Hoe kom ik er nou achter of ik wel of niet zwanger ben? Ik ben 2 weken geleden ongesteld geworden, maar heb nu weer last van lichte bloedverlies.
Zwanger of toch niet?
Ja, wat dacht je van een test inderdaad? Die bestaan al best lang hoor! Schiet op naar de drogist jij!
Overigens, een zekerheid kan ik je geven: als je in de afgelopen periode niet met iemand naar bed bent geweest, ben je zeker niet zwanger! Anders haal je misschien voor niks een test en dat is zonde van je geld.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 27 Mar 2009 17:26:40
hahaha moedertje Sje … wat een wijsheid… dus eerst het bed in en dan pas kindjes? mmm zal het onthouden! …
maarre jij kan toch ook digi testen afnemen?
quote:
hahaha moedertje Sje ... wat een wijsheid...
Ja sorry hoor, maar je kunt toch niet anders reageren op zo’n vraag? Ze is 24! Dan weet je toch dat er zwangerschapstesten bestaan en dan snap je toch ook wel dat wij dwars door ons scherm heen niet kunnen zien of iemand zwanger is?!
Groetekes, Sje
zal mijn glazen bol ff onder het stof vandaan halen,moet wel ff zoeken kan zo 9 maanden duren…hmmmmm ja dan kan je ook al aan het bevallen zijn dus geen optie natuurlijk
wat denk je nu zelf hoe je er achter kan komen dat je zwanger bent
A) op mijn glazen bol wachten
B) een test kopen
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Even serieus…,
Dat je zo’n vraag kunt stellen? Ja misshcien als je in paniek bent, misschien…volgens mij is dit weer zo’n ‘ik verveel me en ga andere mensen op een forum lastigvallen’ geval…
maar goed ik heb niks gezegd als het echt waar blijkt te zijn dat je zwanger bent…
Our littel angel is Larissa
Vartien ze kan best zwanger zijn, maar als ze het wil weten dan toch naar de drogist. Kruitvat is de goedkoopste en volgens de kassaconsumenten test ook de beste.
Groetjes,
Michèle
tja meid, ben het helemaal met de dames eens…koop een test!
dan weet je het heel snel!
groetjes!!
karin
is veel goedkoper als jullie haar vertellen dat ze zwanger is… ?! … haha… is het ergens vakantie tijd? hier nog niet… maar miss is het het weer wel wat mensen ertoe zet om op ikkeben te gaan geinen!
als het echt is vergeef me dan dit negatief verhaaltje … maar laat dan nu ook wat van je horen!
haha moet wel lachen van al die reacties. Het was wel een serieuze vraag alleen weet ik niet of ik nu al wat heb aan een zwangerschapstest, maar ga het wel halen dacht alleen misschien dat iemand ook zoiets heeft meegemaakt op het begin. Ik zou natuurlijk niet twijfelen als ik geen sex heb gehad haha.
Gewijzigd door - Angels85 op 30 Mar 2009 09:17:46
Ja het is menens . Ik ga vanavond de test doen… dus dat is wel spannend…
Wat ik wilde weten is of het normaal is dat ik nu weer bloedverlies heb nadat ik 2 weken geleden ongesteld ben geweest, en heb ook regelmatig last van kramp e.d
ik durf je hier echt geen antwoord op te geven… want ben daar niet bekend mee. Was je overtijd bij je menstruatie? Was het een normale menstruatie of heftiger of minder dan anders?
Ik denk dat die test de uitslag geeft of je wel/niet zwanger ben. Maar waarom vanavond pas? de ochtend (1e urine) raden ze toch aan om te doen?
spannend allemaal hoor
Nee ik was niet overtijd en het was een normale menstruatie, alleen is het de eerste keer dat ik na 2 weken weer last heb bloedverlies…
Ik had vanochtend geen tijd om de test te gaan halen, dus moet het straks nog doen. Wist eigenlijk ook niet dat de ochtend (urine) belangrijk was… Nou dan wacht ik tot morgenochtend ermee.
Bedankt voor je info.
lieve meid, als je twee weken geleden gewoon normaal ongesteld geweest ben kun je nog geen test afnemen, dat kan pas vanaf de eerste dag dat je NIET ongesteld geworden bent. Ik verbaas me soms wel van al die onwetende dames zoals jij.
Niet gemeen bedoelt hoor. Houdt je ons op de hoogte ?
Groetjes van Miranda
Nou bedankt voor je info. Om eerlijk te zijn is dit ook de eerste keer dat ik dit hoor, ik heb me er ook nooit echt mee bezig gehouden dus vandaar dat ik nu zoveel mogelijk info probeer te winnen
Volgens mij ben je zowiezo pas plus/minus rond de 14e dag na de eerste dag van je laatste menstruatie vruchtbaar. Dus 2 weken gerekend vanaf je eerste menstruatiedag zou dus ongeveer je vruchtbare dag moeten zijn, lijkt me sterk dat je dan zwanger zou zijn.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!