Zwanger worden

Hoi mama’s en papa’s

Sinds twee maanden hebben Marco en ik besloten dat wij graag nog een tweede kindje willen krijgen.
Dus nu sinds twee maanden ben ik gestopt met de pil en zijn we aan het proberen om zwanger te worden.
Misschien dat het nog wel langs zal duren dat het raak is maar ben nu al helemaal zenieuwachtig iedere maand wanneer het de vraag is of de menstruatie nu wel of niet komt.
Ook is er een zekere angst op de achtergrond aanwezig gezien mijn vorige twee zwangerschappen. Maar ik houd de moed er in okal is het op sommige momenten erg moeilijk.
Toch wilden ik het even vertellen dat marco en ik jullie hopelijk binnenkort misschien wel kunnen vertellen dat er een tweede kindje op komst is.

veel liefs mignon

Hé, wat leuk zeg!!!
Ik weet nog goed dat ik het ook best spannend vond elke maand
Is denk ik ook best logisch.
Ik hoop dat je ons gauw leuk nieuws kan melden!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ik duim mee dat je gauw een nieuw klein mopje in je buik mag dragen! Hou ons op de hoogte!

Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)

Owww leuk hoor, ik vond dat ook spannend, alleen was ik zo’n geluksvogel dat het beide keren meteen raak was, ik hoop snel een leuk berichtje van je te lezen!

Groetjes Nathalie & Co

hoi
ik hoop dat we vlug horen dat jullie tweede wondertje op komst !is!! ik duim heel hard mee!! heel veel succes!!!

liefs jessica, &

Spannend hoor, we hopen dat het snel goed gaat!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

hoi mignon,wat leuk,ik duim ook voor je!
ik ben namelijk ook gestopt met de pil vanaf deze maand, ik vind het erg spannend.
bij de eerste was ik glijk raak, ik ben benieuwd hoe lang het deze keer duurt.als ik nog een keer dat geluk mag hebben.jij heb veel meegemaakt, ik wens je nu het beste!
groetjes Andrea

Ik zat eens even terug te lezen en merkte eigelijk iets heel stoms op in mijn eigen bericht.

Zit ik hier heel trots te vertellen dat we aan het proberen zijn een tweede kindje te krijgen maar eigelijk voel ik mij meteen zo rot dat ik dat gezegd heb.

Zoas ik al eens eerder verteld heb is onze oudste dochter dood geboren ( door verschillende complicaties en de zwangerschap was ook maar 27 weken ver)

Maar dat wil dus niet zeggen dat zij er niet was en niet net zo goed onze dochter is en altijd zal blijven.

Dus even om het recht te zetten zijn wij nu bezig een derde kindje te krijgen.

Dit wilde ik even kwijt voelde mij er zo rod over dat ik dat neer had gezet net alsof zij er niet geweest was.

veel liefs mignon

Ik snap 't helemaal en ook dat je je er even rot over voelde. Maar neem het jezelf nou niet al teveel kwalijk. Ik snap namelijk ook wel waarom je (per ongeluk) zei: tweede kindje.

quote:
en de zwangerschap was ook maar 27 weken ver)

Ik vind dat al wel ver hoor (tenminste, zo ervaarde ik het 11 weken geleden)

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

hoi
inderdaad voel je er niet rot over… het is goed te begrijpen dat je tweede kindje zegt iedereen weet dat je je eerste kindje nooit zal vergeten!! nogmaals veel succes!

liefs jessica, &

Hey dan wens ik je heel geluk toe met het proberen zwanger te worden van je 3 de kindje!!
ik zal voor je duimen.

groetjes marianne

Spannend hoor
Hoop dat het snel gaat lukken jullie derde kindje
succes

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

mignon niet rot om voelen hoor. Je kunt het ook zo zien je hebt twee kindjes op aarde en eentje is een engeltje. Ik kan me goed voorstellen dt het erg spannend voor je is. we leven met je mee en laat het maar gauw weten als het zover is!!

http://www.familievergouwen.nl

Ik hoop dat jullie zwangerschapswens gauw uit komt!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa,

Afgelopen woensdag de test gedaan. en jah hoor ZWANGER.
Het is nog wel erg vroeg dus voel me erg tegenstrijdig op sommige momenten. Aan de ene kand ontzettend blij dat ik het wel van de daken kan schreeuwen maar aan de anderen kand ben ik ook wel erg bang dat er iets mis gaat.

Vrijdag bij de dockter geweest, ja dacht het wel ik moet naar de gynocoloog en mag niet naar de verloskundige. Moet onder strenge controle blijven vanwege mijn vorrige twee zwangerschappen. Krijg gelukkig wel de zelfde als bij Patrick dus die man hoef ik niks uit te laggen die weet alles en was er ook bij toen Patrick geboren werd. ( nou ja hij was net te laat, Patrick was er al uit toen hij binnen kwam)

veel liefs mignon

Ohh gefeliciteerd met je zwangerschap, dat heb je snel gedaan !!!
Spannende tijd hoor en ik hoop dat alles goed is en blijft.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Heee wat goed, gefeliciteerd, en we duimen dat alles voorspoedig mag verlopen!
Hopelijk kun je er toch nog wat van genieten!

Groetjes Nathalie & Co

Zo hey dat is zeker snel!, wat spannend allemaal GEFELICITEERD! meis

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Hoi Mignon,

Gefeliciteerd joh! Geniet lekker van de nieuwe kleine mop in je buik.

Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?

Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)

Wauw, te gek zeg !!! Gefeliciteerd !!!