Zwanger worden

He wat leuk zeg!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Liefs, Els mama van Eva, Kasper en ??? (31-7-06)

pssst ben dus zelf ook net zwanger van de derde

hey GEFELICITEERD!!! van hier uit wordt oook geduimd dat alles vlot en voorspoedig mag gaan!! een hele fijne zwangerschap gewenst en geniet er lekker van!

liefs jessica, &

hoi els,

Ik had het gezien ja dat jij ook zwanger bend.

De uitgerekende datum van mij is 7 augustus 2006 en als ik het goed heb ben jij net 1 week verder dan ik ben.
Spannend hoor,

Ik geniet er zeker wel van vandaag lekker in mijn zondagse kleren rond gelopen had toch het idee dat mijn broeken die eerst als gegoten zaten nu ineens niet goed meer zitten ( misschien ook wel verbeelding hoor )

veel liefs mignon

[img noborder]http://www.snugglepie.com/ezb/323714.png[/img

Ooh ik lees het nu pas joh!
Van harte gefeliciteerd Mignon!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

hihihi Ja mijn buik groeit ook al maar ben bij de vorige 2 ook snel in t bezit geweest van een fikse buik (al ben ik van mezelf heel dik dus tis wel gek eigenlijk) Hier voor de rest niet enorm veel kwaaltjes ofzo, ietsje misselijk wel ergggg kouwelijk en wat moe maar t valt me reuze mee (bij Kasper hing ik vanaf week 3 dagelijks een aantal keer boven de wc…)

Liefs Els

ook van mij van harte gefeliciteerd

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Mooie datum mignon!! Milan is op 7 augustus 2003 geboren, maar ik was al 28 juli uitgerened…

Leuk 2 zwangere hier op het forum dat houd het spannend!

Geniet ervan Els en Mignon!!

Groetjes Nathalie & Co

Ja zeker een mooie datum. Onze zoon is op 21 augustus geboren pressies op de uitgerekende datum.

Ben benieuw hoe het deze keer verloopt.

Heb eigelijk helemaal geen kwaaltjes op dit moment. Soms wat duizelig maar echt misselijk nee dat niet gelukkig.
Ook wel rommelingen onder in mijn buik maar dat had ik met de tweede ook al.

Ja vanmorgen was het echt duidelijk kan geen van mijn broeken meer aan. Ja alleen als ik flink aansnoerde maar nee dat zie ik neit zitten. Maar om nu meteen mijn positite kleding uit de kast te halen die moet ik straks al lang genoeg aan.

Dus ben gaan neuzen en vond nog een broek die mij altijd veel te ruim zat die wissel ik nu maar even af met wat trainingsbroeken voor in huis.

Vind het steeds spannender worden.

veel liefs mignon

Dus de broeken zitten nu al te strak, dan heb je snel een mooi rond bolletje!

Ik heb tot er met 5 maanden gewoon mijn broeken kunnen dragen (heupbroeken) want mijn buik was niet zo erg groot.

Zoms vond ik dat best wel jammer, dan kwam je een bekende tegen en dan was het zoiets van ooh…jij bent ook flink gegroeit, en dan had ik zoiets van…ja wat wil je ik ben zwanger.

Maar gezien de schoonmaak werkzaamheden was een kleine buik wel makkelijk.

Hey meid geniet er van want voor je het weet is hij/zij er al.
wil je ook weten wat het zal gaan worden?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

nee denk niet dat ik wil weten wat het gaat worden.

Dat wilden we bij de eerste twee ook niet en denk dat we deze keer ook afwachten tot ze ter wereld is gekomen.

Had bij patrick een sterk voorgevoel dat het een jongen zou worden en bij amber een sterk voorgevoel dat het een meisje was. Nu nog geen voorgevoel dat komt later wel.

Ben ook best wel trots op mijn buikje hoe klein hij nu ook nog is. Toch gaat het sneller als bij de eerste twee. Toen heb ik ook tot en met de vijfde maand eigelijk mijn eigen kleren aan gekund. Wel die wat ruimer zaten maar toch. Vond het altijd heel jammer dat ik niet kon showen met mijn zwangere buik.

