Zwanger worden

Oooo, wat balen Mignon!
Heel veel sterkte!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

jeetje mignon,wens je heel veel sterkte

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Wat en verschrikkelijk bericht
Heel veel sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Krijg er kippenvel van nu ik je bericht lees.
Wens je alle sterkte van de wereld, doe t rustig aan.
We denken aan je meid!

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Oh mignon, wat naar voor je veel sterkte de komende tijd!

groetjes Kim, mama van

en

Hai mignon

Wat een verschrikkelijk nieuws!! Heel veel sterkte voor de komende tijd gewenst!! Voor jullie allemaal!! Succes met de onderzoeken!!

Charon

hoi mignon

kreeg het er koud van toen ik je slechte bericht las.

Ik wens je veel sterkte en we spreken je nog wel.

katinka

Mignon namens mij ook heel veel sterkte en ik hoop voor jullie dat de artsen de oorzaak kunnen vinden waarom het weer mis is gegaan.
Zelf heb ik ook drie miskramen gehad maar er is nooit een oorzaak gevond, foutje van de natuur werdt mij verteld. Na de miskramen heb ik een gezonde dochter gekregen dus laat de moed niet zakken ondanks dat dat nu wel erg moeilijk is.
Meid hou je taai!!

Liefs Maartje

" Een kind wordt pas echt groot, als het stopt met vragen waar ze vandaan komt, en weigert te vertellen waar het naartoe gaat…"

Gewijzigd door - robin en maaike op 25 Jan 2006 09:55:33

Ik lees het nou pas!
Wat verschrikkelijk erg.
Ik heb er verder geen woorden voor.
kan je alleen maar sterkte toewensen, de komende tijd.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Heel veel sterkte Mignon.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

heel veel sterkte

groetjes ingrid

Ach meiske, lees het nu pas. Hoop dat er inderdaad een gedegen onderzoek komt en jullie meer te weten komen.
Sterkte.

hoi allemaal,

heel erg bedankt voor jullie reacties.

Wij hier allemaal in huis zijn er totaal van ondersteboven. van alles wat er de laatste tijd gebeurt is en nu begint het verwerken pas.

Het zal nog enige tijd duren voor wij weer mogen proberen om zwanger te worden aangezien er een hele reeks testen aankomen. in die periode mag ik niet aan de pil maar mag ik ook niet zwanger worden.

Aangezien al mijn zwangerschappen niet vlekkenloos zijn verlopen zelfs niet van onze gezonde zoon patrick. denkt de gyn dat er wel degelijk iets aan de hand is.

Maar voor ik er van alles achter ga zoeken wil ik eerst alle uitslagen afwachten.

echt ontzettend bedankt voor jullie reacties.

veel liefs mignon

Owww sorry voor mijn late reactie, wat erg zeg dat je dit mee moet maken (weer?)…

ik wens je heel veel sterkte!

Groetjes Nathalie & Co

oooohhhh beetje laat…maar wat sneu!!! heel heel veel sterkte en beterschap!!!
lieve groet van Janneke en Hannah