Zwangere zusje in het ziekenhuis

Ik ben me eigen rotgeschrokken, gisteravond belde mijn moeder en zei ze dat mijn zusje in het ziekenhuis ligt. Ze was gisternacht naar mijn moeder toegegaan met hevige pijn. De verloskundige uiteindelijk gebeld omdat ze niet wisten wat er loos was en dachten dat het misschien fout was met de baby maar gelukkig niet van dat alles. Na een inwendig onderzoek bleek dat ze ook geen ontsluiting had gelukkig want dan zou het foute boel zijn.

Ze is naar het ziekenhuis gebracht en daar ligt ze nu aan een infuus met antibiotica erin. Ze denken aan een nierbekkenontsteking. Mijn zusje had ook telkens hele hoge koorts met een piek van 40 graden !

Ik durfde niets te zeggen maar ik dacht als eerste, ojee, als het maar goed blijft gaan met haar kindje. Ik wil haar natuurlijk niet ongerust maken, maar ik ben dat wel heel erg.

Oh wat een schrik zeg. Fijn dat het met de baby tot nu toe in elk geval goed gaat.
Een vriendin van mij heeft vorig jaar verschillende keren in het ziekenhuis gelegen met een nierbekkenontsteking tijdens haar zwangerschap. Ondanks dat het voor haar supervervelend was, is het met de baby al dit tijd goed gegaan en de zwangerschap is ook keurig voldragen tot het eind.

Dus mogelijk is dat een geruststelling voor je dat het gewoon goed kan blijven gaan. Garantie heb je natuurlijk nooit maar ik duim gewoon heel hard mee dat het goed blijft gaan.

Alle sterkte. En hou ons op de hoogte he?! Hoe ver is je zus met de zwangerschap?

Groetekes, Sje

oef ja das schrikken zeg!
sterkte ermee

groetjes GYtha

jeetje dat is schrikken zeg

beterschap voor je zusje
wanneer is ze eigenlijk uit gerekend

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Dank jullie wel voor de lieve en geruststellende reacties.
Mijn zusje is begin januari uitgerekent. Ik heb haar net gesproken.
Ze heeft wat minder pijn want ze krijgt wel 8 paracetamols per dag.
Ik wist niet dat dat mocht tijdens de zwangerschap. Maar inderdaad, ze
is in goed handen, in het ziekenhuis zullen ze vast wel weten wat ze doen.

Eigenlijk is het zo dat ze nog niet voor 100 procent zeker weten of ze nierbekkenontsteking heeft en krijgt ze hopelijk morgen de uitslag.
Ze tweifelen wat omdat haar urine niet troebel is, aldus mijn zusje.

Groetjes, Miranda

nou ben ik benieuwd wat er uit komt zeg

januari,nou dan moet de kleine nog ff blijven hoor

Dylan & Kaitlyn

O dat is niet zo een goed nieuws. Hoop dat alles goed komt. Maar dat zal toch zeker wel? Ze kunnen tegenwoordig zo veel op vandaag . Positief blijven denken! Sterkte met je zus.Groetjes chantal

Chantal

Mijn zusje heeft een stand gekregen.
Haar urine liep niet goed naar haar blaas waardoor ze vochtophoping had in haar nierbekken. Ze hebben daar nu een buisje geplaatst om dat te verhelpen en nu is de pijn gelukkig stukken minder geworden. Het schijnt vaker voor te komen bij zwangere vrouwen. Ze verwijderen de buis pas weer na de bevalling.

Ze ligt nog wel in het ziekenhuis en morgen krijgt ze daar haar twintig weken echo
Ik hoop maar dat verder alles goed is.

Groetjes, Miranda

oke gelukkig geen nierbek ontsteking,dit lijk me ook niet alles
maar goed als het zo veholpen is

alle sterkte voor je zus

Dylan & Kaitlyn

Nou fijn dat ze de oorzaak gevonden hebben en dat er als het goed is nu een goede oplossing is. Duimen we nu met z’n allen dat de echo morgen helemaal toppie is!

Groetekes, Sje

Er lopen nog wel steeds een paar onderzoeken dus misschien dat dit niet het enigste is. Ze heeft telkens hele hoge koorts. Het houdt me erg bezig.

Ik kom op je schouder zitten Miranda om je te steunen!

Groetekes, Sje

Ze heeft haar echo gehad en alles is goed zover ze kunnen zien.
Wat ze helaas niet hebben kunnen zien is het geslacht

Tot vrijdag moet ze zoieso in het ziekenhuis blijven in verband met de antibiotica die ze via een infuus krijgt. De koorts is stukken minder dus het gaat de goed kant op. Ik ben superblij met dit goede nieuws.

Oh wat een goed nieuws zeg! Gefeliciteerd! Hopen dat antibiotica hun werk goed blijven doen en dat ze nu echt op gaat knappen.

Groetekes, Sje

Ze blijft trouwens bij mijn moeder wonen.
Haar vriend trekt ook bij mijn moeder en diens vriend in.
Dit alles omdat ze nog zo jong zijn.

T’is wat he ?

Tjonge dat is inderdaad nogal wat. Hoe oud is je zus?

Groetekes, Sje

wat een super nieuws Miranda!
Nou nog even antibiotica en kan ze hopelijk gaan genieten!

groetjes GYtha

Mijn zusje en ik hebben wel dezelfde moeder maar niet dezelfde vader.
Mijn zusje is twaalf jaar jonger als mij. Effe rekenen, eh, Sharon is 21.
Niet meer zo heel erg jong maar ze hebben geen huis en haar vriend wil gaan studeren en niet werken.

Het is zo dat ze elkaar nog maar net hadden leren kennen en ze per ongeluk zwanger is geraakt.

Wel is de baby heel gewenst al was het niet geplant.

Inderdaad niet erg piepjong, maar kan me wel voorstellen dat het moment enigszins onhandig is vanwege geen woonruimte en papa die verder wil studeren.

Wel erg goede beslissing overigens dat de vriend van je zus verder wil gaan met studeren en dat ze er daarom liever voor kiezen bij je moeder in te wonen. Groot gelijk hebben ze, als je moeder ook vrede heeft met die situatie. Altijd een goede investering voor de toekomst.

Ik blijf duimen dat het snel helemaal goedkomt met je zus en dat ze samen met haar vriend en jullie verder kan gaan genieten van de zwangerschap.

Groetekes, Sje

haha me moeder wil niets liever dan dat denk ik.
Ze is zo’n leuke oma