisa was 10 dagen te vroeg en Cas kwam op de uitgerekende dag.

Nou meis spannend hoor, suc6.

Enne…ik zie het kaartje wel .

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

ik verloor dit toen ik 28 weken was met kaitlyn en had idd toen onsluiting en ook al weeen en moest toen gelijk plat

zal toch ff de gyn bellen ff overleggen kijken wat hij zeg

bij dylan had ik dit 5 dagen voor de bevaling en die is toen 2 weken eerder gekomen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Spannend Els
Ik ben bij Robin mijn slijmprop verloren en de volgende dag braken mijn vliezen
ik kwam in hetziekenhuis en had een klein beetje ontsluiting
Ik weet niet of het door de slijmprop kwam of door dat de vliezen gebrokken waren
Heel veel succes

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ook zonder bloed Bianca? Ik ben m vlak voor de vliezen braken verloren met bloed bij Kasper, bij Eva niet. Ja tijdens de bevalling , met bloed. Maar goed, t rommelt wel wat hoor maar niet erger dan de afgelopen weken. Ben benieuwd of ik genoeg ontsluiting heb … Hopelijk wel!!! Bij Kasper en bij Eva was dat niet zo (bij beide geprobeerd in te leiden, bij Eva pre eclampsie, bij Kasper werd t te zwaar door bi en diabetes) Bij Kasper had ik wel meer ontsluiting dan bij Eva maar nog niet echt genoeg…

Dus duimen jullie !! Hij komt sowieso voor de 40 weken hoor, als t niet met 38 kan halen ze m sowieso voor de 40 omdat ik insuline spuit…maar 2 weken minder lang zou wel goed uitkomen hihihihi

Liefs, Els

els,

ja zonder bloed,ik hadsmorgen ook dat slijmerige en zag ietsie geel,dacht eerst ook van hmm lekker dit…maar toen ging ik dylan brengen naar psz en kreeg ik krampen net of ik iets verkeerds gegeten had…smiddags toch de gyn gebeld hij zei als het erger word dan moet je komen,en nog geen uur later zat ik in het ziekenhuis

en toen waren dus me weeen al begonnen heel licht maar als ik niet gebeld had om het na te vragen had kaitlyn zeker geboren geweest die dag of de andere dag,want ik had toen 2cm ontsluiting

ik ben gewoon hier door voorzichtig ,nu jij dit verteld heb ik bel de gyn,want ja het hoef niet zo te zijn maar omdat ik het zo zelf heb mee gemaakt en iemand vertle me dit pfffff zie ik heel de senario weer voor me hihih must ben ik he

kijk je bent 35 weken en eigenlijk moet je kleintje nog even 3 weken zeker blijven zitten

Dylan & Kaitlyn

8 dagen nog maar hoor…vanaf 37 weken…

En ff genant verhaaltje hihihihi Ik weet 100% zeker wanneer deze is verwekt en dan zou ik de 31e juli zijn uitgerekend… Gek he??? Bij Kasper verschilde t ook 8 dagen, en nu 9 dagen. Jammer dat je dan een vroege echo krijgt hahahha!! Maar goed, Kasper kwam wel ietsje eerder maar niet schokkend (met 38,5 week vliezen gebroken) Heb treuzelende innestelaars denk ik

hihihi zag alleen die 35 weken staan

Dylan & Kaitlyn

Ja is weer een meevallertje dan he hihihihihi Maar op 37 weken reken ik al helemaal niet …en bevallen doe ik ook niet heel snel of onopgemerkt dus t zal wel loslopen hih Donderdag naar de gyn, en de week erop weer en dan toucheren, ben benieuwd!

Word spannend Els!!
Ben erg benieuwd wat voor moois het weer gaat worden!! Je weet niet wat het word toch he?

Groetjes Nathalie & Co

Ja ik weet t allang!! haha!! Maar in t begin niet zeker, met 19 weken was t te zien maar op de echos erna niet meer, tot de laatste echo… hihihi Dus nu weet ik t zeker

en wij wachten met spanning af hihihiihih

maare wil niet lullig doen els,ik ga zondag weg voor 4 weken

wil je niet opjutten maare wil wel graag weten of je denkt voor zondag te bevallen of niet hahahaha

ene wie sms me als je bevallen bent als je toch maar besluit om na zondag te bevallen

Dylan & Kaitlyn

proest voor zondag zal t niet lukken hoor… hahahahaha!!! Enne kim wil vast wel smsen. …ik heb pas net een week of 4 een mobiel dus ben t niet gewend nog LOL

tis een jongen maar dat had ik toch allang verteld??? Of ben ik nou zo in de bonen hahahaa!!

nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu zit ik heel de dag met me mobiel straks in me handen op de camping whahaha

en idd kim smst me vast wel,zal ff slijmen bij haar hihiih

Dylan & Kaitlyn

Ja ik dacht dat t allang bekend was hahahha maar goed… tis een kereltje dus

whahahaha ja wie gaat er dan ook kamperen als ik ben uitgerekend!!! SUFFERD!! hahahahahahahhahaahahahah!!!

Ik moet as donderdag naar de gyn en dan de donderdag erop ook weer, ik denk dat ie me dan toucheert en als t dan genoeg is dan wordt er een afspraak gemaakt om in te leiden met 38 weken. En voor een ruggenprik, de gyn vond t verstandig om dat ook te doen omdat ik bij Eva erg veel bloed heb verloren en als de prik al zit kunnen ze sneller ingrijpen bij eventuele complicaties… jaja ik voel me geheel in de watten gelegd bij mn gyn hoor hihihihi

Liefs, Els