Zwangerenvraagje

hhahahha mag ook wel vind ik hoor,in de watten gelegd worden

maare ja had eerlijk gehoopt dat je eerder zou bevallen,normaal zouden we pas een week later gaan,maar aan gezien mijn baas me contract niet verlengd heeft,dacht ik mooi ga ik dit jaar 4 weekjes

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

nou weet niet of je dat haald 31 juli .volgens mijn komt het eerder .ik denk eind van deze week, begin volgende week .succes he els en nu heb jij ook elke dag een meld plicht he hiihihihihihihih.enne als je stiekem toch gaat bevallen sterkte en kop op je kan het .

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ow begint bij mij weer helemaal te kriebelen als ik dit allemaal zo lees.
Wil zo graag nog een tweede… ik zou zeggen geniet er nog maar effe van meiden !
Want het is leuk als je kindje er eenmaal is maar toch ook o zo leuk als je kindje nog in je buik zit. Zo lekker knusjes samen 1 te zijn Ik vond het super !!!

Kan dr niks aan doen maar ik denk toch echt dat de kleine geen inleiding nodig gaat hebben Els!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Owwww ik ben niet zo’n makkelijke bevaller hoor!!!

Maar voor de zekerheid ben ik wel alles in orde aan t maken hihihihihi

Konden jullie op t laatst ook nog zo weinig??? Kep wel wat complicaties hoor (veel bekkenpijn, veeeeeeeeel vocht) maar echt ik ben net een bejaarde olifant. Eva ophalen van school (4 keer heen en weer per dag) kan ik echt niet meer Pfff…schaam me wel hoor maar t gaat echt niet meer… Gelukkig werkt Paul thuis en kan hij t opvangen maar tis wel lullig zo he…

Ach jaaaa vandaag 36 weken dus als mn baarmoedermond meewerkt ben ik over 2 weken weer mama!!!

En ik geniet overigens met volle teugen ondanks alles nog van met zn tweetjes zijn hoor hihihihi

Liefs, Els

Dat is mooi dat Paul thuis werkt en Eva uit school kan halen.
Zo kan Paul ook wat doen, de moeders doen al genoeg

en els hoe is het nu met je .gaat alles nog oke .dat is een geluk dat je man thuis werkt .helemaal toppie

10-10-01

ja erg he dat je op het laatste niks meer kon,mijn opa kon toen die tijd meer als ik toen hoor hihiihhi
en die zat alleen maar hahha

maare zal wel mooi zijn als deze je een makkelijke bevalling bezorgd toch,zo spontaan binnen paar uurtje oop de wereld

nou meis hoop voor je dat het allemaal mee werkt

Dylan & Kaitlyn

hallo allemaal

dit komt me zo bekent voor ik ben nu 36.5 dagen zwanger en heb al een paar dagen last van slijm verlies
elke keer als ik naar de wc bengeweest dan heb ik wat slijm verlies
ik heb de vk gebeld en die heeft me verteld dat het slijm is wat je verliest voor her voorberijden van de bevalling om de baarmoedermond wat zachter te maken
heb ook veel last van voorweeen en hardebuiken van mijn mag de kleine wel eeder komen maar dat zou wel niet zo zijn
mijn eerste bevalling wou ik thuis doen maar me vliesen zijn gebroken door de vk en moest perdirect naar het ziekenhuis me 2 bevalling is wel spontaan gegaan en verloor daar echt een prop met bloed er in
dus nu maar afwachten wanneer deze kleine zich gaat melden

groetjes allemaal
Natascha mama van N’Kita en Raisa

Ja mijn gyn zegt ook dat t typisch derde kind is, die harde buiken en voorweeen. Heb ik iig bij de andere 2 niet gehad. We zijn trouwens dan bijna tegelijk uitgerekend, leuk!!!

Hier nog niks hoor. Vandaag wel t wiegje in elkaar gezet

Liefs, Els

oja vandaag moet je toch naar de gynecoloog .succes .en mescchien komt de kleine van jullie wel op mijn verjaardag hihihihihihihih dat is niet ver van je uitgerekende datum

10-10-01

els suc6 vandaag bij de gyn

Dylan & Kaitlyn

[quote]
Ja mijn gyn zegt ook dat t typisch derde kind is, die harde buiken en voorweeen. Heb ik iig bij de andere 2 niet gehad. We zijn trouwens dan bijna tegelijk uitgerekend, leuk!!!

Hier nog niks hoor. Vandaag wel t wiegje in elkaar gezet

Liefs, Els

hoi els
vraagje wanneer ben jij uitgerekent dan ik 6-8-2006
maar hoop dat het iets eeder komt mar hebben we niet voor het zegen
hier is nu dus ook nog niks
hebben gisteren de laaste dingen voor de kleine klaar gemaakt
nu alleen de kleine nog

groetjes Natascha

Hi Dat is leuk dat je 6 augustus bent uitgerekent.
Mijn kindje is 7 augustus geboren en ik ben daar altijd wel superblij mee.
Altijd mooi weer op haar/ zijn verjaardag

Nou succes met de laatste loodjes meiden !!!

ja els dat is zeker een mooie datum
want dan ben ik namelijk ook jarig.

groetjes katinka

Ik ben 8-8 uitgerekend maar heb zwangerschapsdiabetes en spuit insuline, dus ze gaan kijken of ik met 38 weken ingeleid kan worden. Zo niet wordt t sowieso wel voor de 8e geboren maar liever dus nog zelfs 2 weken eerder

Groetjes, Els

geintje ,het word 27 juli geboren hihihiihihihih denk ik meestal komt het uit .we zullen zien .

10-10-01

quote:
Hi Dat is leuk dat je 6 augustus bent uitgerekent. Mijn kindje is 7 augustus geboren en ik ben daar altijd wel superblij mee. Altijd mooi weer op haar/ zijn verjaardag

Heeej grappig, Mijn Milan is ook op 7 augustus geboren En mijn moeder ook

Groetjes Nathalie & Co

hoi

even een vraagje aan marielle wanner denk je dat mijn kleine word geboren
ik heb het gevoel dat het eederkomt

ben op 6-8-2006 uit gerekenent

ik denk 24 of 25 juli

10-10-01