Ik liet vanavond aan mijn man zien hoe het eigelijk al te zien was en hij zij voor de grap dat hij dacht dat het er wel eens twee konden zijn. ook hij vond dat het wel erg goed te zien was voor een 5 weken zwangerschap.
Leuke grapjes maar het zet je wel aan het denken.

veel liefs mignon

Meestal hoe vaker je zwanger bent geweest hoe sneller je buik groeit…

Groetjes Nathalie & Co

Wie weet is het wel een tweeling, erg leuk! maar het lijkt me dan je dan echt je handen vol hebt letterlijk en figuurlijk!

Ik voel me zo ontzettend opgeblazen, moe en loom.

Als ik zo rond mijn huis kijk schaam ik me dood. kan mij er niet toe aanzetten om iets te doen. Als ik al opsta heb ik het gevoel dat de zwaartekracht mij helemaal naar beneden zuigt.

Hoop toch echt niet dat dit negen maanden zo door gaat.

veel liefs mignon

De eerste 3 maanden was ik in iedergeval verschikelijk moe! en had ik nergens zin in.
het huis was hier dan ook een puinhoop, maar toen ik ronde 4 maanden zwanger was had ik me toch een energie waar het weg kwam ik weet het niet.

En rond de 9 de maand was ik weer verschikkelijk moe, beetje hetzelfde gevoel als de eerste 3 maanden, maar hoe ik moe ik ook was toen had ik echt zo’n schoonmaak bui alles moest schoon en klaar zijn voor de baby kwam

Maar op het moment is het ook van dat vieze grijze weer, waar je nou niet echt vrolijk van word.

ja het is vrij normaal dat je je nu zo oe voelt en inderdaad het weer maakt het er ook niet beter op! ach het werk gaat niet lopen doe wat je kan en laat de rest even! geniet gewoon van je zwangerschap het is al ma zo kort!!!

liefs jessica, &

he meiden wat leuk .van harte gefelciteerd els en mignon.heel veel succes .en hopenlijk niet te veel zwangerschaps kwaaltjes

groetjes marielle mama van
10-10-01

Hoi Mignon,

Ik heb net gelezen van je zwangerschapswens en
ook dat je inmiddels zwanger bent.
Gefeliciteerd meid !
Ik hoop dat je ervan kan genieten en dat alles goed
mag gaan.
Het is inmiddels alweer effe geleden dat je iets
geschreven hebt.
Laat ons nog eens weten hoe het gaat, we leven
met je mee !

Groetjes van Miranda

hoi allemaal,

Ik ben inderdaat een tijdje afwezig geweest. Alweer en de reden is dat ik het afgelopen weekeinde een miskraam heb gehad. Dat is allemaal niet erg goed gegaan.

even in het kort later kan ik er misschien meer over vertellen.

Afgelopen vrijdag ochtend had ik bloed verlies al was het niet veel maar gezien mij vorrige twee zwangerschappen die niet erg goed waren verlopen heb ik meteen het ziekenhuis gebeld. Moest die avond meteen komen voor een echo. Daar op was te zien dat het hartje niet meer klopten. De gyn wilden het niet meteen weghalen omdat dat een kand op een litekenweefsel in de baarmoeder kon veroorzaken en dan mijn kans op meer kinderen helemaal minimaal zou maken.
Dus helemaal overdonderd gingen wij terug naar huis.
Die zaterdag ochtend begonnen de pijnen in mijn buik en de bloedingen werden erger en erger. Op een gegeven moment waren het gewoon weeën die ik had.
Tegen de avond zakten het af en ben ik gewoon gaan liggen maar midden in de nacht werd ik gillend wakker van de pijn. Hals over kop naar het ziekenhuis waar zij meteen een echo wilden maken om te kijken of de baarmoeder wel goed schoon was.
Maar nee hij zat nog vol. Daar heb ik een spuit gehad tegen de pijn en niet lang daarna ben ik het kindje verloren. TOch toen zij weer een echo maakten waren er delen achter gebleven en moest ik alsnog een operatie ondergaan. Inmiddels ben ik weer thuis en is alles na de operatie goed verlopen. Het vruchtje wordt opgestuurd voor volledige onderzoeken. En ook ik wordt over drie maanden goed ondersocht omdat het inmiddels geen toeval meer kan zijn volgens de gyn.

veel liefs mignon

Sterkte!
Doe het rustig aan en neem je tijd.

Groetjes Mim

wat een vreselijk bericht mignon!!!
heel heel heel veel kracht de komende tijd meisje.

liefs christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]